Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
woensdag 20 mei 2015 om 12:46 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de elfde etappe

De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.

Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
432 Reacties
20-05-2015 16:31
Kruijswijk doet weer teveel.
20-05-2015 16:31
Negativiteit weer over Zakarin. Iedereen vergeten dat hij al op tientallen minuten staat en in de eerste week op 1 etappe na, gewoon tijd heeft genomen en zich heeft gespaard?
20-05-2015 16:32
Thanks Purito!

Begint nu wel te dringen...
20-05-2015 16:32
Bij Kruijswijk zit er in ieder geval geen rem op, vind ik leuk.
20-05-2015 16:32
Zakarin is gevlogen
20-05-2015 16:32
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:32
Weer zo makkelijk weg laten rijden... man man man
20-05-2015 16:33
Over en uit. Zakarin is eraan begonnen deze Giro!
20-05-2015 16:33
40 seconden groetjjesss
20-05-2015 16:33
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:33
Uran is gevallen.
20-05-2015 16:33
Uran tegen de vlakte! Nee!
20-05-2015 16:33
Valpartij Uran!
20-05-2015 16:33
Uran gevalle
20-05-2015 16:33
Uran is de volgende pechvogel!
20-05-2015 16:33
Hengacity1 gelukkig kan je dat van alle ontsnappers zeggen.. Kruijswijk kan en moet niet alles in zn uppie counteren
20-05-2015 16:33
Aii dat meen je niet...
20-05-2015 16:34
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:34
Hij is wel snel op de fiets gekomen, maar een lelijke wond.
20-05-2015 16:34
Uran krijgt 2 minuten. Hij was aan het stayeren.
20-05-2015 16:35
@Sven: doet er helemaal niet toe. Feit is dat onze Tataar na slechts een aantal maanden op WT-niveau kleppers als Kruijswijk, Hesjedal en Intxausti gewoon zoek rijdt, na in Romandië de verzamelde tegenstand al op een hoopje gereden te hebben. Sta me toe om daar toch bedenkingen bij te hebben.
20-05-2015 16:35
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:35
Erg domme actie van uran
Hij zit gewoon niet op te letten
20-05-2015 16:35
De Giro was al voorbij voor Rigoberto. Maar nu is het helemaal over natuurlijk.
20-05-2015 16:35
Hij komt nog wel terug, maar die schouder duidelijk gewond. Gelukkig kwam hij snel weer op de fiets.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.