Laatste reacties
-
Lijkt me meer dan prima!
-
Kelderman lijkt me de logische vervanger indien Affini wegvalt. Heeft nog niet zo veel gereden dit jaar; nuttig in de tijdrit, het vlakke, het middengebergte, en het eerste stuk bergop.
-
Het zal wel Per ongeluk zijn gegaan.
-
‘t is de Aert van het beestje…
-
Duindorper, dacht ik.
-
Zolang vive le velo maar niet uitvalt, heb ik er vrede mee.
-
Precies truc, mooie plekjes en kastelen zat in ned. De kuuks bijna uitgevlogen. Meld je anders even op Reacties op tweede ritzege Magnier, Groenwegen derde
-
Er is altijd nog een bodem onder de bodem, kennelijk. Kan er geen filter komen op dweepartikelen?
-
Ja belgen kunnen niet meer, allemaal in de lappenmand, lap:). Welkom terug beer, je was gemist!
-
Cavagna komt toch af en toe weer bovendrijven. Wel leuk.