Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 13:21
Langeveld afgevoerd naar ziekenhuis... Wagner ook
27-03-2015 13:23
Cancellara en co er weer bij
27-03-2015 13:24
Dat is buitengewoon jammer voor Langeveld, weer een 'an sans'
27-03-2015 13:24
bah - Langeveld naar het ziekenhuis….

Lance Beenstrong - leuke vondst qua naam
27-03-2015 13:24
Niet leuk, hopelijk voor Sebas niet weer een toeschouwer :/

Fabian, Lars en John weer terug.
27-03-2015 13:27
Inmiddels ook al een foto gezien van een gehavende Cancellara. Vooral zijn linkerhand ziet er niet goed uit.
27-03-2015 13:28
Purito, waar heb je die foto gezien?
27-03-2015 13:28
Hopelijk is het enkel als check voor de zekerheid.. Wel balen voor Langeveld en ook voor Wagner.. het gaat maar door bij TLJ blijkbaar :(

edit: @Sep0r: https://instagram.com/p/0uycBnHF0e/
27-03-2015 13:28
Cancellara heeft naar verluidt pijn maar rijdt verder.
27-03-2015 13:31
@Sephiroth, danku!
Ziet er inderdaad niet zo goed uit...Cancellara gaat er toch ook altijd bij liggen in zijn belangrijke wedstrijden..
27-03-2015 13:31
Aaaii, die hand en pols van Cancellara ziet er echt niet goed uit.. Ik hoop dat ie niet echt zo op zijn fiets zit en dit maar voor de foto was!
27-03-2015 13:32
Dit is al een paar jaar niet de race van Spartacus.
27-03-2015 13:32
Balen van Langeveld, toch een Nederlandse outsider.
En uiteraard een Lotto Jumbo renner in het ziekenhuis. Als die niet oppassen hoeven ze geen selectie criterium te maken voor de Tour de France maar mogen ze blij zijn als ze 9 renners kunnen gaan opstellen;)
27-03-2015 13:33
Het is te hopen dat het een momentopname is die foto, maar als hij zijn stuur op de kasseien niet vast kan houden dan wordt het wel een heel zure eerste koershelft.
27-03-2015 13:37
Pffff hopen maar dat het goed komt met spartacus.
27-03-2015 13:37
Opgaves: Dokx, Breen
27-03-2015 13:40
Die foto bij het volgtopic van Sporza belooft ook heel weinig goeds voor Cancellara, hopelijk is het volgende week ok...
27-03-2015 13:40
Dit bericht is verwijderd
27-03-2015 13:41
Dit bericht is verwijderd
27-03-2015 13:41
Opgave Cancellara... kak
27-03-2015 13:41
Opgave Cancellara volgens twitter
27-03-2015 13:42
@LL
Jij denkt dat de cameraman even gevraagd heeft aan Cancellara: 'Hey, Fabian, kun je even een dramatische pose aannemen voor een kiekje?' ;)
27-03-2015 13:42
Opgave Fabian! Shit man
27-03-2015 13:42
Aiaiaiai, dat is een streep door het voorjaar! Voor Cancellara, maar ook voor alle wielerliefhebbers :(. Wat een val moet dat geweest zijn!
27-03-2015 13:43
Shit, dat is geen goede voorbereiding voor volgende week..
Verdomme toch, daar gaat een mooi duel.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.