Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017
zaterdag 25 februari 2017 om 11:30 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017

Eindelijk! Het Vlaamse wielervoorjaar gaat weer van start. Vandaag staat na lang aftellen de Omloop Het Nieuwsblad op het programma. Welke toppers beschikken nu al over een goede vorm? Vanmiddag zal daarover veel duidelijk worden. 

De ploegenpresentatie vindt dit jaar plaats in het legendarische Kuipke, de wielerbaan waar de renners jaarlijks de Zesdaagse van Gent betwisten. Iets later zakken de renners af naar het SMAK, waar om 11:30 het officieuze startschot gegeven wordt. Vijf uur later is waarschijnlijk de winnaar bekend. De finish wordt namelijk verwacht tussen 16:22 en 16:50.

De Omloop Het Nieuwsblad is dit jaar niet live te zien op de NOS. Voor beelden kun je terecht bij Sporza (vanaf 13:30) en Eurosport 2 (vanaf 14:45). Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
201 Reacties
25-02-2017 15:42
En we gaan naar Renaat.
25-02-2017 15:42
Van goethem wat een held. Al de hele dag aan het ploeteren en nog altijd erbij!
25-02-2017 15:43
.... om datgene vanaf de motor te horen wat we zelf op TV kunnen zien.
25-02-2017 15:43
Vanmarcke bij cannondale voor extra steun in finale......vandaag niet iig. Wel roosen en nu teunissen die vorig jaar ploegmaat waren...
25-02-2017 15:44
'levende legende'

Ja hard fietsen is iets waar ze hoognodig een nobelletje op moeten zetten :)
25-02-2017 15:45
Terpstra en Groenewegen in het achtervolgende peloton.
25-02-2017 15:45
Vreemd dat Quick step niet mee helpt in de achtervolging
25-02-2017 15:45
Ik zie Groenewegen niet in het peloton?
25-02-2017 15:46
Renaat heeft een brilletje nodig..
25-02-2017 15:46
Roosen, van emden en groenewegen nu in achtervolgende peloton.
25-02-2017 15:46
Timo en Jos namens TLJ in het geelzwart in het peloton. Dylan zou daar ook moeten zitten, maar nog niet gespot.
25-02-2017 15:47
@Kennedy of gewoon op z'n gemak. Met zo nu en dan een versnelling. Om de verveling tegen te gaan.
25-02-2017 15:47
Groenewegen goed in de 2e groep ondanks die lekke band op een slecht moment.
25-02-2017 15:47
Groenewegen zeker gezien. Ook Langeveld
25-02-2017 15:48
Vanmarcke met evenveel helpers als vorig jaar, alleen een stuk slimmer aan het koersen.
25-02-2017 15:48
Groenewegen zat wat verder. Hij zat in het lint en niet in het bolletje.
25-02-2017 15:52
Sterk dat Groenewegen toch in de achtervolgende groep zit.
25-02-2017 15:52
Jules rijdt ook goed.
25-02-2017 15:53
Zie het peloton nog wel terugkomen. De koplopers kijken nog te veel naar elkaar
25-02-2017 15:53
Teunissen verdient een goede uitslag, heeft echter al een hoop gewerkt. Ik zou een beetje sparen nu.
25-02-2017 15:54
Bergjes gehad dus de 2 lottomannen nu mee rijden voor Groenewegen.
25-02-2017 15:55
Dylan heel goed hoor!
25-02-2017 15:55
Groenewegen, heel goed!
25-02-2017 15:55
Iemand een idee waar Benoot zit?
25-02-2017 15:56
Hoeveel man van TLJ nu in het peloton? Roossen en Groenewegen of nie

Om te reageren moet je ingelogd zijn.