Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017
zaterdag 25 februari 2017 om 11:30 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017

Eindelijk! Het Vlaamse wielervoorjaar gaat weer van start. Vandaag staat na lang aftellen de Omloop Het Nieuwsblad op het programma. Welke toppers beschikken nu al over een goede vorm? Vanmiddag zal daarover veel duidelijk worden. 

De ploegenpresentatie vindt dit jaar plaats in het legendarische Kuipke, de wielerbaan waar de renners jaarlijks de Zesdaagse van Gent betwisten. Iets later zakken de renners af naar het SMAK, waar om 11:30 het officieuze startschot gegeven wordt. Vijf uur later is waarschijnlijk de winnaar bekend. De finish wordt namelijk verwacht tussen 16:22 en 16:50.

De Omloop Het Nieuwsblad is dit jaar niet live te zien op de NOS. Voor beelden kun je terecht bij Sporza (vanaf 13:30) en Eurosport 2 (vanaf 14:45). Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
201 Reacties
1 3 4 5 6 7 9
25-02-2017 15:29
Sagan weer supersterk zeg......jammer dat roosen niet mee kon. Tlj bijna klaar deze race of moet stilvallen en groep groenewegen/terpstra en co terugkomen.
25-02-2017 15:29
Sagan by far de sterkste in koers
25-02-2017 15:30
Eindelijk weer echte koers!
25-02-2017 15:31
Rowe dus de kopman bij Sky. Stannard en Moscon op kop.
25-02-2017 15:31
Toch jammer dat de Vlaamse koersen tegenwoordig meer door valpartijen worden beslist.
25-02-2017 15:32
Sagan werkt net als vorig jaar weer hard voor van Avermaet. Gregje op weg naar zijn tweede?
25-02-2017 15:32
Langeveld, Van Baarle, Terpstra, Gerts, Groeneveld? Iemand iets gezien in die grote groep?
25-02-2017 15:32
Quickstep en LottoJumbo bijna helemaal weg. Jammer van die valpartij…
25-02-2017 15:33
@montventoux in het groepje achter het groepje roosen
25-02-2017 15:33
Denk dat Teunissen nog ver gaat komen
25-02-2017 15:34
Van Keirsbulck in de achtervolgende groep. Toch weer fijn om hem terug te zien.
25-02-2017 15:36
Het peloton komt terug. Zijn de drie grote mannen nu te vroeg gegaan?
25-02-2017 15:37
Peloton van Quick step komt terug. Die moeten gelijk op kop.
25-02-2017 15:37
Zou dat groep groenewegen zijn die terugkomt op de groep rowe/roosen?
25-02-2017 15:38
Er komt een peloton aan, Sky en QS mogen gaan werken.
25-02-2017 15:38
Lotto-Soudal met al hun kanjers nergens te bekennen.
25-02-2017 15:39
Kan nog verschillende kanten op maar Sagan toch wel de meeste kans nu. Ik zou er relatief vroeg aan beginnen als Vanmarcke zijnde want daarachter gaan ze het Sagan dan opdringen.
25-02-2017 15:39
Sagan koerst dom. Dat ik dat ooit zou zeggen
25-02-2017 15:39
aardige koers so far
25-02-2017 15:40
Van Goethem al een uur aan de rekker, maar nog steeds erbij. Benieuwd hoe lang Teunissen mee kan, nu de groten komen aansluiten.
25-02-2017 15:40
Nou teunissen hoop dat je er klaar voor bent.
25-02-2017 15:41
Hopen dat Mike kan blijven aanpikken.
25-02-2017 15:41
Van Goethem heeft heel vaak in kopgroepen gereden, maar zou hij ooit in een kopgroep met Sagan en Van Avermaet gezeten hebben?

Edit: lang heeft ie er niet van kunnen genieten...
Edit2: toch wel!
25-02-2017 15:41
Wat een superrenner is Sagan toch! Fantastisch. Bezig om een levende legende te worden.
25-02-2017 15:41
Moet quik step toch gaan achtervolgen.
1 3 4 5 6 7 9

Om te reageren moet je ingelogd zijn.