Laatste reacties
-
In de Tour in ieder geval niet, Peet. Zelfs in een tijdrit kwam hij samen met Vingegaard binnen
-
Seixas is wel hard gevallen, heeft dat sporen nagelaten of zijn voorbereiding verstoord. Is normaal de betere klimmer al hebben ze nog nooit rechtstreeks tegen elkaar gereden. Seixas is nog altijd maar 19 jaar, het blijft afwachten hoe hij 3 weken kan presteren zonder slechte dagen zelfs Pogi en ook Jonas waren ouder toen ze hun eerste grote ronde wonnen
-
Als ik het goed begrijp is Gery dus piepjong?
-
Albanese volgend jaar naar Lidl? Of nu al flinke premie van JM.
-
Ik vraag me ook af of dergelijke misleidende titels journalistiek wel zijn toegestaan. Dit is ronduit misleidend, want het is niet gebaseerd op een interview of iets dergelijks.
-
Dit jaar is ronde van Zwitserland voor het eerst 5 dagen ipv 8. Maar het blijft wel extreem om alle drie te rijden.
-
Het valt mij op dat daar waar Milan vroeger enkel op het zadel zittend sprintte, hij dat nu staand op de pedalen doet.
-
Als wielerflits wil dat we betalen dan kunnen dit soort cheap shots van de redactie echt niet. Ik verwacht een gesprek met MVDP, deze analyses kan ik zelf ook wel bedenken.
-
@San Man in dit artikel spreekt Evenepoel toch helemaal geen ambities uit. Hierin staat alleen dat hij zijn power heeft behouden.
-
Jammer, toch een van de meer kleurrijke figuren in het peloton.
Wielerforum
-
Scorito Tour de France 2026
-
Afvalkoers Tour 2026
-
Wielerflits Ploegleider Tour 2026
-
WK-spel
-
Team Visma | Lease a bike 2026
-
WIELERFLITS GRANDTOURSPEL: Ronde van Frankrijk 2026
-
Grande Casino Podcast van TVLSupporters
-
3 Tour de France spellen op Oracle Games
-
Het topic der verdachte renners
-
Cyclingflash.com Fantasy Dashboard