WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen
zondag 27 september 2015 om 14:30 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen

De slotdag van het WK Wielrennen 2015 is aangebroken, en nadat alle categorieën hebben gestreden om hun goud, gaan vandaag de elite heren op jacht naar de regenboogtrui. Nederland mikt op Niki Terpstra, maar op dit terrein in Richmond is een duidelijke favoriet aanwijzen onmogelijk. Het zal een groot deel van de wedstrijd regenen. Wie volgt Michal Kwiatkowski op en pakt de regenboogtrui? Volg het verloop van de wedstrijd op WielerFlits.

De start van het WK is om 15.00 uur Nederlandse tijd. Zestien rondjes op het lokale parcours door Richmond later – in totaal 261,4 kilometer – zal net na de klok van 21.30 uur gefinisht worden.

Meerdere tv-kanalen zullen de koers live uitzenden. De NOS komt om 14.55 uur met een livestream op haar website en zal vanaf 20.10 uur uitzenden op NPO2. Sporza is er vanaf 15.00 uur al bij op afwisselend Eén en Canvas. Op de YouTube-stream van de UCI is vanaf 14.30 uur al beeld.

Noot: Er is zes uur tijdsverschil met Richmond (15.00 uur in Nederland, is 09.00 uur in Richmond)

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Weekendinterview: Niki Terpstra (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Livestream (NOS.nl)

Live Timing (Tissot)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
496 Reacties
1 2 3 20
27-09-2015 14:33
Hup NIKI!!!
27-09-2015 14:37
[i]Edit redactie: Merci. Is toegevoegd[/i]
27-09-2015 14:48
Nibali 1
Ulissi 2
Valverde 3
27-09-2015 14:50
Hup Sep, Taylor en NL!
27-09-2015 14:58
Nooit gedacht dat ik van [url=https://www.youtube.com/watch?v=nk5Bk2PUDzg]regen[/url] zo vrolijk werd.

Gogogo Niki, dis is di moment!
27-09-2015 15:03
Dit is nog niet het plaatselijke parcours
27-09-2015 15:07
@Bettinwel
Nou echt serieus regenen doet het niet hoor.
27-09-2015 15:08
Spanjaarden al voor de start prominent in beeld. Die worden het dus niet... Nibali ook niet b.t.w.
27-09-2015 15:08
@krypton:

Dat komt nog (zeggen ze).
27-09-2015 15:09
Spoiler: Trentin gaat winnen
27-09-2015 15:12
Ik ga er eens lekker voor zitten! Vamos NL
27-09-2015 15:15
Nu zijn ze het plaatselijke parcours opgegaan
27-09-2015 15:15
Nederlanders zitten allemaal attent voorin
27-09-2015 15:18
@Sijbrands
Dat wordt pas over 150 of 200 km een issue.
27-09-2015 15:19
Het blijft toch lastig om goede beelden te genereren tijdens dit wk.
27-09-2015 15:20
geen regen blijkbaar, triest zeer triest. Zal wel weer saai worden. Ik hoop echter op het tegenovergestelde, een spannende koers maar vrees ervoor.
27-09-2015 15:20
Die Escobar fietst netjes binnen de lijntjes zeg....
27-09-2015 15:21
Blijft vervelend dat ze zo weinig motorbeelden van vóór een kopgroep of peloton geven. Alleen maar achter of naast de renners of een helikopterbeeld.
27-09-2015 15:21
Geweldige beelden tot nu toe... NOT. Hopelijk verbeterd het in de loop van de tijd, maar ik ben bang dat we veel helikoptershots gaan krijgen.
27-09-2015 15:21
De eerste ontsnapping van de dag is een feit. Het beeld van de koers is voor komende twee uur uitgestippeld.
27-09-2015 15:23
De klassieke kopgroep met een paar WT-renners, een thuisrijder, een Aziaatje en wat Oost-Europeanen. Leuk dat Stevic mee zit, onze ouwe snoeperd.
27-09-2015 15:24
Ben King, Tvetcov, Alzate, Khripta, Park, Dunne, Sergent & Stevic vormen de kopgroep van de dag.
27-09-2015 15:25
Kan iemand die lui eens les in techniek gaan geven... wat een drama zeg...
27-09-2015 15:28
Domdiedomdiedom. Wat te drinken pakken dan maar.
27-09-2015 15:28
Of, we doen allemaal ons best niet op de beelden te zitten zagen. Iedereen gaat akkoord dat ze slecht zijn, nu goed?
1 2 3 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.