Volg hier de Strade Bianche 2017
zaterdag 4 maart 2017 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2017

Er is lang naar uitgekeken, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver: de Strade Bianche staat op het programma. De Italiaanse wedstrijd bestaat pas sinds 2007, maar de koers heeft in korte tijd een grote reputatie gekregen. Het groene landschap, de heroïsche grindpaden, de statige cipressen, de schilderachtige steden én het glansrijke deelnemersveld: de Strade Bianche heeft alles wat een wielerhart begeert. 

Wat mogen we in de elfde editie verwachten? Dat gaan we vanaf 11 uur beleven. Na de start in Siena volgt daar tussen 15:10 en 15:37 ook de aankomst. Voor live beelden is het wachten tot 13:45. Dan begint Eurosport aan de uitzending. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
237 Reacties
04-03-2017 13:46
Verschil tussen vlucht en groep Stybar is 2.30
04-03-2017 13:50
Küng weggevallen uit tweede groep door mechanisch probleem.
04-03-2017 13:51
https://twitter.com/StradeBianche/status/838008847797219329
04-03-2017 13:52
Sagan ook bij Van Avermaet en co gekomen
04-03-2017 13:55
SAGAN GEEFT OP!
04-03-2017 13:56
Wow opgave Sagan.
04-03-2017 13:56
Sagan ziek blijkbaar.
04-03-2017 13:57
Wellens, de Bie en Benoot in de groep van 12.
04-03-2017 13:57
Jammer dat een van de cruciale fases al achter de rug ligt. Wie komt op het idee om zijn koers zo vroeg te laten eindigen, en wie reageert er niet op om zijn uitzending dan ook vroeger te laten beginnen. Geen problemen met het commentaar, wel met het uitzendschema.
04-03-2017 13:57
Sagan gaf van te voren al aan dat hij niet fit was, maar het wel ging proberen.
04-03-2017 13:59
Lotto-Soudal goed mee in de tweede groep.
04-03-2017 13:59
Dit wordt episch!
04-03-2017 13:59
Zegt Bobbie Traksel in zijn eerste zin nu dat Sagan, oud winnaar Strade Bianche, opgegeven heeft? Volgens mij heeft hij nooit gewonnen toch...
04-03-2017 13:59
De Bie, Benoot en Wellens inderdaad mee. De Bie doet momenteel het kopwerk in de groep.
04-03-2017 13:59
Online! http://sportsmediaworld.blogspot.com/p/omloop-het-nieuwsblad-belgium-2502.html
04-03-2017 13:59
Zo, lekker achter de motor, maar lotto is goed bezig.
04-03-2017 13:59
Wel mooie wedstrijd!!
04-03-2017 13:59
Dumoulin ook mee bij de achtervolgers net als Stuyven, Benoot, Wellens, De Bie, Van Avermaet, Durbridge, Juul Jensen en nog een paar mannen.
04-03-2017 14:00
Dumoulin zit mee met Lotto Soudal groep. Kwiatkowski, Van Avermaet, Wellens, Benoot, De Bie, ...

Zodadelijk de strook van elf kilometer.
04-03-2017 14:00
Stuyven ook mee zo te zien
04-03-2017 14:00
Tom Dumoulin in de tweede groep. Netjes!
04-03-2017 14:00
De groep Lotto-Soudal lijkt te worden teruggepakt.
04-03-2017 14:01
Ik gok nu op Felline, maar hoop op Primoz of Dumoulin, die beide ook nog in het peloton zitten. Ik zag zelfs 4 TLJ.
04-03-2017 14:02
battaglin, de tier en nog een TLJ in de 3e groep
04-03-2017 14:02
De ontbrekende renners zijn Cink, Kwiatkowski en Stybar.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.