Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?
Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.
Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)
Helemaal niet raar. Vooraan kan Vandenbergh zich helemaal leeg rijden. Achteraan was Van Avermaet net door de gehaktmolen gehaald.
Je grapt toch hoop ik? Je kan niet verwachten van Sep dat hij het gat simpel in z'n eentje kan dichten
sportief van je!
Dat zie ook nog gebueren
Geniet gewoon van een mooie koers....
Rare gedachte dat ik niet van de koers kan genieten en tegelijkertijd hopen dat dit gebeurt :s
Wel mooie strijd zo.