Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
1 18 19 20
27-03-2015 17:17
[b]Koers Update°[/b] Thomas rijdt steeds verder weg!
27-03-2015 17:17
Wat heeft Sagan dit seizoen.
27-03-2015 17:17
@Daan
je hebt vertraging ;)
27-03-2015 17:17
[b]Koers Update°[/b] Nog 3 km!
27-03-2015 17:17
@Wheely, ik moet ook nog typen hea ;).
27-03-2015 17:18
Thomas is gevlogen. Weer degene die als eerst aanvalt die wint.
27-03-2015 17:18
Gezien zijn tijdritcapaciteiten zal Thomas dit wel winnen.
27-03-2015 17:18
[b]Koers Update°[/b] Thomas gaat hier winnen, het verschil tussen hem en Stybar is 11 seconden.
27-03-2015 17:18
[b]Koers Update°[/b] Nog 2 km! Thomas aan de leiding, daarachter Stybar en daarachter Sagan.
27-03-2015 17:19
[b]Koers Update°[/b] Het podium is duidelijk: Thomas 1e, Stybar 2de, Sagan 3de.
27-03-2015 17:19
[b]Koers Update°[/b] We gaan de laatste km in!
27-03-2015 17:19
sagan geen 3 denk ik
27-03-2015 17:20
Thomas, netjes hoor. Niet verwacht!
27-03-2015 17:20
Thomas is ook echt een mooie complete renner. Meedoen met de beste bergop, bij de tijdritten een van de beste en op de kasseien een hele beest. Respect!
27-03-2015 17:20
[b]Koers Update°[/b] Thomas soleert naar een mooie zege met een mooi zonnetje in de rug en de harde wind tegen! Gefeliciteerd!
27-03-2015 17:21
Ettix 2/3
27-03-2015 17:21
Thomas wint E3, tweede dus stybar en sagan nog gepakt. Kristoff of Trentin 3e?
27-03-2015 17:21
ohw ohw Sagan nee toch
27-03-2015 17:22
[b]Koers Update°[/b] Op 25 seconden: Stybar, daarachter Trentin.
27-03-2015 17:22
[b]Koers Update°[/b] Sagan op 1:14 over de finish.
27-03-2015 17:23
Hahaha sporza: "Oei oei Sagan, die moet voor het vuurpeloton komen."
27-03-2015 17:23
[b]Koers Update°[/b] Het was me weer een genoegen, ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad :). Hierbij stopt de liveticker vandaag!
27-03-2015 17:27
Bedankt @Daan! Zeer handig als je geen stream of tv heb. Ben zelf namelijk op de fiets;)
27-03-2015 17:36
Mooizo @meneertour, daar doe ik het voor :).
1 18 19 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.