Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 13:43
Laten we hopen dat het uit voorzorg is. Zonder Cancellara zijn de komende twee weken ook een stuk minder interessant :(
27-03-2015 13:44
:( :(
Aan het huilen in een hoekje.
27-03-2015 13:45
Foto's op Sporza ticker nu.

Heeft Amador mouwtjes met de kleuren van zijn land? Heb het idee dat hij er ook bij ligt daar, maar is er een met gewone mouwtjes..
27-03-2015 13:46
Ik weet dat een dubbele onthoofding niet kan, maar het voorjaar is nu al twee kopstukken kwijt :(
27-03-2015 13:46
Nou ben er wel weer even klaar mee op deze manier.
27-03-2015 13:46
Dit bericht is verwijderd
27-03-2015 13:48
wat kan ons die sep schelen
27-03-2015 13:48
Boom ziet er wel redelijk ongeschonden uit. Heeft volgens mij alleen een nieuwe fiets nodig daar. Degenkolb op zijn linker kant gevallen.
27-03-2015 13:52
Vermoeiende die Sep rukkers!

Die vinden het zeker mooi dat die een koers wint met b deelnemers.
27-03-2015 13:53
Jammer voor de koers.... Hopen dat het allemaal meevalt... klote valpartijen
27-03-2015 13:54
@ Wielerman, Ik denk dat Lotto Jumbo het even een zorg zal zijn hoe sep wint als ze maar een overwinning krijgen. Tuurlijk hoop je nooit op blessures van je concurrenten en versla je ze in een rechtstreeks duel het liefst.
27-03-2015 13:55
Ik betrap mezelf er ook op dat ik liever iemand zie winnen van een Nederlands Team dan een Nederlander in een buitenlands team. Het Rabobank team zat denk ik nog te vers in mijn hoofd. Het wordt tijd dat ik voor losse Nederlanders ga juichen. Boom, Poels, Mollema, Wippert hebben net zoveel recht op mijn applaus dan alle LottoNL-Jumbo mannen. Zet hem op Lars! Hoop dat je Sep pakt.
27-03-2015 13:55
Die roompot renner ziet er ook niet lekker uit op foto 4 bij sporza. En Cancellara vrees ik een breukje in z'n hand/pols voor :(
27-03-2015 13:55
Lekker dan... Zonder Boonen en Cancellara wordt dit een wedstrijd zoals de afgelopen Tour... Jammer.
27-03-2015 13:57
Dit bericht is verwijderd
27-03-2015 13:59
Iedereen zou nu wel gaan kijken naar Vanmarcke. LJ moet de koers gewoon hard maken zodat ze met een dunne spoeling bij de laatste heuvel komen waarna Sep zelf de benen kan nemen en solo/samen met 2 andere de wedstrijd kan beslissen.
27-03-2015 14:10
Wat zal de aankomsttijd ongeveer zijn?
27-03-2015 14:11
Peloton opgehouden door spoorwegovergang. Het verschil wordt wel gevaarlijk zo.
27-03-2015 14:16
Ze moeten echt gas gaan geven, anders lachen de vluchters het laatst hier
27-03-2015 14:18
Weer iets waar ik ongelooflijk moe van kan worden, spoorwegovergangen in een WT-koers...
27-03-2015 14:21
@timo, Ik dan weer van dit soort kansloze opmerkingen
27-03-2015 14:22
Van Goethem ook uit de koers door een val
27-03-2015 14:22
Boeckmans ook op het punt van opgeven volgens Sporza.
27-03-2015 14:22
@hiddenz: dat mag ;)
27-03-2015 14:25
@timo, gelukkig wel idd

Om te reageren moet je ingelogd zijn.