woensdag 20 mei 2015 om 12:46
•
Volg in Google
Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.
Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.
Ook mijn 1e gedachte. Garmin als ploeg(enklassement) 2 minuten aan de broek, en Uran ook?
Je kan moeilijk dit niet gaan bestraffen en een wielwissel van Porte wel hè. Zuur voor Uran, maar ik zou het ook niet eerlijk vinden als ze dit wél door de vingers zien.
Niet alleen de slimste in dit geval. Duidelijk supersterk, de rest zat niet bepaald te linkeballen.
ON: Uran gelukkig weer teruggekeerd.
Hij reed gewoon in de afdaling weg, door als een bezetene naar beneden te vliegen. Niks geks aan.
En in het peloton rijden slechts twee Orica's op kop. Dan redt je het niet.
dat had ik inderdaad al gezegd ;) Leuke collega's zijn het!
doe nou niet joh