Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 15:51
Ik ben er weer!!
27-03-2015 15:52
Binnen enkele minuten: KoersUpdate!
27-03-2015 15:52
Het was Keisse achterin
27-03-2015 15:52
@ Krypton, Was idd nummer 11 dus Keisse
27-03-2015 15:53
De twee groepen zijn weer bijeen.
27-03-2015 15:53
Jumbo zit gewoon goed vooraan nu.
27-03-2015 15:55
[b]Koers Update°[/b] Welkom, vandaag weer een geïmproviseerde liveticker.
27-03-2015 15:55
En Sep rijdt op zijn Van Petergems. Lekker achterin hangen, geen trap teveel doen.
27-03-2015 15:57
Van Ginniken heeft het zwaar met Dries en Sbaragli
27-03-2015 15:57
[b]Koers Update°[/b] Ik schakel net in, dus geef me even de tijd om de situatie in me op te nemen :).
27-03-2015 15:57
Cancellara twee breukjes in de rug dus en voorjaar voorbij.
27-03-2015 15:57
Daan je komt als geroepen!
27-03-2015 15:57
[b]Koers Update°[/b] K. Koren van Garmin-Cannondale is zojuist uit het peloton ontsnapt, meer info over zijn voorsprong volgt.
27-03-2015 15:57
Cancellara heeft twee kleine breukjes in zijn wervelkolom
Edit: Zoals Krypton al zei
27-03-2015 15:58
De kopgroep is nog met 4, van Ginneken is er nog bij. Koren rijdt voor het peloton.
27-03-2015 15:58
[b]Koers Update°[/b] Tinkoff-Saxo en Etixx leiden de dans in het peloton, de Nederlandse Lotto ploeg zit daarachter met de Belgische kopman Vamarcke.
27-03-2015 15:58
Respect voor de mannen van Roompot hoor. Vooral voor die jonge gasten. Ook voor Sjoerd van Ginneken. Mooi hoor.
27-03-2015 15:59
[b]Koers Update°[/b] Valpartij Angelo Hulik
27-03-2015 15:59
236 Silk is er nog bij.
27-03-2015 16:00
Zeker. Roompot laat hier toch zien dat een wildcard voor Vlaanderen verdient is geweest.
27-03-2015 16:01
[b]Koers Update°[/b] Koerssituatie: Een kopgroep van 4 (met o.a. Roompot en MTN), daarachter Koren in de achtervolging. Daarachter het peloton onder leiding van de kornuiten van Sagan.
27-03-2015 16:01
[b]Koers Update°[/b] Voorsprong van de kopgroep bedraagt 2:30.
27-03-2015 16:02
[b]Koers Update°[/b] Het peloton versnelt nu, achteraan hebben renners het moeilijk..
27-03-2015 16:02
Naast Slik zitter er nog twee Roompotters bij. Keurig.
27-03-2015 16:02
@ Daan,

Kan je even uitzoeken hoe het met Boom is? ;)

Om te reageren moet je ingelogd zijn.