Kijk hier de teampresentatie van Jumbo-Visma voor 2022 terug

woensdag 12 januari 2022 om 18:00
Video

Jumbo-Visma stelde vandaag de selectie van 2022 en de plannen van de kopmannen voor aan de pers en het wereldwijde publiek. Dat deed het Nederlandse WorldTeam via een liveshow die exclusief bij WielerFlits te zien was. Kijk hier de uitzending, die opgenomen werd in Spanje, terug.


Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

22 Reacties

Franco Ballerini 11 januari 2022 om 16:42

Bedankt Wielerflits. Ik heb er met veel plezier naar gekeken en kan niet wachten op het komende wegseizoen.

Castor 11 januari 2022 om 20:24

Leuk om te volgen. Maar wat een drama die Kerckhoffs. Zowel zijn Engels, analyses als interactie met de renners.

fietser80 11 januari 2022 om 20:42

Ik vond het wel goede analyses. Ook een toevoeging tov de presentator die natuurlijk het beste is in vragen stellen. In die zin had ik van Maxim liever ook een analyse gehoord ipv extra vraag.

fietser80 11 januari 2022 om 20:26

Wat zitten sommigen er ongemotiveerd bij….

ploeglijder 11 januari 2022 om 20:39

Wel een gemiste kans dat er geen aandacht is voor de dames, wel in alle filmpjes maar geen woord over gerept, heel bijzonder!

bellevue 11 januari 2022 om 22:02

Tom in het geel, dan komen bij mij helaas dingen op als: jobhopper, zondagskind, om niet te zeggen sletje want dat bedoel ik zeker niet.

Want ik heb 'm wel graag, als renner en met z'n meningkjes.

Maar het is de voorbije jaren teveel de zeurende volbloed geweest en moet nu echt wel gaan presteren. Alsie maar niet onderdoor gaat aan de druk van het vaderland.

Marik 11 januari 2022 om 22:18

Wat is dit voor rare reactie zeg?

bellevue 11 januari 2022 om 22:26

Het is toch best vreemd dat Dumoulin, na z'n zin gekregen te hebben, weg bij Sunweb, voor mooi salaris bij de ploeg van zijn keuze te kunnen tekenen en er dan vrij snel weer de brui aan geeft?

Ik denk dat Dumoulin ook niet 100% bij Jumbo past en moeite heeft met wat zijn plek is binnen de ploeg. Terwijl ze waarschijnlijk alles gedaan hebben om het naar zijn zin te maken.

Ik denk dat de juiste ploeg voor Dumoulin niet (meer) bestaat.

Omdat hij een beetje een moeilijk mens is.

Murcia 11 januari 2022 om 22:30

De combinatie van de woorden jobhopper (is hij niet want TJV is zijn tweede werkgever bij de profs) zondagskind (is hij ook niet, heeft overal keihard voor moeten werken) en slet (niet zo bedoeld waarom dan opschrijven) is een merkwaardige maar ik ga er maar van uit dat bellevue bedoeld dat het er dit jaar op aankomt.

Michelangelo 11 januari 2022 om 22:33

Bellevue heeft aan de kriekjes gezeten… komt geen zinnig woord uit deze avond.

Caldaia Stivale 12 januari 2022 om 10:31

TdM is van nature een filosoof en daarmee een ontzettende twijfelaar, een stukje karakter wat hem als topsporter dwars kan zitten, maar als (publiek) persoon veel interessanter maakt, zeker omdat hij er heel open over is. Het helpt als topsporter om vanuit je karakter oogkleppen op te hebben, misschien zelfs wat minder intelligent te zijn, maar dat is op het randje…

horsm 11 januari 2022 om 23:28

Leuk hoor, die hele presentatie!

Hylke 12 januari 2022 om 10:52

@wielerflits bij mij valt na een half uur ongeveer het geluid weg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Edit redactie: Als het goed is, moet dat probleem nu opgelost zijn. Veel kijkplezier nog!

Treenert 12 januari 2022 om 12:05

Yep, hier ook na 25.30

Edit redactie: Als het goed is, moet dat probleem nu opgelost zijn. Veel kijkplezier nog!

Wheely 12 januari 2022 om 12:20

Ja heel gek, gisteravond werkte het nog wel normaal.

Edit redactie: Als het goed is, moet dat probleem nu opgelost zijn. Veel kijkplezier nog!

Wheely 12 januari 2022 om 12:26

Allereerst mijn complimenten voor de productie van deze presentatie, ik werk zelf in de broadcast techniek en een uitzending op locatie is geen sinecure, zeker niet als je dit als partij voor het eerst op deze manier doet. Camera standpunt bij het afsluitende rondje waarin alle renners voorbij kwamen is wel een puntje van aandacht, zag er natuurlijk niet uit. Voor de rest erg leuk gedaan al moet ik het in zijn geheel nog terugkijken.

Franco Ballerini 12 januari 2022 om 19:26

“Ik werk zelf in de broadcast techniek”

Ben jij één van die vele zogenaamde influencers?

Wheely 12 januari 2022 om 20:00

Haha alleen op WF ;)

Verder verre van dat, meer een soort nerd achter de knoppen.

assen 12 januari 2022 om 19:18

Edit redactie: Als het goed is, moet dat probleem nu opgelost zijn. Veel kijkplezier nog!

assen 14 januari 2022 om 16:06

@redactie Dank voor het opvolgen, en voor de mooie uitzending, klasse! :-)

Geit in mijn Kelderman 12 januari 2022 om 23:03

Professionele productie mannen, kuddo’s. Zijn jullie echt met stappen vooruit gegaan. Ook die presentator deed het leuk.

Wim Kruithof 14 januari 2022 om 02:45

Sluit ik me volledig bij aan. Een mooie intro in Jumbo-Visma en het doet me nog meer uitzien naar komend jaar.

Ik heb grote bewondering voor het management en de omkadering van de ploeg. Van lachertje van de World Tour naar toonaangevend is een mooie reis (geweest).