Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
1 8 9 10 11 12 20
27-03-2015 16:02
Offtopic: Voor waaierliefhebbers, volg Catalonie ook even ;)

On: LottoJumbo gaat het laten zien vandaag
27-03-2015 16:02
[b]Koers Update°[/b] Einde seizoen ondertussen voor Cancellara.
27-03-2015 16:03
Bennoot plat
27-03-2015 16:03
[b]Koers Update°[/b] Lekke band van de man die woensdag in goede vorm stak: Benoot (Lotto-Soudal).
27-03-2015 16:04
Eind voorjaar, of einde seizoen?
27-03-2015 16:05
[b]Koers Update°[/b] Alle renners die het net moeilijk hadden kunnen nu weer even ademhalen, het gaat nu over brede wegen met wind tegen, in het voordeel van het peloton.
27-03-2015 16:05
Einde voorjaar, sorry ;).
27-03-2015 16:06
Sammenvatting van de dag Cancelara (einde voorjaar) en Langeveld gevallen Boom uit de race. In de kopgroep Vijf renners onder andere Sjoerd van Ginneken van Roompot daarachter Sebastien Turgot. Vanmarke lang niet gezien nu vooraan de race aan het meerijden.
27-03-2015 16:06
Zelfs onze heer Hoogerland zit er nog goed bij voorin het peloton inclusief 2/3 ploegmaten :)
27-03-2015 16:06
Bij Trek zijn ze nu zuinig op Devolder. Na de Oude Kwaremont exit.?
27-03-2015 16:06
[b]Koers Update°[/b] Kurner (Garmin-Cannondale) rijdt dus tussen het peloton en de kopgroep in, een voorsprong van 1:16 heeft hij op het peloton.
27-03-2015 16:07
Kijken of men nu ook gaat zeuren omdat Sporza de uitslag van Coppi en Bartali verklapt.
27-03-2015 16:07
[b]Koers Update°[/b] Nog 53,4 km te gaan.
27-03-2015 16:07
Was dat niet 233 W. Kreder achterin?
27-03-2015 16:08
Zo ik schakel toch maar weer in, wat is er in hemelsnaam allemaal aan de hand Daan?

Zie door de bomen het bos niet meer.
27-03-2015 16:08
[b]Koers Update°[/b] Ondertussen werkt Viviani voor zijn kopman en laat Sky zich ook voorin zien.
27-03-2015 16:09
@Wheely, hoe bedoel je?
27-03-2015 16:09
Hoogerland, Raymond & Michel Kreder + Slik sowieso in het peloton
27-03-2015 16:10
[b]Koers Update°[/b] Voorsprong van de kopgroep geslonken naar 2:15. Weinig spektakel nu, het peloton houdt zich koest.
27-03-2015 16:11
Kurner ken ik niet daan, Koren rijdt ertussen
27-03-2015 16:11
Rijdt Boom nou nog mee?
27-03-2015 16:11
@Wheely, ik schakelde 11 minuten geleden in en ik dacht hetzelfde als jou ;). Heb extra hard naar huis gefietst om het te kunnen volgen en verslag te doen :p
27-03-2015 16:13
@Wheely, ik neem aan van wel, heb geen berichten gezien die aanduiden dat hij niet meer in koers zou zijn.
27-03-2015 16:13
@ah-ja, je hebt gelijk.
27-03-2015 16:13
Nog steeds volslagen onduidelijkheid over Boom.
1 8 9 10 11 12 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.