Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 13:02
[quote]@ sportfan:
geen streepje_ vandaag?[/quote]Sportfan is al wat langer lid ;)
Dus niet de persoon waar jij het over hebt.
27-03-2015 13:04
Lars Boom gevallen en moet achtervolgen. :(
27-03-2015 13:05
dan mijn excuses aan sportfan, ik heb je trouwens een pb-tje met uitleg gestuurd.
27-03-2015 13:05
Cancellara, Boom, Langeveld en Degenkolb betrokken bij een crash, maar volgens mij niet gevallen. Nu moeten ze even in de achtervolging in ieder geval
27-03-2015 13:08
Cancellara wordt door iemand op 4 minuten achterstand gemeld... :(
27-03-2015 13:09
Huuhh, ernstige val dus?! Nee toch hoop ik!

Edit: @ Stelviofan, ja op de kopgroep... Lekker paniek veroorzaken zo ;)!
27-03-2015 13:10
Daan is niet aanwezig volgens mij haha
27-03-2015 13:11
@Stelvio-fan
Het hele peleton wordt op 4 minuten gemeld haha :-P
Met daarachter een peleton op 45 seconden.
27-03-2015 13:12
Cancellara heeft inderdaad 4 minuten achterstand. Op de koplopers welteverstaan, en 45 seconden op het peloton ;)
27-03-2015 13:14
Jeps, right! Cancellara, Degenkolb dus iets achter op het peloton dat geleid wordt door Etixx en TLJ
27-03-2015 13:14
Dit belooft een mooie koers te worden! Toch opvallend dat Devenyns meezit opv bij John te belijven, kan ver komen.

Hinderlijke reclames trouwens zeg op deze site. :(
27-03-2015 13:14
TLJ en Etixx proberen nu Degenkolb en Cancellara op achterstand te houden?
27-03-2015 13:15
@achtpuntzes
Okay prima, alleen weet ik niet hoe zo'n pb-tje werkt :/
27-03-2015 13:16
4 kopmannen op achterstand zo vroeg in de koers, lijkt me dat die wel door een bataljon teruggebracht worden.
27-03-2015 13:16
@ wheely

Niet zo goed opgelet bij de transfers afgelopen winter..? ;)
27-03-2015 13:17
@wheely, Bij welke John zou Devenyns dan moeten blijven?
Wat LyndaLid dus zegt.
27-03-2015 13:17
@Wheely. Bij welke John?
27-03-2015 13:18
Trek Factory Racing ‏@TrekFactory 11 sec.11 seconden geleden
#e3h Fabian Cancellara was involved in a big pileup on the cobbles of the Haaghoek. He's in pain but back on his bike.

Laten we hopen dat het niet te erg is :(
27-03-2015 13:18
Haha foutje bedankt, dat heb ik dus echt gemist dat die nu voor IAM rijdt :p
27-03-2015 13:19
oei, dat klinkt niet echt lekker
27-03-2015 13:20
Langeveld naar het ziekenhuis?
27-03-2015 13:20
Inmiddels hebben Langeveld, Bonifazio en Wagner opgegeven en zijn naar het ziekenhuis vervoerd.

Renaat Schotte ‏@wielerman nu3 seconden geleden
Langeveld, Bonifazio & Wagner to hospital #E3H
27-03-2015 13:20
Langeveld afgevoerd :( kzooi!
27-03-2015 13:20
Langeveld afgevoerd naar het ziekenhuis naar de valpartij. Dat is wel erg balen.
27-03-2015 13:20
Amai, niet best!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.