Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
1 6 7 8 9 10 20
27-03-2015 15:34
Of zie ik Boom nou weer achteraan rijden met een ploeggenoot voor zich?
27-03-2015 15:34
Alles is al een tijdje bij elkaar, en de voorsprong van de kopgroep is nog 3:31. Af en toe doet een ploeg (Sky, BMC, Etixx) aanstalten om goed door te trekken, maar het duurt steeds niet lang.
27-03-2015 15:35
Ik heb 5 man van Lotto Jumbo gezien (Vanmarcke, Wynants, Van Asbroeck, Tankink en Leezer).
27-03-2015 15:35
Wat heeft Lotto een matige ploeg. Zonde voor Vanmarcke, want hij heeft maar weinig hulp op deze manier. Alleen Van Asbroeck kan eventueel wat betekenen voor hem in de finale.
27-03-2015 15:36
Twitter meldt uitvallen van Lars Boom.
27-03-2015 15:37
Intussen heeft Danny van Poppel de Sprint Challenge gewonnen, Guardini 2e, Merlier 3e.
27-03-2015 15:38
@Tom DaNielson
Twitter als organisatie vast niet... Wie op Twitter?
27-03-2015 15:38
@ Tom Danielson

Nu dan toch? Welke twitter?
27-03-2015 15:39
ProCycling WorldTour, maar is geen officieel account zie ik. Blijft gissen totdat het bevestigd is denk ik.
27-03-2015 15:42
Boom is al onder naar de douche zo lijkt het...
27-03-2015 15:43
Quintana ook afgestapt.
27-03-2015 15:43
@Noverca

Wynants en Tankink moeten het ook kunnen en Leezer wordt echt onderschat. Hij ging niet voor niets mee naar de Tour.
27-03-2015 15:44
@noverca

Doet de rest van jumbo in die groep mee voor spek en bonen dan?
27-03-2015 15:44
Nairo denkt: "de kasseien die ken ik inmiddels wel, dat wordt een makkie in de Tour.."
27-03-2015 15:45
Hoe zit Vanmarcke?
27-03-2015 15:45
@javier: op zijn fiets
27-03-2015 15:47
Terpstra hangt er achter nog net aan
27-03-2015 15:47
Voorin permanent vier man van Giant, incl. Degenkolb
27-03-2015 15:47
Alles nog steeds bij elkaar, peloton compact. Nog 2.28 voor de koplopers. Lotto-Jumbo gewoon keurig vooraan nu.
27-03-2015 15:47
Het gaat Quintana nog wel tegenvallen als ie in de Tour ineens voorin het peloton zo'n kasseienstrook moet aanvatten.
27-03-2015 15:48
TLJ zit wel de hele tijd ver van achteren. Zou Vanmarcke slechte benen hebben?

Edit: En nu rijdt Vanmarcke ineens in beeld
27-03-2015 15:48
@maastrichtmandarijn
Het was toch nummer 11= Iljo Keisse? Dat dacht ik althans...
27-03-2015 15:49
@Krypton

Sporza geeft Terpstra aan.
27-03-2015 15:49
Drie stoempers (Grivko, Gaudin en Offredo) laten nu toch het peloton achter. ( sporza)
en hebben een paar seconden 100/200 meter voorsporng
27-03-2015 15:50
Ik zie een toekomst als veldrijder voor Gatto weggelegd.
1 6 7 8 9 10 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.