Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
woensdag 20 mei 2015 om 12:46 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de elfde etappe

De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.

Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
432 Reacties
20-05-2015 16:35
@nickdt
Ook mijn 1e gedachte. Garmin als ploeg(enklassement) 2 minuten aan de broek, en Uran ook?
Je kan moeilijk dit niet gaan bestraffen en een wielwissel van Porte wel hè. Zuur voor Uran, maar ik zou het ook niet eerlijk vinden als ze dit wél door de vingers zien.
20-05-2015 16:35
De rit is voor Zakarin hoor! het gaat hier weer retegezellig worden op WF!
20-05-2015 16:37
Uran komt weer aansluiten.
20-05-2015 16:37
Zakarin rammen met die grote plaat! Is toch mooi om te zien man.
20-05-2015 16:37
@toerist, gewoon de slimste, bovendien gebeurt dit zo vaak in een kopgroep, springt 1 weg en in de rest van de groep zit geen organisatie.
20-05-2015 16:37
Deze Giro is gewoon niet te controleren! Heerlijk. Zo min mogelijk sprints, hoe beter!
20-05-2015 16:37
En nu zat ie achter Astana. Dat zijn al vier minuten.
20-05-2015 16:37
De wonderbaarlijke heropstanding van Zakarin.
20-05-2015 16:38
Zometeen op het klimmetje is het gedaan met de achtervolging van Orica, ben benieuwd wat er dan gebeurt. Zakarin kunnen we vast opschrijven.
20-05-2015 16:38
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:38
bizar hoe zakarin gewoon iedereen eraf knalt.. kopgroep en het achtervolgende peleton.. nieuwe toni martin dan maar?
20-05-2015 16:39
Ik weet niet of het al gezegd is, maar zou het niet 'sportief' zijn als SKY nu een handje bijsteekt met Orica? ;)
20-05-2015 16:39
@Spaakje
Niet alleen de slimste in dit geval. Duidelijk supersterk, de rest zat niet bepaald te linkeballen.
20-05-2015 16:39
@Toerist Dat doet hij een paar dagen en niet de hele tijd. Alaphillipe wordt na een aantal maanden 2e in WP LBL en California. Daar houdt hij toppers als Purito, Albasini en Henoa achter zich.
ON: Uran gelukkig weer teruggekeerd.
20-05-2015 16:39
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:40
Wat zei Jose nu precies over gister, wil iemand dat vertellen?
20-05-2015 16:40
@Sepiroth
Hij reed gewoon in de afdaling weg, door als een bezetene naar beneden te vliegen. Niks geks aan.

En in het peloton rijden slechts twee Orica's op kop. Dan redt je het niet.
20-05-2015 16:40
Te weinig beweging in het peloton...
20-05-2015 16:40
van de achtervolgers hoeft het niet te komen, peloton tegen (hup!) Zakarin.
20-05-2015 16:40
@nasibal
dat had ik inderdaad al gezegd ;) Leuke collega's zijn het!
20-05-2015 16:40
Hij rijd ze binnen paar km op een minuut. Hij had ze zelfs van de kop af eraf geknalt. Totaal ongeloofwaardig terwijl iedereen hier stuk zit
20-05-2015 16:41
@dikkechaap, Zakarin geeft alles, daarachter duidelijk niet, peloton ook niet met nog steeds dezelfde 2 mannetjes van Orica.
20-05-2015 16:41
@hengacity
doe nou niet joh
20-05-2015 16:41
Purito ik vind het nog steeds bizar :D niet perse in de negatieve vorm zoals anderen hier bleren.
20-05-2015 16:41
Sorry @wheely maar come on :-(

Om te reageren moet je ingelogd zijn.