Volg hier de Strade Bianche 2017
zaterdag 4 maart 2017 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2017

Er is lang naar uitgekeken, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver: de Strade Bianche staat op het programma. De Italiaanse wedstrijd bestaat pas sinds 2007, maar de koers heeft in korte tijd een grote reputatie gekregen. Het groene landschap, de heroïsche grindpaden, de statige cipressen, de schilderachtige steden én het glansrijke deelnemersveld: de Strade Bianche heeft alles wat een wielerhart begeert. 

Wat mogen we in de elfde editie verwachten? Dat gaan we vanaf 11 uur beleven. Na de start in Siena volgt daar tussen 15:10 en 15:37 ook de aankomst. Voor live beelden is het wachten tot 13:45. Dan begint Eurosport aan de uitzending. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
237 Reacties
04-03-2017 14:44
Heel de schifting gemist.. thanks Morgan
04-03-2017 14:45
Jammer dat TLJ er goed bij zat met 4 man in peloton, maar allemaal niet sterk genoeg om te volgen.
04-03-2017 14:45
Benoot wil zich niet opofferen voor Wellens? Vreemd.
04-03-2017 14:47
Wie was die kerel van Abu Dhabi?
04-03-2017 14:47
Wellens en Van Avermaet moeten het ook zelf doen nu. Gunstige situatie voor Dumoulin.
04-03-2017 14:48
Benoot lijkt gewoon niet zo goed. Is al vier keer gelost.
04-03-2017 14:48
Hagen heeft het moeilijk vooraan.
04-03-2017 14:49
Ik werd helemaal gek van het gezeik over het commentaar, maar ga me nu wel aansluiten bij de zeikerds over de commercials. Gaat toch he-le-maal nergens over?!? Belachelijk! Nu laatste km reclame vrij. Hele kleine pleitster...
04-03-2017 14:50
Was Stake Laengen hoofdisvrij - echter geen idee waar die zit
04-03-2017 14:51
Net iets teveel motards tussen de renners
04-03-2017 14:51
Durbridge ook een aangename verrassing. Reedt ook al een sterke KBK.
04-03-2017 14:52
Tom is sterk. Go Tom.
04-03-2017 14:52
Ik zou het niet denken als ik al het gezeur hier lees, maar wat een heerlijke koers. Ze gunnen elkaar weinig rust.
04-03-2017 14:53
Koers vervalsing van die motor 1... Niet normaal
04-03-2017 14:53
Sry hoor maar wat de moto's van de rai hier laten zien is puur koersvervalsing. Beschamend.
04-03-2017 14:53
Volgens mij is Van Avermaet flink geholpen door een motard in de achtervolging. Grappig dat ie in de kopgroep meteen misbaar gaat maken over een motor.
04-03-2017 14:54
Wat zit Kwiatkowski nu te wijzen? Beetje doen alsof hij het eens is met Greg of gaf hij door waar hij zou komen betalen na de finish?
04-03-2017 14:55
Bijna bij de volgende zone met stroken onverhard.
04-03-2017 14:56
@Merlinappa,

Onzin, het was net andersom. De terugkeer van Greg was in beeld vanuit de heli en er was geen motor in de buurt.
04-03-2017 14:56
Wellens en Avermaet terug gekomen?
04-03-2017 14:57
Wat een prachtige koers mannen, om de minuut een ander beeld!
04-03-2017 14:59
Dumoulin is de slimste hier. Rijdt gewoon zijn eigen tempo.
04-03-2017 14:59
iemand nog een link naar een livestream?
04-03-2017 15:00
Geraint, dan heeft u toch echt andere beelden gezien dan ik. Hoe dan ook, de motoren zitten wel vaak dicht er op vind ik.
04-03-2017 15:00
Geen idee wie hier gaat winnen, mooie koers

Om te reageren moet je ingelogd zijn.