Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
woensdag 20 mei 2015 om 12:46 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de elfde etappe

De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.

Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
432 Reacties
20-05-2015 16:41
1'30 en nog 10 km te gaan voor onze geliefde rus,...
20-05-2015 16:41
@Hengacity1
Er zit altijd iemand minder stuk.
20-05-2015 16:42
@Purito Niet zo snel concluderen over Uran hè, einde Giro komt voor hem pas op de Mortirolo haha.
20-05-2015 16:42
Uran is wel heel snel teug gekomen in een peloton wat in een finale rijdt. Ook nog eens alleen want hij zoefde zijn wachtende teamgenoten voorbij achter de auto. Wat zou Porte daarvan denken?
20-05-2015 16:42
@manuel
Lang verhaal, maar hij was het eens met de beslissing. Je mag geholpen worden door je eigen ploeg, en niet door andere ploegen want dat is het hek van de dam. Verder zat Sky fout door niemand in de buurt te hebben, terwijl ze allemaal oortjes hebben. Dat had er op de een of andere manier mee te maken dat Sky nieuw is in het peloton.
20-05-2015 16:42
Visconti zit er wel.
20-05-2015 16:42
Aru's ogen vallen toe van de tramadol en Zak-arin toont weer even wat er niet schort. Heel het peloton kapot behalve hij.
20-05-2015 16:42
Deze is voor zakarin, het peloton is er mee gestopt.
Die heeft de rustdag goed verteerd zeg
20-05-2015 16:43
@Hengacity Vorige week werd hij juist zoekgereden in de bergen.
20-05-2015 16:43
Toch geniet ik van Zakarin. Zo lang hij niet betrapt wordt op doping, juich ik voor hem.
20-05-2015 16:43
@wakkie Voel je je nu beter? Talentbasher.
20-05-2015 16:44
@dikkechaap
dank
20-05-2015 16:44
Ach, Zakarin heeft (net als Kruijswijk) gewoon de slag gemist en daarna besloten om veel uit te bollen en voor ritten te gaan. Vorm is nooit weggeweest.
20-05-2015 16:44
Zakarin, kom er maar in met de aantijgingen!
20-05-2015 16:44
Het grote nadeel na de Armstrong-jaren is dat iedere uitslag die anders is als voorspelbaar direct als onmogelijk en verdacht wordt gezien. Hou toch eens op mannen!
20-05-2015 16:45
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:45
Kruijswijk komt weer een beetje terug op contador!!!
20-05-2015 16:46
Vind je het gek dat hij wegrijdt, totaal geen samenwerking. Zit met Kruiswijk, Hesjedal, Betancur, Intxausti en Pellizotti die al voor de 3e keer in de aanval zijn. Raar als die nu wegreden. Zakarin heeft zich op 1 keer na gespaard tot nu toe.
20-05-2015 16:46
Contadorrr!!!
20-05-2015 16:46
Contador hopsa :D
20-05-2015 16:46
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:46
Contador gaat.
20-05-2015 16:46
Contador!
20-05-2015 16:46
@ Pingdo hij IS betrapt geweest op doping waarvan bewezen is dat hij daar zijn hele carrière profijt van zal hebben. Zonder een azijnzeiker over renners te willen zijn kan ik van Zakarin totaal niet genieten. Deze renner liever kwijt dan rijk. Type Ricco.
20-05-2015 16:47
Helemaal eens met Tutu! Mooie overwinning van Zakarin

Om te reageren moet je ingelogd zijn.