‘Hulpdiensten moesten vriendin Evenepoel zuurstof toedienen na val in Lombardije’
foto: Cor Vos
maandag 9 november 2020 om 14:06

‘Hulpdiensten moesten vriendin Evenepoel zuurstof toedienen na val in Lombardije’

Tijdens de klassieker ‘Il Lombardia’ moest in Como ook een ziekenwagen uitrukken om Oumaïma ‘Oumi’ Rayane, de vriendin van Remco Evenepoel medisch bij te staan. Dat vertelt teammanager Patrick Lefevere van Deceuninck-QuickStep in een interview dat WielerFlits-verslaggever Raymond Kerckhoffs met hem had voor Helden magazine.

De nieuwe edtie van RIDE Magazine is nu verkrijgbaar! Onze nieuwe 188 pagina’s dikke voorjaars-editie staat vol met schitterende wielerverhalen over o.a. Mathieu van der Poel, Lotte Kopecky, Demi Vollering, Sepp Kuss en Matej Mohoric. Verzeker je van jouw exemplaar en bestel hem nu online voor slechts € 9,95. Wil je RIDE extra voordelig ontvangen? Neem dan nu een abonnement en ontvang 20% korting!

Lefevere zat tijdens de Italiaanse klassieker met de ouders van Evenepoel en diens vriendin Oumi in het Caffè/Ristorante Monti van oud-profwielrenner Luca Paolini op vijftig meter van de finish in Como naar de televisie te kijken. Daar zagen zij de valpartij van Evenepoel.

Patrick Lefevere. Foto: Cor Vos

In de volle finale van de Italiaanse klassieker miste de Belg in de afdaling een bocht en sloeg over de kop. Hij dook over de reling van een brug en kwam na een val van enkele meters op de grond terecht. De medische hulpdiensten moesten hem uit het ravijn halen.

“Iedereen zegt dat de tv-camera’s té lang op hem hebben ingezoomd, maar wij konden niet genoeg zien. Wij kregen via de tv-beelden geen indicatie hoe het met hem was. Ik probeerde direct met de ploegleiders Davide Bramati en Geert van Bondt te bellen, maar die waren meteen zelf dat ravijn ingesprongen om tot bij Remco te komen. Van de mecanicien die ter plekke was, kreeg ik een eerste berichtje: ‘hij beweegt’. Maar ja, wat hij beweegt…”, vertelt Lefevere aan Helden.

Hyperventileren
Volgens Lefevere bleef de moeder van Remco Evenepoel het meest rustig. Zijn vriendin Oumi daarentegen begon te hyperventileren en rende naar buiten. “Even later lag zij op de grond en stond er paniekerig een menigte om haar heen. Er moest zelfs een ambulance komen om haar extra zuurstof toe te dienen. Zijn vader verborg zijn gezicht in zijn handpalmen. Wat zeg je tegen mensen die net hun zoon in een ravijn hebben zien vallen? Ik heb zoveel mogelijk informatie proberen te krijgen”, aldus de ploegbaas.

Remco Evenepoel in het ravijn na de val. Foto: Cor Vos

Met zware letsels werd Evenepoel naar het ziekenhuis in Como gebracht. Een breuk in het bekken (op de plek waar de kop van de heup het dijbeen binnendringt), een dubbele breuk van het schaambeen en een zwaar hematoom op de longen.

“Er was ook een adertje gesprongen dat het bloed naar de kop van het dijbeen brengt”, vervolgt Lefevere. “Dat is levensgevaarlijk. Remco was al twee liter bloed kwijt. Als ze dit niet hadden ontdekt, had hij kunnen doodbloeden. Verder zat de breuk op één millimeter van een zenuw. Als die geraakt zou zijn geweest, had hij een dwarslaesie kunnen oplopen.”

Sinds begin oktober heeft Evenepoel de trainingen op de weg weer voorzichtig op gepakt.

RIDE Magazine
106 Reacties
Sorteer op:
9 november 2020 14:10
Is ook verschrikkelijk om te moeten zien. Ik gun dat helemaal niemand.
9 november 2020 14:15
Ja allemaal erg, wat we hier al 10x gezegd hebben. Maar gaan we het echt elke dag over Evenepoel en zijn val hebben?
    9 november 2020 14:28
    En da's tot daar aan toe. Maar dan vervolgens over het beademen van de vriendin van Evenepoel; dat begint toch heel erg "story-achtige" vormen aan te nemen (of moet ik zeggen Telegraaf-achtige vormen)...

    Hoeft van mij niet op WF, mag in de roddelrubriek.
    9 november 2020 14:30
    Ja klopt, je zal zien Als hij zijn rijbewijs haalt of een konijn in huis haalt het ook op Wielerflits zal komen!
    9 november 2020 17:12
    Kan je me even linken naar de desbetreffende 6 artikels van de vorige dagen afgelopen week. Ik moet die gemist hebben. Het hysterisch gedrag wanneer het over Evenepoel gaat, begint ronduit hilarisch te worden.

    Misschien moet je eens een "search" doen op de website naar "Evenepoel" en zien hoeveel artikels er daadwerkelijk verschijnen die daadwerkelijk over hem gaan. In november voorlopig 6 artikels waarin hij wordt vermeld, waarvan slechts 2 die daadwerkelijk over hem gaan. In oktober 14 artikels waarin hij wordt vermeld, waarvan er slechts 3 over Evenepoel gaan.
    9 november 2020 18:13
    @boenk - dat is nog relatief veel voor een renner die de laatste maanden niet heeft gekoerst. Vergelijk het met Bernal en Pogacar, die zijn minder in het nieuws.
    9 november 2020 18:47
    Dat mag nog veel zijn, het is een compleet ander verhaal dan wat er hier doorgaans wordt opgehangen.

    Om verder te gaan op je punt: Pogacar heeft in november ook niet meer gekoerst, en toch via de zoekresultaten 12 artikels waarin hij vermeld wordt (dubbel zoveel als Evenepoel), waarvan er 2 over hem gaan (hetzelfde als Evenepoel). Maak daarbij de kanttekening dat het aantal Slovenen die WF lezen je op je één hand kan tellen, en het feit dat het voor WF heel wat handiger is, zowel qua taalbarrière, contacten en logistiek, om het te hebben over een Belg dan een Sloveen.

    Het is dus heel wat minder extreem dan het hysterische gedrag hier doet vermoeden.
    9 november 2020 19:35
    Niet lezen dan stelletje zagers.. Vrije landem alhier, ofwel WF kan en mag lek direct of indirect nieuws of weetje wat met een topper of koers te maken plaatsen.

    En lezer kunnen gewoon in et overzicht zodra ze dit artikel ziem eraan voorbij gaan. Het feit dat de haters dit niet doen moet men zichzelf verwijten maar kennelijk durven ze niet toe te geven dat ze het wel vsn belang vinden. Immers openen het artikel en reageren zelfs.
    Triest.
    9 november 2020 19:41
    Hebben we doorak weer. Vrijheid van meningsuiting en publicatie propageren (positief) en vervolgens de andersdenkenden de mond willen snoeren... Dan ben je in de war. Zou bijna denken: familie van Don Pat.
    9 november 2020 21:01
    Gelukkig hebben we Boenk die alle artikelen keurig bijhoudt, en turft hoe vaak het gaat over renner A of B (of eigenlijk vooral over renner E).

    Denk alleen dat hij de bottom line mist in al zijn rekenwerk: namelijk dat veel reaguurders hier niet zitten te wachten op dit soort story-prive-weekend-party achtige sensatieverhalen over partners van renners.

    Als zoiets al interessant is, dan mag het wat mij betreft een diepte interview zijn, waarmee je een ander inkijkje krijgt in het leven van de renner. En dan door een goede interviewer, niet dit soort halve sensatieverhalen om een merk op te kloppen of een tijdschrift te promoten.
    Een van de eerste vrouwen die ze van mij dan mogen interviewen is de vrouw van Roglic, want ik kan me niet voorstellen dat die getattoeerde schansspringer in het dagelijks leven ook zo'n saaie kwast is.

    Maar als het niet verder gaat dan dit soort geneuzel, dan hoop ik dat WF heel snel kapt met dit soort artikeltjes!
    9 november 2020 23:07
    Zal wel zo zijn dat veel reaguurders hier niet op zitten te wachten, maar blijkbaar ook veel reaguurders die niet kunnen wachten om te melden dat ze er niet op zitten te wachten.

    En daarmee, ironisch genoeg, veel traffic genereren, precies waar een site als deze van leeft.
    10 november 2020 15:48
    Tja Panche, je schijnt niet te begrijpen dat het soort gedrag als dat van jouw maar een fractie is van alle lezers van WF. Echter met in de comments continue een hetze voeren tegen artikelen of beleid van WF lijkt meer op een radicale houding die anderen wil verbieden te plaatsen op hun eigen site omdat mijnheer zijn obsessie niet kan onderdrukken.
    Verder is jouw adagium vrijheid van meningsuiting niets waard. Immers je voert met regelmaat zoals andere een hetze, want dat wordt het wanneer je elke keer bij bepaalde onderwerpen dit naar voren brengt, tegen de redactie dat ze eea niet moeten plaatsen. En dan spreken van VVMU.
    Het feit dat je niet begrijpt dat op die wijze reageren en vooral zaken suggereren om een renner waartegen je tevens alhier een hetze voert, immers de absurde stellingen tonen dat aan, heeft niets te maken met vvmu maar wel met een ander zijn naam besmeuren.
    Te dom om dat te zien, maar dat was al langer duidelijk.
9 november 2020 14:17
edit wf: niet doen
9 november 2020 14:24
Trollgedrag? Jullie zijn ons aan het trollen met jullie dagelijkse artikelenreeks over PatLef en REV.

Misschien eens bij jullie zelf ten rade gaan waar jullie met de site naartoe willen en aan welke kwaliteitseisen Wielerflits moet voldoen, want het wordt wat zielig stilaan.
9 november 2020 14:25
Die arme Remco is door het oog van de naald gekropen. Hij kom er gelukkig goed vanaf
9 november 2020 14:27
Als de Helden schaars worden..
9 november 2020 14:30
Is dit nieuws? Kan er niet ipv deze "Story berichten" een opinierend artikel komen van Kerckhoffs of misschien zelfs een antropoloog die de houding van het Belgisch wielerpubliek en pers jegens deze nog jonge en getalenteerde jongen verklaard? Deze jongen wordt zo erg omhoog geschreven en geniet een dusdanige status die hem veel narigheid gaat opleveren!

En hoezo komen ook papa, mama, opa, ooms en vriendin zo nadrukkelijk in beeld? Wat is er toch aan de hand met deze mensen...
    9 november 2020 14:40
    Tsja, met andere sporten zie je ook dat de camera's op zoek zijn naar familieleden, vriendinnen etc. Men zoekt de emotie en dat doet het goed bij de meeste kijkers.
    Tegenwoordig staat er aan de finish van onderhand elke koers ook al een peleton vriendinnen klaar om de vriend voor de camera om de nek te vliegen.
    9 november 2020 19:13
    Ik denk dat die afkeer van Evenepoel meer door de blinde adoratie van Belgische wielerfans kont dan door RE zelf. Wat dat betreft is een dubbel onderzoek naar zowel Belgen als Nederlanders in dit opzicht misschien wel geestig.
    9 november 2020 19:38
    Boenk er zijn hier ook Vlaamse RE of DCQ haters en voldoende Ned lezers die REV gewoon een goede veelbelovende renner vinden, in ieder geval positief of neutraal eea bekijken.
9 november 2020 14:31
Hysterisch clubje rondom Evenepoel. Ik krijg ook niet het idee dat zijn omgeving door mensen met gezond verstand omgeven is die af en toe even zijn telefoon afpakken of af en toe even zeggen tegen hem: "Remco, doe maar even niet".
    9 november 2020 16:58
    Bij jou veel mensen die je probeerden tegen te houden alvorens je hier op "reageren" klikte?
    9 november 2020 17:21
    Nee, iedereen zei 'Doen!'
    9 november 2020 19:18
    Zwakke vergelijking, aangezien deze FDJ geen ‘merk’ probeert te zijn en niet het uithangbord is van zijn sponsoren.
    9 november 2020 19:42
    Haat maakt blind en dat blijkt. FDJ vraagt of niemand REV niet kan vragen wat minder publiciteit te zoeken.
    Het artikel gaat over een interview van een journalist die een gesprek had met PL, daar was REV dus niet bij betrokken.
    Sterker, het is de journalist die een tiptje van de sluier uit dit interview oplicht, niet REV. Wanneer je dan zo reageert ben je echt een zure peer. ( ben geen REV fan, vindt hem wel een buitengewoon renner)
    9 november 2020 19:54
    Boenk steekt zijn adoratie voor ReV niet onder stoelen of banken....

    Best aandoenlijk.

    Bij nader inzien, en de felheid van hem in dit topic denk ik dat @boenk Remco himself is.
    9 november 2020 20:04
    @doorak Als je hier toch heel nuchter naar kijkt dan zeg je toch als vriendin van dat je dit soort aandacht allemaal niet wilt?

    Daarnaast is het een verhaal dat rammelt aan alle kanten als je weet wat hyperventileren is... daar hoef je niet voor aan het zuurstof hoor...

    Kortom die hele scene eromheen met dit soort hysterisch gedoe. Het zal allemaal wel, maar normaal is het allemaal niet.
    10 november 2020 15:52
    Inderdaad FDJ, het zal allemaal wel.

    De motivatie waarom een PL eea vertelt aan een journalist is aan hem. Kennelijk leeft hij toch erg met zijn renners mee en bovendien vertelt hij niet van horen zeggen maar zat hij bij het "lijdend" onderwerp, de vriendin. In dat opzicht niet zo vreemd dus.
    Dat de journalist een stukje van een heel interview plaatst op WF is aan hem, niemand is verplicht om het te lezen en wat men ervan vindt. Juist het zal allemaal wel.
9 november 2020 14:32
Ook zonder val een held natuurlijk. Benieuwd naar zijn Giro en OS volgend jaar.
    9 november 2020 15:31
    Volgens Michel Wuyts (SPORZA) had hij WAARSCHIJNLIJK dit jaar de giro gewonnen. Hij praat ook nog bij elke uitzending over Tom Boonen. Dat was zijn afgod.
    9 november 2020 16:54
    Een held op sokken is hij zeker
    9 november 2020 17:34
    Tja, Evenepoel is natuurlijk fysiek sterker dan Hart en Hindley, dus ik zou het wel begrijpen dat mensen dit als een gemiste kans zien. En zijn team was ook dit in orde, bleek achteraf. Maar er kan veel gebeuren in een grote ronde. Vraag dat maar aan Thomas, Yates of Kruijswijk.
    9 november 2020 19:44
    + 1 Kanibaal
9 november 2020 14:37
Quote:
“Er was ook een adertje gesprongen dat het bloed naar de kop van het dijbeen brengt”, vervolgt Lefevere. “Dat is levensgevaarlijk. Remco was al twee liter bloed kwijt. Als ze dit niet hadden ontdekt, had hij kunnen doodbloeden. Verder zat de breuk op één millimeter van een zenuw. Als die geraakt zou zijn geweest, had hij een dwarslaesie kunnen oplopen.”

Lefevere raaskalt al genoeg, laat hem alsjeblieft niet ook nog eens de medicus gaan uithangen, want wat hij hier uitkraamt is echt je reinste onzin.
    9 november 2020 15:49
    edit wf: laat insinuaties achterwege
    9 november 2020 19:56
    Zuurstof toedienen bij iemand die hyperventileert is ook hilarisch.
9 november 2020 14:55
Chanel, de Keeshond van Remco en Oumaïma, wierp daarentegen een achtling vlak na de val.
    9 november 2020 16:52
    Ja en het was ook nog eens een reu...
9 november 2020 14:59
Dat moment waarop de entourage van Evenepoel de val ziet gebeuren in dat café in Como is trouwens gefilmd en komt aan bod in de documentaire "Ik ben Remco" die begin oktober te zien was op vtm.
Wat je ook van Evenepoel zelf vindt, dat is behoorlijk heftig.

Voor de liefhebbers: documentaire is te herbekijken via https://vtm.be/vtmgo/telefacts-nu~pe6a61c1d-9b85-401c-ae2d-6194d5e229a9, volgens mij ook in Nederland.
Enkel (gratis) registreren nodig.
9 november 2020 14:59
Gaat WF nu, na het wedstrijdseizoen over is, als boulevardblad verder.
Zo ja, dan stop ik wel met inloggen tot de aanvang van het nieuwe seizoen.
9 november 2020 15:03
Enkele smakeloze reacties hierboven, bah.
9 november 2020 15:18
Het is natuurlijk niet helemaal zo, maar het lijkt soms bijna alsof iedere scheet rond PatLef & Evenepoel wordt uitvergroot. Welke overwegingen maken jullie daarin, @redactie? Ik vind het heus niet erg om wat meer terug te lezen over/van spelers die het wielrennen kleur geven, maar waar ligt de grens?
    9 november 2020 16:00
    De grens ligt als er geen geld meer wordt verdiend met clicks?
    9 november 2020 16:34
    Ik ben ook wel benieuwd hoe de vriendin van Mario Götze reageerde nadat supermario de vragen van Hansie Hansie over haar moest beantwoorden. Geen idee waarom een voetbalsite dat niet heel uitgeplozen.
9 november 2020 15:18
Evert Santegoeds en Guido den Aantrekker schrijven nu ook al voor deze site?
Dit is gewoon Story/Weekend niveau en het enige wat ontbreekt zijn huisdieren die niet meer wilden eten na de val.
9 november 2020 15:35
Er zou toch maar een dag zijn zonder Evenepoel he
9 november 2020 15:42
Wat is het doel van dit artikel?
Ik zou denken: clicks (centen) over de rug van dit ongeluk. Maar er zal vast een nobel motief achter zitten.
Ik zie in de reacies vaak -- edit wf: niet doen -- staan. Dat is exact het advies dat ik WF wil geven.
    9 november 2020 16:13
    Nice
    9 november 2020 16:37
    Panache
    Schot in de roos

    WF
    Een artikel over de vriendin van Remco zou ook wel interessant zijn, haar hobby's, gewicht en maten, gezinsplanning etc
    9 november 2020 18:25
    Ik denk dat het doel vooral is geweest om mede eigenaar Raymond Kerckhoffs een podium voor zijn werk voor Helden te geven. Dat blaadje van de familie Barend moet ook verkocht.
    9 november 2020 20:02
    Jouw advies heeft amper waarde. Het is hier Turkije niet.
    Bevalt het je niet dan gewoon niet aanklikken of ben je gewoon te zwak, kun jij je nieuwsgierigheid niet bedwingen. Of beter kun je de drang om te huilen en te zeggen wat wel en niet mag niet bedwingen. Nogal melanchomaan karakter.

    Sterker verderop suggereer jij bloeddoping hetgeen smaad en laster is op deze wijze. Jij weet er niets van meent van alles te mogen roepen over een sporter die zich daarin hier publiekelijk niet verdedigen kan, verder schaadt je daarmee zijn goede naam.

    En dan hier spreken over Niet Doen.
    Tip: https://www.parnassia.nl https://www.geestelijkgezondvlaanderen.be/psychiatrisch-ziekenhuis
    9 november 2020 20:26
    Goede poging doorak. De post over bloeddoping is satire (een kwestie van smaak), maar het lag er toch wel dik op vind je niet? Maar even serieus - laster, smaad is leuk bedacht van je, maar lees de reactie nog eens goed en leg daar de wet langs. Ik maak er graag een thuiswedstrijd voor jou van, kan jij met heel veel zinnen weer niets zeggen buiten wat middeleeuwse toespelingen, vrijheid van meningsuiting propageren en anderen verzoeken de mond te houden wanneer de mening jou niet aanstaat. Een proces voor smaad (lol!) zou tof zijn. Jij als advocaat (ben je niet) en dan gewoon écht uitspraken langs de letter der wet leggen. Pakken we ook direct jouw verheerlijking van geweld er bij (sorry, dat van die dronken Vlaming en goedpraten van kopstoten is natuurlijk verkeerd begrepen). Ik heb er echt zin in!
    10 november 2020 15:37
    Dommer krijg je ze niet zoals een Panache.
    10 november 2020 15:58
    PS Panache, jij geeft je onkunde of kortzichtigheid hier goed bloot.
    Namelijk er was geen verheerlijkimg van geweld maar een uitleg van iemand die ditnal vaak heeft meegemaakt en zoals Karsten Kroon ook aangaf en meerdere oud renners dat ;
    1 je nooit opzij hoeft te gaan wanneer een ander je uit het wiel probeert te drukken. Immers fors naar opzij bewegen alwaar jij rijd in het wiel van voorganger is om die plek in te pikken.
    2 op je plaats blijven doe je door tegengewicht te geven met stuur, schouder of je hoofd. Wanneer je een keer een echte kopstoot hebt gehad dan weet je dat dit dezelfde vorm van geweld is.

    Kortom, types als jij die van alles beweren en verdraaien maar vooral zaken niet objectief willen en kunnen beoordelen worden inderdaad mocht je op die manier praten bij een rechter door de rechter de mond gesnoerd en in die hoek gezet.
9 november 2020 15:55
Ze moesten welhaast ook zuurstof toedienen aan de vriendin van v/d Poel na zijn overwinning in RVV. Wat stond die meid zichzelf aan te stellen voor de camera van Sporza zeg.

Leuke rubriek trouwens dit.
    9 november 2020 15:58
    Mooi toch...pure emotie , in mijn ogen dan hé!
    9 november 2020 16:41
    Lance
    Jij hebt nog nooit een vriend gehad die RVV won
    9 november 2020 16:53
    Nee, al zat George er wel een aantal keer kort bij.
    9 november 2020 16:56
    Leuke rubriek om de wintermaanden mee door te komen: "De vriendin van" en dan vragen als "je meest hysterische moment", "je grootste ergenis" en "welke vriendin van een concurrent haat je het meest?" Dat wordt smullen!
9 november 2020 15:57
Da's toch geen nieuwswaarde, privé nieuws idd.
Maar nu ik die foto van die vriendin zie zou ik geen probleem hebben om haar te beademen via de oude manier
Da's een schoon meiske zeg!
    9 november 2020 16:16
    Gooi die zonnebril en make up af en de insta volgers zullen dalen tot alleen de REV volgers.
    9 november 2020 17:03
    Jij hebt haar al gezien hoe ze uit bed komt, Kelderman? Wat je zegt geldt trouwens voor 99% van de Hollywood schoonheden en topmodellen.
    9 november 2020 19:24
    Boenk denkt weer ‘slim’ te counteren. Eerst (terecht) opmerken dat je haar niet kent zonder make-up. Om daarna te zeggen dat het voor 99% van de showbizz geldt... Dan schrijf je eigenlijk: bakker, ik bak ook koeken.
9 november 2020 15:57
Natuurlijk was de val van Evenepoel even schrikken. Dat deed ik ook. Maar ik begin onderhand wel een beetje moe te worden van Lefevere.
Waarom moet alles zo uitgebreid in het nieuws komen? Wat is de meerwaarde hiervan?
Net als bij Jakobsen. Natuurlijk is dat ook heftig geweest. Maar ook blijkt dat hij binnenkort al weer in training gaat.
Dan vraag ik mij af: Is alles wel zo heftig als Lefevere doet voorkomen. En als het daadwerkelijk zo is, kan Jakobsen of Evenepoel dat dan niet zelf vertellen.
Ook het gedoe over Groenewegen waar hij de mond vol van heeft. Zal dat ook zo geweest zijn als Groenenwegen voor Quickstep had gereden en Jakobsen voor Jumbo-Visma. Ik vraag het mij af. Dan zal hij allicht gezegd hebben dat Jakobsen iets deed wat niet kon. Want er was geen ruimte binnendoor of zoiets.
Heb nog nooit gehoord dat Lefevere bij diverse gebeurtenissen de hand in eigenboezem steekt. Dat is zeer opvallend
    9 november 2020 16:00
    Tuurlijk niet, parochie voor eigen kerk noemt met dat, het is zijn goed recht natuurlijk maar tevens zo krom als een banaan
    9 november 2020 17:05
    Hallucinant hoeveel mensen denken dat Evenepoel of Lefevere zelf op de redactie van Wielerflits (of andere nieuws/sport sites/bladen) zitten en beslissen hoe vaak jij dit leest.
    9 november 2020 19:42
    Was het niet: preken voor eigen parochie;-)?
9 november 2020 16:07
Dat er daar waar vraag is ook altijd aanbod moet zijn vind ik zelf geen argument. Er zullen ook geïnteresseerden zijn in de buitenechtelijke affaire van renner X. Een platform heeft alle recht om te posten en reaguurders hebben alle recht om (massaal) te zeggen: de grens is overschreden. Het is mooi dat je dit ziet: betrokkenheid en kritisch. Of het platform iets doet met die informatie is dan weer iets anders, maar als ze slim zijn dan komt de boodschap wel aan en gaat de focus weer naar kwaliteit en niet naar kwantiteit.
9 november 2020 16:17
Gek dat dat die ambulance niet in de documentaire 'Ik ben Remco' is getoond.
En als het niet getoond werd, omdat de familie dit liever niet wou, vind ik het laag van Lefevre om dat nu te verspreiden.
9 november 2020 16:56
Artikel over Evenepoel of Lefevere, en de typische bashing begint =D

Je hebt voldoende redenen om kritiek te hebben op Patrick, maar dit slaat toch nergens op.
Hij beantwoordt vragen die gesteld zijn door een journalist op een interview.
Als je dit niet belangrijk vind of aanstellerij of wat dan ook, doe je beklag aan de journalist die deze vragen stelt / interview deelt. Niet aan de jongen die er niets mee te maken heeft of de man die gewoon vragen naar correctheid beantwoordt.
    9 november 2020 17:12
    Die interviewer vraagt echt niet: 'moest zijn vriendin aan de zuurstof toen het incident zich voordeed?'

    Kom op zeg Maximo!
    9 november 2020 17:16
    Je weet niet wat de journalist precies vroeg, en het is nog altijd aan de journalist zelf en de eindredactie om te beslissen wat er al dan niet gepubliceerd wordt.
    9 november 2020 17:25
    Maar waarschijnlijk wel, hoe reageerden de ouders/vriendin bij de beelden vd crash. Dan kan hij ook niet zeggen, het deed hun eigenlijk niet veel.
    Als hij dan zegt, ze waren er echt niet goed van of ze waren heel in paniek, zie ik de journalist wel doorvragen daarover, tot ze hierbij belanden.
    Lefevere blaast vaak hoog van de toren, maar hij heeft ook gewoon de hart op de tong en zegt gewoon de dingen zoals hij ze denkt (zonder bijbedoelingen). Als hij dit zegt is het niet om meer sympathie, aandacht of whatever voor Evenepoel te krijgen. Dan is het gewoon omdat het zo was.
9 november 2020 17:01
Patty Lefevre moet zelf ook zo vaak aan de zuurstof door zijn extra kilo'tjes, maar dat noemt hij dan weer niet

Reacties zijn gesloten.