WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen
zondag 27 september 2015 om 14:30 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen

De slotdag van het WK Wielrennen 2015 is aangebroken, en nadat alle categorieën hebben gestreden om hun goud, gaan vandaag de elite heren op jacht naar de regenboogtrui. Nederland mikt op Niki Terpstra, maar op dit terrein in Richmond is een duidelijke favoriet aanwijzen onmogelijk. Het zal een groot deel van de wedstrijd regenen. Wie volgt Michal Kwiatkowski op en pakt de regenboogtrui? Volg het verloop van de wedstrijd op WielerFlits.

De start van het WK is om 15.00 uur Nederlandse tijd. Zestien rondjes op het lokale parcours door Richmond later – in totaal 261,4 kilometer – zal net na de klok van 21.30 uur gefinisht worden.

Meerdere tv-kanalen zullen de koers live uitzenden. De NOS komt om 14.55 uur met een livestream op haar website en zal vanaf 20.10 uur uitzenden op NPO2. Sporza is er vanaf 15.00 uur al bij op afwisselend Eén en Canvas. Op de YouTube-stream van de UCI is vanaf 14.30 uur al beeld.

Noot: Er is zes uur tijdsverschil met Richmond (15.00 uur in Nederland, is 09.00 uur in Richmond)

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Weekendinterview: Niki Terpstra (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Livestream (NOS.nl)

Live Timing (Tissot)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
496 Reacties
27-09-2015 20:39
Viviani mee, dat is knap.
27-09-2015 20:40
Geen samenwerking
27-09-2015 20:40
De NL-toppers doen wat ze moeten doen. Als de Spanjaarden zo hadden gereden de afgelopen 10 jaar waren ze 8 keer winnaar geweest.
Nou nog afmaken...
27-09-2015 20:40
Wat.een.WK.
27-09-2015 20:40
Alleen Mollema wil rijden
27-09-2015 20:40
Greipel op kop voor Degenkolb.
27-09-2015 20:41
Wel een aardig gaatje hoor, aan de Duitsers om dit dicht te rijden.

Edit: Mollema moet niet al het kopwerk gaan doen gwn van kop af gaan.
27-09-2015 20:41
Als Boonen voelt dat hij niet de benen heeft om WK te worden dan is dit een goede move. Maar stel dat hij maar ietsie pietsie te kort komt op het einde, dan heeft hij dit aan deze vlucht te 'danken'.
27-09-2015 20:41
Hengstig bezig de oranjebrigade cq Mollema net. Maar graag wel koppies scherp en slim nu. Goede kansen !
27-09-2015 20:41
Alleen Mollema wil rijden idd..
27-09-2015 20:41
Mooi groepje zeg!
27-09-2015 20:42
Mollema in de aanval, mooi moment. Leuk WK!
27-09-2015 20:42
Hebben ze trouwens oortjes in?
27-09-2015 20:42
Kom op Boonen, doe ook eens wat
27-09-2015 20:42
@Jeje
Nee.
27-09-2015 20:43
@jeje
Nee

@Dirkdewolf
Heeft al het meest op kop gereden als je het mij vraagt..
27-09-2015 20:43
T gaat toch draaien
27-09-2015 20:43
Dit is zonder overdrijven het leukste WK wat ik gezien heb, maar kijk dan ook pas sinds 2008.
27-09-2015 20:43
volgens mij hebben ze geen oortjes in nou
27-09-2015 20:44
Vet shot met die roofvogel.
27-09-2015 20:45
Heel erg zonde van de slechte verbinding bij de motoren... Haalt charme weg bij deze mooie koers
27-09-2015 20:45
Australiërs laten de Duitsers het werk opknappen?
27-09-2015 20:45
Irritant van die Amerikanen dwt ze nooit het peloton in beeld brengen
27-09-2015 20:45
Viviani, Stannard en Kwiatkowski zullen elkaar verstaan.
27-09-2015 20:45
vrees als dit groepje weg blijft dat boonen wint

Om te reageren moet je ingelogd zijn.