Volg hier de Strade Bianche 2017
zaterdag 4 maart 2017 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2017

Er is lang naar uitgekeken, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver: de Strade Bianche staat op het programma. De Italiaanse wedstrijd bestaat pas sinds 2007, maar de koers heeft in korte tijd een grote reputatie gekregen. Het groene landschap, de heroïsche grindpaden, de statige cipressen, de schilderachtige steden én het glansrijke deelnemersveld: de Strade Bianche heeft alles wat een wielerhart begeert. 

Wat mogen we in de elfde editie verwachten? Dat gaan we vanaf 11 uur beleven. Na de start in Siena volgt daar tussen 15:10 en 15:37 ook de aankomst. Voor live beelden is het wachten tot 13:45. Dan begint Eurosport aan de uitzending. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
237 Reacties
04-03-2017 14:03
Ook heel knap van Cink!
04-03-2017 14:03
Teruggepakt door een klein groepje. Het peloton, als je het zo wilt noemen, zit daar nog achter.
04-03-2017 14:04
Heerlijk die reclame kan ik even pissen :d
04-03-2017 14:04
Ondrej Cink is geen verrassing uiteraard, zou wel eens heel lang kunnen meegaan.
04-03-2017 14:04
Dit bericht is verwijderd
04-03-2017 14:06
Volgens mij was dat Tolhoek.
Welke Nederlanders zitten er nog in groep drie? Kelderman gezien?
04-03-2017 14:06
Groep 3 komt waarschijnlijk wel terug bij groep 2. Enkel de Bie rijdt op kop. Verwacht vandaag ook wel iets van cink als ex mtber.
04-03-2017 14:07
Kelderman zit daar volgens mij inderdaad. Tolhoek leek me die vierde TLJ-renner die in de staart van de groep kwam aansluiten.
04-03-2017 14:09
Wellens gaat al even tempo maken op één van de klimmetjes!
04-03-2017 14:09
Die cink was ook al heel goed in dat rondje dat Roglic won! En vgm tour down onder? Goede zet van Bahrein om hem te halen
04-03-2017 14:10
Zou mooi zijn als Wellens vandaag wint. Wat een geweldenaar is dat aan het worden zeg.
04-03-2017 14:11
Zo, heerlijke aanval.
04-03-2017 14:11
Excuses, Ruta del sol was dat.
04-03-2017 14:12
Dumoulin verlies enigszins terrein op de beste uit het groepje.
04-03-2017 14:13
Het gaat hard bij Wellens! Van Avermaet, Stybar en Kwiatkowski zien af zo te zien :D
04-03-2017 14:13
Wellens, Van Avermaet, Kwiatkowski, Stybar en Durbridge.
04-03-2017 14:14
Wellens met 2 vingers in de neus vandaag.
04-03-2017 14:15
Korsaeth met die boomstambenen is wel een hele goede om erbij te hebben, die blijft rammen tot ie omvalt.
04-03-2017 14:15
Wat een mooi groepje al, hup Styby!
04-03-2017 14:16
Denk toch dat deze aanval wat aan de vroege kant komt, maar mooi om te zien, koers!
04-03-2017 14:16
Commerciële onzin... Je gaat toch geen reclames erin pleuren tijdens de mooiste strook van de koers..
04-03-2017 14:17
Dumoulin en Benoot net niet mee. Maar het is ook nog steeds 50km. Ze reden wel erg hard.
Durbridge sterk, hij lijkt geen klimmer.
04-03-2017 14:18
@DeLuiaardVanLimburg,
Het is wel de manier waarop Wellens vaak ritten wint. Aanvallen, als de anderen denken dat het nog te vroeg is. Nu heeft ie wel een paar kleppers mee.
04-03-2017 14:19
Wellens heeft zelden een finale gereden tegen dit soort mannen, dus nog even afwachten voor we hem al uitroepen tot winnaar. Ik zou het hem in dit gezelschap wel gunnen. Kwiatkowski lijkt echter nog aan een trainingsrondje bezig (al hebben we dat vaker gezien bij hem) en die andere twee weten als geen ander hoe het is om zo'n finale te rijden.
04-03-2017 14:19
Yes, Dumoulin en Benoot nu net wel mee. En misschien iets verstandiger ingedeeld ook nog.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.