Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
1 3 4 5 6 7 20
27-03-2015 14:25
De Mol: In ieder geval geen GW voor Cancellara. Oorzaak valpartij is een drinkbus van een Lotto-Soudal renner.
27-03-2015 14:26
En op basis van hoe Demol klonk: Vrijwel zeker geen Cancellara in Vlaanderen en Roubaix.

Mijn interpretatie hoor.
27-03-2015 14:29
Streep door Langeveld en Cancellara afgaande op Schotte.
27-03-2015 14:31
Blij dat Planckaert er net zoveel verstand van heeft als ik en nog een paar kenners hier ;). Kwiatkowski moest gewoon reageren en het was absoluut niet aan Van Baarle. Dat verhaal is ook weer over, terug naar vandaag!

Ik verwacht ook einde voorjaar voor Cancellara, wat ongelooflijk klote. Zo leef je maanden ergens naar toe, en bam! Klaar.
27-03-2015 14:32
Ze vallen weer met bosjes, hoop dat het voor iedereen meevalt, bied natuurlijk nu wel kansen voor Lotto-Jumbo.

Daarnaast nog ff off-topic:
Mooie foto van Weening en Albasini die trainen op de Etna, zie twitter van greenedge.
27-03-2015 14:33
@ Daan,

Waar ben je? Heb op het werk gestructureerde koersupdates nodig.
27-03-2015 14:34
Misschien dat we voor alle klassieker koersen eens na moeten gaan denken en met minder renners per ploeg gaan rijden. Elk jaar vallen ze vaker, met meer en harder.
27-03-2015 14:38
@speedy mark: bijzonder ge, hoe snel je iemand kunt missen
27-03-2015 14:39
Tot overmaat van ramp voor de achtervolgers worden ze opgehouden door een gesloten overweg. De zes leiders (Devenyns, De Bie, Sbaragli, Turgot, Dal Col en Van Ginneken) wrijven zich in de handen. ( sporza)
27-03-2015 14:40
onderweg naar huis lees ik louter valpartijen hier. Cancellara, Boom en Langeveld uit koers dus al?
27-03-2015 14:41
Dit bericht is verwijderd
27-03-2015 14:42
Wat een slagveld zeg. Ook zeer naar voor Langeveld.
27-03-2015 14:42
@Joost:

"Blij dat Planckaert er net zoveel verstand van heeft als ik en nog een paar kenners hier smiley. Kwiatkowski moest gewoon reageren en het was absoluut niet aan Van Baarle."


Die Planckaert had het over 'die jongen in het wiel van Kwiat, ik ken zijn naam niet' ... Echt een kenner inderdaad.
27-03-2015 14:43
Jammer dit, helemaal gepland om op tijd thuis te komen voor de koers, ligt het treinverkeer plat.
27-03-2015 14:44
@Wim
Boom niet voor zoveer ik weet.
@speedy
Er gebeurt niet zoveel, voorsprong koplopers loopt terug, maar niet hard.
27-03-2015 14:44
@ silent hill

"Zijn naam is me even ontschoten", das iets anders hè ;).
27-03-2015 14:44
Wanneer starten ze met uitzenden?
27-03-2015 14:47
Dit bericht is verwijderd
27-03-2015 14:48
Het zal volledig aan Saxo zijn om het dicht te rijden. Giant doet dat eigenlijk nooit, en Sagan is nu toch de te kloppen man als enige ex-winnaar.
27-03-2015 14:48
heel zenuwenachtig voor deze koers.boom komop! Terpstra!go! Gelukkig doet Boonen niet mee en kan terpstra kop man zijn!! go Holland!!!
27-03-2015 14:48
@Speedy Mark
Daan melde gisteren dat hij bij zijn nieuwe werkgever ging starten.
Hij zal dus weinig tijd hebben verwacht ik zo.
We moeten opzoek naar een nieuwe Daan.
27-03-2015 14:50
Zijn er ergens online live beelden?
Sporza.be enkel te bekijken vanuit Belgie blijkbaar..
27-03-2015 14:50
6:20 nog verschil, tinkoff op kop
27-03-2015 14:50
@ bulcke,

Ik heb afgelopen woensdag sinds lange tijd weer heel prettig de koers via deze live chats gevolgd. :)
27-03-2015 14:51
We zijn live! Voorsprong toch harder teruggelopen dan eerder gemeld, nog maar 6:03 nu. (nog 100km)
1 3 4 5 6 7 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.