Volg hier de Strade Bianche 2017
zaterdag 4 maart 2017 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2017

Er is lang naar uitgekeken, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver: de Strade Bianche staat op het programma. De Italiaanse wedstrijd bestaat pas sinds 2007, maar de koers heeft in korte tijd een grote reputatie gekregen. Het groene landschap, de heroïsche grindpaden, de statige cipressen, de schilderachtige steden én het glansrijke deelnemersveld: de Strade Bianche heeft alles wat een wielerhart begeert. 

Wat mogen we in de elfde editie verwachten? Dat gaan we vanaf 11 uur beleven. Na de start in Siena volgt daar tussen 15:10 en 15:37 ook de aankomst. Voor live beelden is het wachten tot 13:45. Dan begint Eurosport aan de uitzending. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
237 Reacties
1 3 4 5 6 7 10
04-03-2017 14:19
Dumoulin terug.

Benoot krijgt een DQ achter zijn naam. Kwam terug door zich af te zetten aan de motor en het staat op beeld.
04-03-2017 14:20
Dumoulin ook terug.
04-03-2017 14:22
Dumoulin er weer af :p
04-03-2017 14:22
Dumoulin nu weg bij Kwiatkowski en Benoot.
04-03-2017 14:23
Dumoulin nog eens terug. :) Dit zou wel eens cruciaal kunnen zijn.
04-03-2017 14:23
Knap van dumoulin
04-03-2017 14:24
En er weer bij
04-03-2017 14:24
En aangesloten bij Wellens, Van Avermaet en Stybar.
04-03-2017 14:24
Vier Nederlandstaligen weg onder de favorieten. Een echte Noordelijke klassieker dus. :)
04-03-2017 14:24
Heel knap van Dumoulin!
04-03-2017 14:25
Mooi groepje bij elkaar. Hopelijk kan Tom wat forceren.
04-03-2017 14:27
waarom nooit beelden van het peloton/ achtervolgende renners, beetje jammer
04-03-2017 14:28
Aha! Bo Hagen! Kandidaat winst. Vraag mij ook af waar Felline zit.
04-03-2017 14:28
Positief: Eurosport beloofd nu veel reclames en in de absolute finale geen reclames meer:)
04-03-2017 14:29
Klasse Eurosport, 2 reclameblokken tijdens de zwaarste strook. RCS zal spijt krijgen...
04-03-2017 14:29
Morgan Freeman ook terug...
04-03-2017 14:29
Hagen ook aangesloten nu, nadat eerder Kwiatkowski, Benoot en Durbridge weer terug kwamen.
04-03-2017 14:29
Hagen komt vanuit het "niets". Nog niet eerder gezien vandaag. Maar de regie toont ook niets van achter de groep met oa Dumoulin...
04-03-2017 14:30
G#¥£!!Reclame met af en toe koers!
04-03-2017 14:30
Slechte zaak voor het wielrennen die exclusieve rechten van eurosport.
04-03-2017 14:30
Inderdaad geen overzicht. Typisch Italiaans. De klimmers laten het wel afweten in deze editie.
04-03-2017 14:31
Nog vier renners die aan gaan sluiten.
04-03-2017 14:31
Helemaal mal van die reclame
04-03-2017 14:32
Dit bericht is verwijderd
04-03-2017 14:32
Pakte Dumoulin nou een zakje van een TLJman?

Overigens zag je toen Dumoulin aansloot nog iemand achter hem. Ik dacht (hoopte) dat het Kelderman was, maar het bleek dus Hagen te zijn.
1 3 4 5 6 7 10

Om te reageren moet je ingelogd zijn.