Volg hier de Strade Bianche 2017
zaterdag 4 maart 2017 om 10:45 Volg in Google

Volg hier de Strade Bianche 2017

Er is lang naar uitgekeken, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver: de Strade Bianche staat op het programma. De Italiaanse wedstrijd bestaat pas sinds 2007, maar de koers heeft in korte tijd een grote reputatie gekregen. Het groene landschap, de heroïsche grindpaden, de statige cipressen, de schilderachtige steden én het glansrijke deelnemersveld: de Strade Bianche heeft alles wat een wielerhart begeert. 

Wat mogen we in de elfde editie verwachten? Dat gaan we vanaf 11 uur beleven. Na de start in Siena volgt daar tussen 15:10 en 15:37 ook de aankomst. Voor live beelden is het wachten tot 13:45. Dan begint Eurosport aan de uitzending. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
237 Reacties
04-03-2017 15:14
De motoren verdringen zich om Kwiatkowski op sleeptouw te nemen.
04-03-2017 15:15
Kwiatkowski met een gevaarlijke move nu.
04-03-2017 15:16
Ze zijn bij Eurosport wel kampioen niet over de koers lullen zeg. Gebeuren er enorm belangrijke dingen in de koers lullen ze over iets wat drie jaar geleden is gebeurd.

Kwiat lijkt weg te zijn, daarachter valt het stil.
04-03-2017 15:17
Laatste strook, benieuwd over er nog naar Kwiatkowski kunnen springen daar.
04-03-2017 15:17
Bauke Mollema gaat de tour winnen
04-03-2017 15:19
Prachtig!
04-03-2017 15:19
Die Belg begrijpt de uitdrukking 'op de heupen krijgen' niet. Hij zegt het steeds als iemand lost.
04-03-2017 15:20
Waar is Roglič eigenlijk?
04-03-2017 15:20
@jaiz inderdaad viel mij ook op
04-03-2017 15:22
De vogel is gevlogen
04-03-2017 15:22
Voorsprong alleen maar gegroeid.
04-03-2017 15:23
Inderdaad een waardeloze commentator. Heb nog liever Been
04-03-2017 15:24
Tja, drie renners redden het natuurlijk niet tegen één renner en drie motoren.
04-03-2017 15:24
Het op de heupen krijgen kan positief en negatief zijn. Wij gebruiken het in Nederland meer als positief, dat je ineens demarreert ofso.
04-03-2017 15:24
Je weet het natuurlijk nooit met Kwiatkowski. Voor je het weet staat hij straks stil op de klim.
04-03-2017 15:24
Mooie winnaar.
04-03-2017 15:25
Dumoulin in de mongolenwaaier
04-03-2017 15:27
Kwiatkowski mag achteraf wel een kusje geven aan die motorrijder.
04-03-2017 15:27
[quote]vlek - 4 maart 2017 om 14:54
Wat zit Kwiatkowski nu te wijzen? Beetje doen alsof hij het eens is met Greg of gaf hij door waar hij zou komen betalen na de finish?[/quote]
Of waar hij de motoren weer nodig had. Maar eerlijk is eerlijk, hij rijdt ook hard zonder motor voor zich.
04-03-2017 15:28
Ik dacht dat de UCI het aantal motoren in de koers wilde terugbrengen. Zitten er 5 voor Kwiatkowski.
04-03-2017 15:30
Kwiat zit hartstikke stuk. Indrukwekkend tot nu toe, maar ik moet t nog zien.
04-03-2017 15:30
Als iemand achteraan kracht heeft moet hij nu springen..
04-03-2017 15:30
Verschil loopt weer terug :)
04-03-2017 15:31
Kwiat zit er volledig door.
04-03-2017 15:32
Verschil lijkt me kleiner dan die halve minuut

Om te reageren moet je ingelogd zijn.