Laatste reacties
-
Vind het juist wel geinig.
-
Dit snap ik niet
-
Hoe kan de Belgische bond renners schorsen voor de Tour? Gaat dit niet om koersen die onder de Belgische bond worden georganiseerd? Maar goed, gewoon een ziektebriefje inleveren zoals Wout vaker gedaan heeft.
-
Een gebrek aan humor kan je die Bobo’s alvast niet verwijten….
-
Verrassende keuze. Dan zullen Piganzoli en Kuss wel afwisselen in de bergen.
-
We hebben een Nederlandse ploeg, Picnic PostNL. Hopelijk zit je straks genietend op de bank te supporteren tijdens de Tour. Prachtig vooruitzicht.
-
How to make this about us? Lachwekkend gedoe
-
@Maenhout dat is Matje toch gewoon een Belg met een Nederlands paspoort
-
maar dan nog is hij verplicht te starten in de wegrit ...
-
Zul je natuurlijk zien dat Vingegaard lullig uitvalt in week 1 maar deze nieuwe briljant ineens 2e wordt, vintage Visma om er weer één boven te toveren.