Volg hier de Strade Bianche 2017
zaterdag 4 maart 2017 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2017

Er is lang naar uitgekeken, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver: de Strade Bianche staat op het programma. De Italiaanse wedstrijd bestaat pas sinds 2007, maar de koers heeft in korte tijd een grote reputatie gekregen. Het groene landschap, de heroïsche grindpaden, de statige cipressen, de schilderachtige steden én het glansrijke deelnemersveld: de Strade Bianche heeft alles wat een wielerhart begeert. 

Wat mogen we in de elfde editie verwachten? Dat gaan we vanaf 11 uur beleven. Na de start in Siena volgt daar tussen 15:10 en 15:37 ook de aankomst. Voor live beelden is het wachten tot 13:45. Dan begint Eurosport aan de uitzending. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
237 Reacties
1 4 5 6 7 8 10
04-03-2017 14:33
Trentin, Juul Jensen, Twaites en nog een.
04-03-2017 14:36
Waar zit Felline?
04-03-2017 14:36
LL Sanchez er ook bij, die man weet ook niet van ophouden.
04-03-2017 14:36
13 wagens al achter favorietengroep. Rest van renners geslagen?
04-03-2017 14:38
Ik schakel net in. Nibali staat al onder de douche ?!
04-03-2017 14:38
Greg morst wel heel erg met de krachten. Lijkt ijzersterk.
04-03-2017 14:39
Morgan Freeman is vaker in beeld geweest dan de wielrenners
04-03-2017 14:39
De tussenstrook wordt gebruikt om elkaar te bestoken met aanvallen. Trentin opent, Van Avermaet volgt. Leuk!
04-03-2017 14:40
Toscane op een druilerige dag, schitterend!
04-03-2017 14:40
Kansloos in beeld gebracht. Geen enkele indicatie van het peloton om nog maar te zwijgen van de 69 reclame blokken in een uur tijd.
04-03-2017 14:40
Die wellens voelt zijn benen niet vandaag. Zitten wel nog wat slepers in de groep.
04-03-2017 14:40
Zo, 35km zonder commercials
04-03-2017 14:40
Top van Europsport! Nu laatste 35 km live. Hoop zeurpieten hier zeg.
04-03-2017 14:41
Dit bericht is verwijderd
04-03-2017 14:41
Morgan Freeman wint vandaag, ziet er nog fris uit.
04-03-2017 14:41
Welk peloton? De kanshebbers zitten nu in de tweede groep.
04-03-2017 14:42
Kwiatkowski, Dumoulin, Stybar en Hagen ervandoor.
04-03-2017 14:43
Iedereen kan wel blijven janken, maar nu kunnen we wel ongestoord de laatste 35 km zien!
04-03-2017 14:43
Nou... Hopelijk hebben we niet het moment van de wedstrijd gemist. Dumoulin, Kwiat, Stybar en Hagen nu voor.

Is TLJ vandaag eigenlijk wel gestart?
04-03-2017 14:43
Ik vind dat eurosport de reclames redelijk brengt. Hoeveel euro hebben de zeurders ervoor over om deze koers zonder reclame te bekijken?
04-03-2017 14:43
Dumoulin rijdt best een aardige wedstrijd zo...
04-03-2017 14:44
Er zitten nog wel wat duo's erachter, dus ze zullen misschien niet veel ruimte krijgen. Van Avermaet had ook nog een ploeggenoot. Wie?
04-03-2017 14:44
Schandalig hoe dicht de motor zit. Groep kwiatowski krijgt zo 10 sec er bij
04-03-2017 14:44
Motor neemt de aanvallers op sleep.
04-03-2017 14:44
Stukje achter de motor met Kwiatkowski...
1 4 5 6 7 8 10

Om te reageren moet je ingelogd zijn.