Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
1 5 6 7 8 9 20
27-03-2015 15:13
tjallingi ook al!!!ik kijk serieus mrt tranen in m'n ogen :(
27-03-2015 15:14
Tjallingii heeft al kopwerk gedaan tot Vanmarcke achterop kwam. Daarom is ie eraf.
27-03-2015 15:15
rijdt tanking hier?ik moet nieuwe favorieten vinden
27-03-2015 15:16
We have got ourselves a dramaqueen!

Ja, ik zei het toevallig net voordat ie zich liet afzakken, maar dat zag er al erg slecht uit. Een goede Boom rijdt altijd (zelfs teveel) vooraan.
27-03-2015 15:16
Steeds kleine valpartijtjes, nu weer met Leukemans en 2 FDJ's als ik het goed zag. Voorsprong nu onder de 5 minuten, nog 87,5 km. Peloton op een lint richting Taaienberg.
27-03-2015 15:16
Oemph wat een nerveuze bende! Echt zo'n koers dat je nog veel meer vervelende valpartijen verwacht. Hope for the best.
27-03-2015 15:17
Flens ook al achterin.
27-03-2015 15:19
Breschel, Oss en Trentin hebben een klein gaatje op de Taaienberg. Boasson hagen weer lekgereden. Benoot rijdt naar de drie toe.
27-03-2015 15:20
Is al jaren een probleem in die vlaamse koersen!
en maar zeuren over de Gold race dat het draaien en keren is, nee die vlaamse wegen zijn lekker.
27-03-2015 15:20
Oss en Trentin vliegen de Taaienberg op, "op zijn Boonens". Het verschil met de vluchters is in één klap onder de vijf minuten gedoken Ook Breschel en Ties Benoot

Achteraan het peloton zien we Quintana en Devolder. Ook Boasson Hagen moet achtervolgen. Hij is voor de tweede keer in korte tijd lekgereden.
27-03-2015 15:20
Die Benoot is wel een mooi talentje zeg
27-03-2015 15:21
eigenlijk zonde voor Breschel eindelijk na al die jaren nog is top en eindelijk bespaart van problemen blijkbaar, en dan Sagan in je team...
27-03-2015 15:21
Sagan is nu al actief voor in het peloton.
27-03-2015 15:21
Die 4 hebben nu ruim 100 meter, Koetnetsov en Chavanel proberen er nog heen te rijden.
27-03-2015 15:23
Peloton in tweeen, 100 meter tussen de twee groepen. Katjoesja en Sky rijden vooraan door, maar het lijkt weer bij elkaar te komen. De vier zijn nog weg, maar ook die lijken geen stand te houden.
27-03-2015 15:26
Alles inderdaad weer bij elkaar, Grivko probeert het nu alleen. Voorsprong van de oorspronkelijke kopgroep is nog 4:10.
27-03-2015 15:29
Nog steeds geen melding over opgave.. Hij had toch al in de ploegwagen kunnen stappen? Zie hem ook nergens meer rijden.
27-03-2015 15:29
Belgisch TLJ triootje
27-03-2015 15:30
De rest van TLJ is volgens mij gezien.
27-03-2015 15:30
@Linda, misschien maakt ie er nog een traininkje van.
27-03-2015 15:30
@Matisz.

Hoezo. Is misschien een voordeel voor hem, omdat ze naar Sagan kijken.
27-03-2015 15:32
Nee, TLJ heeft nog vier man voorin.
27-03-2015 15:32
@ sjaak

Maar als je moet lossen hier vanwege die val zal t toch wel zo erg zijn dat je moet afstappen denk ik? Dan kan ik me niet voorstellen dat ie geforceerd door rijdt in zijn eentje..
27-03-2015 15:33
Ik zie er nog twee van Roompot

Edit, hmmm misschien toch drie.
27-03-2015 15:33
Terpstra nog in business?
1 5 6 7 8 9 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.