Laatste reacties
-
Triest genoeg is dit ook gewoon wel de (op papier) sterktste selectie die ze momenteel kunnen afvaardigen. Dat ze niet zwaar investeren in een sprinttrein voor De Lie is natuurlijk niet meer dan logisch: die is gewoon veel te wisselvallig en gaat de topsprinters echt niet kloppen. Met of zonder trein. Dan kun je veel beter renners meenemen die indien nodig kunnen ondersteunen (Berckmoes, Artz) maar die ook zelf voor hun eigen kansen kunnen gaan. Het feit dat ze Veistroffer meenemen lijkt er wel op te wijzen dat Lotto vol voor de aanval gaat deze Tour, al heeft Veistroffer dit jaar natuurlijk al best aardig gereden en zal Intermarché het ook belangrijk vinden dat er een Fransman meegaat. Slock zal achteraf gezien niet treuren dat hij vlak voor de Giro ziek werd! Jammer dat Van der Hoorn niet meegaat maar aangezien hij pas net een maand terug in koers is en in die tijd ook weinig heeft kunnen laten zien is dat eigenlijk niet meer dan logisch.
-
Ik ga voor van der Poel, legde er in Zwitserland ei zo na Pogi op, bij afwezigheid van Hoole zou die hier een ferme slag kunnen slaan.
-
Precies dat, had het nog niet gelezen.
-
Wheely heeft wel gelijk wat betreft vergelijking Giro dit jaar en Tour vorig jaar als eerste grote ronde. Na de Tour was Pogacar ook helemaal leeg, dat was echt wel een ander duel dan Vingegaard die nu een aanval plaatst in de Giro en niet in het rood hoeft te gaan meerdere dagen
-
Scenario : Belgische Wielerbond is niet de werkgever van Evenepoel en Soudal en Remco willen beiden niet dat hij BK rijdt. Evenepoel komt, buiten zijn schuld ten val met letsel. Bijvoorbeeld slecht wegdek. Is de BWB aansprakelijk als Remco de Tour niet kan rijden?
-
Vreemd dat Kelderman zich terugtrekt "met het oog op de wegwedstrijd"? Als hij ergens een kans heeft op een titel dan is het wel in de tijdrit, een rit in lijn heeft hij immers in zijn hele profcarriere nog nooit gewonnen! Of zou hij zich moeten sparen om in de wegrit te gaan knechten? En voor wie dan wel? Want bij het handje vol Nederlanders van Visma zit nou niet bepaald een kanshebber. Zeker niet als MvdP besluit om toch mee te doen.
-
Hele mooie en sterke overwinning van hem. En het verschil met nr 2 en 3 is ook groot. Tijdrijden is het meest eerlijke onderdeel.
-
Het zou mij niets verbazen dat sommigen op hele jonge leeftijd al microdosingen epo krijgen of hebben gekregen en daar dan steeds mee door kunnen gaan, zonder dat hun biologisch paspoort te hoge warden aangeeft.
-
Ze zullen al moeten oppassen in het begin met bv de TTT waar UAE niet minder is dan TVLAB
-
@Wheely: De zwaarste Giro ooit qua hoogtemeters. Ook dat zit gewoon in je benen. Ook voor Vingegaard. Het enige wat helpt is een extra week tussen einde Giro en start tov Tour en Vuelta. In beiden nauwelijks tegenstanders. (Almeida niet meer top na opgave in de Tour)