Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
1 4 5 6 7 8 20
27-03-2015 14:51
@ Pinhead,

Goed voor Daan, slecht voor ons zullen we maar egoistisch denken
27-03-2015 14:52
Sky en TLJ rijden gegroepeerd voor hum kopmannen
27-03-2015 14:53
Weet er iemand een goede livestream? Moeilijk kijken vanaf kantoor als je niet in Belgie woont...
27-03-2015 14:55
http://www.sportingvideo.tv/20150327/vv5514da60e2e7d0.02485652-1034379.html
27-03-2015 14:57
Het gaat zo te zien niet heel hard in het peloton, maar toch loop de voorsprong terug. Vooral Sky en o.a. Saxo vooraan, nog 5:44 voor de kopgroep.
27-03-2015 14:59
Boasson Hagen langs de kant met lekke band, ploeggenoot wisselt wiel. Voorsprong loop weer iets op, vooraan trekt Devenyns door. 6.00 weer. Aantal renners van Sky gaan de verkeerde kant op in een bocht.
27-03-2015 15:00
Wanneer gaan ze de mannen nu eens dwingen om op de kasseien te rijden? Anders kunnen ze dit soort stroken toch net zo goed asfalteren? Goedkoper voor de gemeenten in onderhoud en een stuk veiliger.
27-03-2015 15:00
Is dat Boom die de hele tijd achteraan rijdt? Dat is voor een goede Boom volgens mij niet echt typisch..
27-03-2015 15:01
Ja Boom haakt af.
27-03-2015 15:02
Boom stopt ermee. Ook een slecht teken voor de komende koersen.
27-03-2015 15:02
Dag Lars Boom
27-03-2015 15:02
Boom ook weg
27-03-2015 15:04
Voorlopig blijft Boom op de fiets zitten, maar het ziet er niet best uit inderdaad.
27-03-2015 15:05
[i]Edit redactie: Let op je taalgebruik![/i]
Koers verpest! Boom weg :(
27-03-2015 15:06
@ Beenpin Die smiley was voldoende geweest..
27-03-2015 15:07
Wanneer rijden Boom en Langeveld nou eens een voorjaar zonder zoveel pech :(
27-03-2015 15:08
sry je het gelijk ik liet me ff gaan. Dan maar op Hope op terpstra en tjallingi
27-03-2015 15:09
Lotto-Soudal mocht al drie renners schrappen, met Dockx, Breen en Boeckmans, en nu gaat ook Dennis Vanendert erbij liggen. Kopman Roelandts lijkt voorlopig wel gespaard van pech. ( sporza)
27-03-2015 15:09
5:38 is de voorspong nu. Peloton over de volle breedte van de weg, met o.a. Giant, Etixx, Saxo, BMC vooraan.
Nog geen beeld of bevestiging dat Boom afgestapt is.
27-03-2015 15:10
http://cyclinghub.tv/livestream.php
27-03-2015 15:11
Nog geen melding dat ie is afgestapt..
27-03-2015 15:12
iemand update van slachtoffers want heb blijkbaar wat gemist???
27-03-2015 15:12
Tjallingii ook nu al op lossen, vind ik ook een tegenvaller.
27-03-2015 15:12
@LyndaLid, ik had het idee dat hij zich liet afzakken naar de ploegwagen, maar hij maakte inderdaad niet echt aanstalte om weer terug te komen.
27-03-2015 15:13
In het peloton staat de achterdeur open nu. Drie renners van Orica lossen, o.a. Mouris. Tjalingii ook achteraan het peloton.
1 4 5 6 7 8 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.