Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
woensdag 20 mei 2015 om 12:46 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de elfde etappe

De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.

Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
432 Reacties
20-05-2015 16:25
Kruiswijk eraf.. die gaat niet winnen vandaag
20-05-2015 16:26
Sjongejonge wat jammer weer dit
20-05-2015 16:26
Zakarin rijdt door.
20-05-2015 16:26
Waar heeft die Zakarin z'n hersens zitten?
20-05-2015 16:27
Hij heeft al een flink gat te pakken.
20-05-2015 16:27
Ziet er vies gevaarlijk glibberig uit.

Misschien moet Kruijswijk nu gaan gokken en wat beurten overslan.
20-05-2015 16:28
Ik zie ons nieuwe wonderkind Zakarin zomaar vooruit blijven.
20-05-2015 16:28
Slecht weer, weinig gezien deze Giro
De Tartaar is weer in de aanval dus ze hebben weer wat om over te praten bij Sporza haha.
20-05-2015 16:28
Zakarin zal toch wel weten dat het na de streep nog 15 km is?
20-05-2015 16:28
Zakarin, de tartaar die de ronde van romandie won, aldus josé.
20-05-2015 16:28
Hesjedal slaat over, dan mag kruijswijk ook wel of niet :P
20-05-2015 16:28
Kruijswijk weer te laat, net als zondag....
20-05-2015 16:28
Kruijswijk er achteraan! Karakter!
20-05-2015 16:28
Schrijf Zakarin maar op als ritwinnaar
20-05-2015 16:29
@Henga.
Kruijswijk jaagt op die Rus hoor.
20-05-2015 16:29
@Henga beter opletten
20-05-2015 16:29
Nee Kruijswijk in de achtervolging
20-05-2015 16:29
Kruisie gaat erachteraan! Peloton gaat weer te laat komen.
20-05-2015 16:29
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:30
Nou moe, als ie dat tot een goed einde brengt, dan stinkt dit ...
20-05-2015 16:30
Waarom helpen de mannen van Sky de renners van Orica niet eigenlijk. Lekker dan :p
20-05-2015 16:30
Ja foutje van mij. Bij die bergsprint kon die Inxausti en Betancur niet volgen. Jammer... maar Zakarin blijft weg denk ik. Komop Steven!!
20-05-2015 16:30
Zakarin is een behoorlijke tijdrijder, denk dat ze hem niet te veel ruimte moeten geven
20-05-2015 16:30
Kruijswijk gaat dat gaat nooit dicht krijgen, spijtig genoeg. Zakarin heeft veel meer power in zn donder.
20-05-2015 16:31
Bij Zakarin zit er een pak meer tempo in dan bij die drie van Orica in ieder geval.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.