Laatste reacties
-
Was vandaag ook niet een conferntie voor paul seixas?
-
"Voor Kooij was het zijn eerste koers van het jaar" Die zou ik nog even checken redactie.
-
Op de fiets?
-
Niet te lezen met de menubalk met de 21 etappes die de helft van het scherm bedekt.
-
Er valt altijd wel wat aan te merken op het parcours.....maar laten we vooral niet vergeten dat het de renners zelf zijn die bepalen hoe spectaculair een grote ronde wordt....en met zoveel toppers aan de start mogen we wel wat verwachten!!!
-
Nu de Trofeo Baracchi nog. Prachtig spektakel uit de vorige eeuw. Koppeltijdrit over 100 km. Koppels hoefden niet bij elkaar in de ploeg te rijden.
-
Dit jaar nog niet, denk ik. Volgend jaar waarschijnlijk wel.
-
@angelohelmond, ja natuurlijk ze vinden jongeren met talent gewoon op straat en zetten die dan in een wagen, redelijk simplistisch maar goed. Het kost belachelijk veel geld om een kind te laten karten, doe je het zoals (uren en uren rondjes laten rijden) zijn vader heeft gedaan dan kost het meer dan het modale Nederlandse huis voor je in de volgende wagenklasse sukkelt. Niets mis mee als je het kan betalen, maar enkel met geld geraak je ergens in de autosport want voor je al je talent kan etaleren is er al HEEL veel geld uitgegeven. Maar dat hij van iedereen die er rondrijd bij de meest getalenteerden hoort is wel zonder meer waar....
-
Vincent van Dorp rijdt dit seizoen niet meer bij EEW-VDK Cycling, maar bij de Hanzerenners!
-
Dit wil je niet als topsporter. Sneu.