Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
woensdag 20 mei 2015 om 12:46 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de elfde etappe

De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.

Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
432 Reacties
1 5 6 7 8 9 18
20-05-2015 15:10
Go José :D hij is in vorm.
20-05-2015 15:10
Je wordt toch doodmoe van die tijdsaanduiding.
20-05-2015 15:10
@Natrix maura
Dank! Ik zat me net af te vragen of er na 89 nog een Nederlander een trui had gepakt in een grote ronde en kwam niet verder dan Eddy Bouwmans en het jongerenklassement van de Tour. Maar helemaal Bauke in de Vuelta vergeten!
20-05-2015 15:10
@TheArt, jup, José heeft helemaal gelijk.
20-05-2015 15:11
Wat zegt Jose (zit op mijn werk)
20-05-2015 15:12
José laat maar weer eens horen waarom hij de beste commentator in de historie is. Geweldige analyse!

Het feit dat Porte gisteren twee minuten aan de broek kreeg, ligt aan hem en Sky zelf. En niemand anders.
20-05-2015 15:13
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 15:14
Oei, peloton in stukken?
20-05-2015 15:14
Wat zegt José? Ik zit op mijn werk en heb geen TV of een sporza-stream.
20-05-2015 15:14
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 15:14
Ja alles in stukken en brokken! Vamos Alberto, rijdt die Porte op een kwartier!
20-05-2015 15:14
Breek in het peloton. Porte in de derde groep.
20-05-2015 15:14
Idd Purito.

Jose maakt het kijken naar wielrennen voor mij persoonlijk veel mooier.
20-05-2015 15:15
Mooi :D Heel Saxo vanvoor en rijden, Heel Astana in de achtervolging, en nog wat verder moet Sky wat dichten
20-05-2015 15:17
Beetje laf om te gaan rijden als er een val is geweest, tenzij Astana er gewoon af gereden werd. Dan was het een mooie actie om te proberen ;)
20-05-2015 15:17
Ja ja, van die José, zo zijn er geen twee!
20-05-2015 15:17
Jammer voor de koplopers dat er geen BMC meezat. En dat dit nu gebeurd
20-05-2015 15:18
@martini
Moest het een val geweest zijn waardoor heel het peloton van in stukken ligt, hadden we het wel geweten lijkt me
20-05-2015 15:19
Contador! Dat mag niet. Minuten geven.
20-05-2015 15:19
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 15:19
Ai ai, nu Aru nog een foutje maken en ze staan zo weer alledrie in dezelfde tijd.
20-05-2015 15:19
Het is oorlog in het peloton. Dat gaat de kopgroep never nooit niet redden als het zo blijft
20-05-2015 15:20
@natrix eens. Een trui. Wat zou dat een feest zijn. PS: 88/89 de lapjestrui van Rooks ; )
20-05-2015 15:21
Hetzelfde spelregelboekje dat zegt "twee minuten voor technische asstistentie aan/van een ander team" zegt ook "diskwalificatie voor het afzetten van de helm". Ben benieuwd of de jury nu weer zo streng gaat zijn....
20-05-2015 15:21
Hoeveel minuten straf krijg je als je je helm even af zet?
1 5 6 7 8 9 18

Om te reageren moet je ingelogd zijn.