Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017
zaterdag 25 februari 2017 om 11:30 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017

Eindelijk! Het Vlaamse wielervoorjaar gaat weer van start. Vandaag staat na lang aftellen de Omloop Het Nieuwsblad op het programma. Welke toppers beschikken nu al over een goede vorm? Vanmiddag zal daarover veel duidelijk worden. 

De ploegenpresentatie vindt dit jaar plaats in het legendarische Kuipke, de wielerbaan waar de renners jaarlijks de Zesdaagse van Gent betwisten. Iets later zakken de renners af naar het SMAK, waar om 11:30 het officieuze startschot gegeven wordt. Vijf uur later is waarschijnlijk de winnaar bekend. De finish wordt namelijk verwacht tussen 16:22 en 16:50.

De Omloop Het Nieuwsblad is dit jaar niet live te zien op de NOS. Voor beelden kun je terecht bij Sporza (vanaf 13:30) en Eurosport 2 (vanaf 14:45). Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
201 Reacties
25-02-2017 16:22
Sagan gaat zich weer laten verrassen denk ik
25-02-2017 16:23
De 3 gaan voorop blijven, sagan gaat de sprint winnen
25-02-2017 16:23
Ze lopen alleen maar uit. :)
25-02-2017 16:24
Vanmarcke die als eerste gaat, Sagan die hem haalt en Van Avermaet die hem wint?
25-02-2017 16:24
Renaat houdt zich beter bij het fietsen, 125 meter bij deze wind is maar 10 seconden, 3 akkers dus.
25-02-2017 16:26
Sagan v Greg - Part XIV: Revanche of the Third Dog

Hup Sep!
25-02-2017 16:28
Normaal Sagan de snelste? Zie van marcke toch nog springen in een alles of niets op 1.5km
25-02-2017 16:29
Bora en Cannondale allebei nog niet gewonnen dit jaar...
25-02-2017 16:30
Sagan.zeker de winnaar!
25-02-2017 16:33
Sagan zeer sterk!
25-02-2017 16:33
Heeft GvA niet vaker Sagan verslagen in dit soort situaties dan andersom? (geen retorische vraag)
25-02-2017 16:33
Wat een podium sowieso, WK OS en Sep.
25-02-2017 16:34
Hij wil nog weleens een koersje weggeven, Sagan
25-02-2017 16:34
Wil Vanmarcke winnen, dan moet ie op de verrassing spelen.
25-02-2017 16:35
Knap.zeer sterk
25-02-2017 16:35
Helaas wint weer niet de beste.
25-02-2017 16:35
Kijk die dikke er achter aan hollen
25-02-2017 16:35
Felline wat een baas!
25-02-2017 16:36
Zoals vandaag, de belgen blij, je moet afen toe wat weggeven
25-02-2017 16:37
Vanmarcke is ook niet de slimste hoor. Je weet toch op voorhand al dat je het gaat afleggen in de sprint tegen deze twee.
25-02-2017 16:38
@janjanssen98765
Helaas? Dat is juist het mooie aan wielrennen. Zou maar een saaie sport zijn als de beste altijd wint.
25-02-2017 16:38
Ja hoor Sagan op 2 fietsen in een sprint? Vandaag wel..
25-02-2017 16:38
Sagan leek niet echt op de hoogte van de aankomst.
25-02-2017 16:39
Had het graag anders gezien.
25-02-2017 16:41
De eerste wint

Om te reageren moet je ingelogd zijn.