Laatste reacties
-
"dat vinden hier op wielerflits altijd plezant sorry leuk" Je taalgebruik is ook erg leuk!
-
Er hebben altijd renners afgezegd met een fake doktersbriefje (ook dit jaar zal hij niet de enige afzegger zijn), maar wel vreemd dat RBB dit nu zo openlijk zonder lijkt te willen doen. Op een of andere reden moeten ze denken juridisch ijzersterk te staan, zelfs op tijd voor de Tour. KBWB, are your lawyers ready? Als er toch nog een doktersbriefje verschijnt en de bond keurt dit goed, dan kan de hele verplichting natuurlijk beter officieel afgeschaft worden...
-
@redactie Seixas rijdt zijn tweede jaar bij de profs. En dat Macron zich ermee heeft bemoeid is een broodje aap verhaal. Hij zal hoogstens iets gezegd hebben over dat het fijn zou zijn dat Seixas in Frankrijk blijft.
-
Geld maakt meer kapot dan je lief is. Enfin, gelukkkig is niet alles te koop en (wieler-)geluk al helemaal niet.
-
Zag ik niet aankomen, vorig jaar haalde hij al Margot Robbie binnen immers.
-
Mooie kampioen, een echte oldskool tijdritspecialist. Met ook al overwinningen in Denain en de Giro is dit een goed jaar aan het worden voor Segaert. Interessant interview ook met Wellens. Ze hebben bij UAE op hoogtestage in de Sierra Nevada dus heel veel tijd besteed aan de voorbereiding op de ploegentijdrit. Dit zal bij andere klassementsteams niet anders zijn - nu al benieuwd welk ensemble er het best zal uitkomen in Barcelona.
-
Zware condities, zoals ook bleek bij de vrouwen! En daar kwam de pure tijdrijder Alec Segaert heel mooi bovendrijven. Wellens was niet zo gefocust denk ik, door de warmte? En heel beloftevol dat Vlad Vanmechelen, ooit toch getipt als grote belofte, er verder doorkomt!
-
Boeiende tijdrit, ingekort maar misschien net daardoor en Segaart verdiende kampioen en een UAE renner geklopt, dat vinden hier op wielerflits altijd plezant sorry leuk
-
Wat een verschrikkelijke website is dit om een account aan te maken en om in te loggen
-
Verrassend podium en toch weer Lotte bovenaan al is het niet Kopecky die had misschien wat te lang wit brood gegeten .....
Wielerforum