Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
woensdag 20 mei 2015 om 12:46 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de elfde etappe

De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.

Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
432 Reacties
1 9 10 11 12 13 18
20-05-2015 16:02
Omdat je juicht als een spaanse renner wint..valt me op....
20-05-2015 16:03
Volgens mij zag ik Slagter en een ploegmakker in de groep Contador.
20-05-2015 16:04
Ik verwacht dat koplopers het mogen gaan uitmaken.
denk niet dat BMC ze gaan terug halen, want zie niet snel een andere ploeg helpen.
20-05-2015 16:04
Porte, Contador, Aru, Van den Broek, Movistar klassementsmannen en Uran zitten er nog allemaal bij.

Van Lotto J rijdt Bert Jan heel goed van voren. Verwacht zeker nog iets moois van hem.
20-05-2015 16:05
Kruiswijk heeft het erg zwaar!
20-05-2015 16:05
1 minuut 40 op 35 km? Zou normaal toch niet mogen lukken denk ik, of is het al een hele tijd rond deze tijd?
20-05-2015 16:05
@Garmin2012
Ja, als er een bepaalde Spaanse renner wint ja. En Landa vind ik een spectaculaire renner. Dan houdt het wel op hoor ;)
20-05-2015 16:06
Kruiswijk nou toch al een poosje aan het elastiek, of zou die aan het linkeballen zijn.
20-05-2015 16:06
Zakarin zal straks tonen dat hij niet enkel kan klimmen en tijdrijden, maar ook een topsprinter is ;-)
20-05-2015 16:06
Ik snap nu echt helemaal niks van BMC XD?
20-05-2015 16:07
Gilbert gaat er naar toe proberen te rijden dus BMC zal geen kopwerk meer doen.

edit: ohw t is Kung!
20-05-2015 16:07
@Wheely.
Kruijswijk doet een Intxautsi en Tiralongootje.
@Roger.
Waar staat die XD voor. Extra dom zeker.
20-05-2015 16:07
Kung toch ook wel echt een gast met grinta.
20-05-2015 16:09
Oke purito ieder zijn ding! Ik heb het niet zo op die Spanjaarden....
20-05-2015 16:10
Weet iemand zo het hele RAI-team op te dreunen? Sinds de sporza stream het niet meer doet volg ik het hier maar weet niet precies naar welke Fransesco ik zit te luisteren. Zitten nou Tafi en Savoldelli op de motoren?
20-05-2015 16:11
@Nickdt

Dan moet je je scherm even een kwartslag draaien en dan kan je er een smiley van maken XD
20-05-2015 16:12
Dit bericht is verwijderd
20-05-2015 16:12
Kung houdt wel van een beetje dalen in de regen.
20-05-2015 16:12
Orica op kop van het peloton met 3 man. Raar dat BMC nu niet meehelpt. Ze zijn wel heel tegenstrijdig bezig daar.
Denk dat de kopgroep het uit gaat maken of BMC trekt in de laatste ronde extreem door en Gilbert rijdt zelfs 30 seconde dicht op de klim.
20-05-2015 16:13
@Skedel.
Ja weet ik. Maar omdat ie eerst zei van ik snap niets meer van BMC dacht ik, maak ik er extra dom van.
20-05-2015 16:13
Wie is die fransoos op Sporza?
20-05-2015 16:14
Iemand Felline voorin gespot? En Lobato?
20-05-2015 16:14
Dit jaar heeft de Giro wel echt hele goed beelden. Hoewel het weer slecht is, de beelden zijn gewoon van een goed niveau.
Hopelijk lukt dit ook in de derde week in het echte hoogtegebergte!
20-05-2015 16:14
wereldkampioen van 1968 op circuit van Imola
20-05-2015 16:14
@nickdt
Dat je dat moet uitleggen bewijst meteen je punt.
1 9 10 11 12 13 18

Om te reageren moet je ingelogd zijn.