Giro 2015: Volg hier de elfde etappe
woensdag 20 mei 2015 om 12:46 Volg in Google

Giro 2015: Volg hier de elfde etappe

De renners in de Giro d’Italia beginnen vandaag om 13.00 uur aan de elfde etappe. De finishlijn is getrokken op het circuit van Imola, waar in het verleden jaarlijks de Grand Prix Formule 1 van San Marino werd gehouden. De winnaar zal daar tussen vijf uur en half zes worden ‘afgevlagd’.

Onderweg moet het peloton twee cols van de derde en een van de vierde categorie over. Met 153 kilometer is de etappe relatief kort. Sporza en Eurosport beginnen iets na half drie met de rechtstreekse uitzending.

Links:
Voorbeschouwing
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
432 Reacties
1 8 9 10 11 12 18
20-05-2015 15:49
Hoe schatten jullie kansen in van Lindeman? Gaat die nog kunnen wegsluipen en wegblijven? Of gaat bmc dit kunnen controleren over de 3 heuveltjes en word het een sprong van Gilbert en felline?
20-05-2015 15:49
Achterin het peloton Lindeman en Hofland denk ik.
20-05-2015 15:49
Echt leuke Giro!
Wat de commentatoren ook al zeiden een soort van WK parcours.
Met een hele kleine peloton. Nog maar 2 man van lotto in het laatste wiel met Kruissie vooraan!
20-05-2015 15:50
@Ricky del bosque; rond de 0,01%
20-05-2015 15:50
Weet iemand of Slagter nog bij het peloton zit?
20-05-2015 15:52
@purito...Ben jij alleen voor spaanse wielrenners?
20-05-2015 15:52
Heeft iemand kunnen zien welke belangrijke namen in de grote tweede groep rondreden?
20-05-2015 15:52
@tutu zag het inderdaad daarom ook verwijderd sorry
20-05-2015 15:52
@WCEENDT

Nee, Bert Jan en Keijzer. Toch 2 goede renners voor de breedte. Alleen jammer dat die andere man van Lotto niet mocht starten! Die zou er anders ook bij zitten.
Verwacht nog een aanval van Bert Jan in de laatste 2 rondes.
20-05-2015 15:53
@Ricky Lindemanfahige finale. Als er straks nog een andere groep wegsluipt...
20-05-2015 15:54
Kruijswijk moet geen meter kopwerk meer verrichten. Kansloos vandaag. Zorgen dat je binnenkomt met het peloton en later weer proberen.
20-05-2015 15:54
Peloton bestaat volgens mij: 7 man BMC, 7 man Astana, 7 man Saxo. (halve peloton)
De rest is van andere ploegen. Hahhah, we weten wat de sterke ploeg zijn.
20-05-2015 15:55
Dit gaat een man tegen man gevecht worden. Met Porte als verliezer van de dag. Zag er vreselijk slecht uit.
20-05-2015 15:55
@Roger

Klopt, Kruijswijk moest vandaag niet te vroeg aanvallen. Gaat hem openbreken.
20-05-2015 15:55
Ik loop een uurtje achter, maar José de Cauwer, de beste commentator/ analyst in het wielrennen is wederom degene die het precies juist heeft. Hij heeft gesproken, de zaak kan rusten.
20-05-2015 15:55
Valt me nu pas op dat Boem de puntentrui heeft, belachelijk eigenlijk...
20-05-2015 15:56
Belachelijk leuk ja!
20-05-2015 15:58
@Garmin2012
Waarom vraag je dat?
20-05-2015 15:59
Ik heb even gemist waar Porte nu zit? Nog bij Contador of ver er achter in een groepje?
20-05-2015 15:59
@Purito, ik gok omdat hij die indruk krijgt.
20-05-2015 16:00
Liggen goede kansen voor de topmannen om iets onconventioneels te gaan doen, dat wordt nog spannend.
20-05-2015 16:00
Portr zit er weer bij.
20-05-2015 16:00
Heb op dit moment geen beeld. Zit Lobato in de eerste groep?
20-05-2015 16:01
Schakel pas in, al een boeiende etappe geweest?
20-05-2015 16:02
benieuwd welke snelle mannen nog bij de klassementsrenners zitten... iemand al wat namen kunnen spotten?
1 8 9 10 11 12 18

Om te reageren moet je ingelogd zijn.