Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017
zaterdag 25 februari 2017 om 11:30 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2017

Eindelijk! Het Vlaamse wielervoorjaar gaat weer van start. Vandaag staat na lang aftellen de Omloop Het Nieuwsblad op het programma. Welke toppers beschikken nu al over een goede vorm? Vanmiddag zal daarover veel duidelijk worden. 

De ploegenpresentatie vindt dit jaar plaats in het legendarische Kuipke, de wielerbaan waar de renners jaarlijks de Zesdaagse van Gent betwisten. Iets later zakken de renners af naar het SMAK, waar om 11:30 het officieuze startschot gegeven wordt. Vijf uur later is waarschijnlijk de winnaar bekend. De finish wordt namelijk verwacht tussen 16:22 en 16:50.

De Omloop Het Nieuwsblad is dit jaar niet live te zien op de NOS. Voor beelden kun je terecht bij Sporza (vanaf 13:30) en Eurosport 2 (vanaf 14:45). Bespreek hier het verloop van de koers.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie parcours

Liveticker (Sporza)
Liveticker (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
201 Reacties
25-02-2017 15:19
Quickstep ook totaal uit elkaar geslagen
25-02-2017 15:20
Herstel, Roosen schijnbaar. Zal Boom dan bij Boonen op 50s zitten?
25-02-2017 15:20
Boom en Leezer al afgestapt.
25-02-2017 15:20
En weer een alles bepalende valpartij. Jammer is dat toch.
25-02-2017 15:21
Roosen ziet er wel sterk uit.
25-02-2017 15:21
Roosen jongen hou je koppie er bij, geen kopwerk doen.
25-02-2017 15:21
Boom opgegeven
25-02-2017 15:22
Boom afgestapt
25-02-2017 15:22
Waar is Gesink?
25-02-2017 15:22
Roosen was vorig jaar al onopvallend goed. Mooi dat hij mee is.
25-02-2017 15:22
Komt nog wel een deel terug. De mannen voorin maken niet genoeg tempo. Toch wel sterk van Timo Roosen dat hij daar zit.
25-02-2017 15:22
Boom en leezer stonden lang stil. Blijkbaar geen noodzaak tot extra wedstrijdkilometers?
25-02-2017 15:22
Opgave Boom. Hopelijk niet al te veel beschadigd bij die valpartij.
25-02-2017 15:23
Boom en leezer opgegeven na de valpartij. Leken snel weer te staan zonder erg, konden wss toch niet meer terugkomen en met oog op de komende koersen uitgestapt
25-02-2017 15:23
Gesink valt me toch tegen
25-02-2017 15:23
Sagan weggereden met van Avermaet en Vanmarcke
25-02-2017 15:23
Met extra wedstrijdkm alleen kom je er ook niet. Morgen weer koers. En dat ze stil stonden zal met kapotte fietsen te maken hebben.
25-02-2017 15:23
Iemand Terpstra gespot?
25-02-2017 15:24
Terpstra volgens mij in groep met groenewegen
25-02-2017 15:24
Sagan wil koersen!
25-02-2017 15:25
Toch jammer dat Sep niet meer voor TLJ rijdt
25-02-2017 15:25
Sagan is sterk zeg.
25-02-2017 15:26
Sagan Sep en greg gaan wel vroeg vol gas.
25-02-2017 15:28
Sagan en de rest ...
@jvh dank. En waar zit Groenewegen dan ; )
25-02-2017 15:29
Sagan, stoppen jongen. Die andere lafnekken (Van Avermaet en Vanmarcke) durven niks.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.