Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
1 6 7 8 9 10 13
28-02-2015 16:13
eindelijk neemt van Avermaet over, heeft veel te lang uit de wind achter Vanmarcke gehangen.
28-02-2015 16:13
Van Avermaet heb je ook geen reet aan zeg. Je zou toch verwachten dat hij iets meer strijdlust heeft.
28-02-2015 16:13
Sterk van Sep. Greg is nog niet top, dat scheelt teveel voor Vanmarcke. Op naar de NOS. Kritiek geven mag blijkbaar niet.
28-02-2015 16:14
En toen was het weer meer dan 20 seconden.
28-02-2015 16:14
Alleen vanwege de foto bij dit artikel mag Stannard het al winnen.
28-02-2015 16:15
Gilbert ziet er goed uit. Vanmarcke ook. Over de QS - mannen valt het nog niet helemaal te zeggen aangezien het koersverloop zo mee en ze de hele tijd samen/in het wiel zitten.
28-02-2015 16:15
Er zijn hier wat aanwezigen die vooral op motoren en Wuyts letten en te weinig van de koers mee krijgen?
28-02-2015 16:15
[quote]Raar dat op het vlakke de tijd toeneemt.[/quote]
Helemaal niet raar. Vooraan kan Vandenbergh zich helemaal leeg rijden. Achteraan was Van Avermaet net door de gehaktmolen gehaald.
28-02-2015 16:15
@mollemarijden
Je grapt toch hoop ik? Je kan niet verwachten van Sep dat hij het gat simpel in z'n eentje kan dichten
28-02-2015 16:16
Hopelijk verkloot QS het nog omdat Boonen per se zal moeten winnen. Stannard weet dat wel.
28-02-2015 16:16
Als Vanmarcke er al bij komt, kan ie nooit meer de aanvallen parreren, Stybar in een zetel.
28-02-2015 16:16
3 tegen 1. Dat moet toch te doen zijn.
28-02-2015 16:17
Uiteraard krijg je zo'n gat niet alleen dicht tegen een opofferende vandenbergh met hulp van Boonen en Terpstra. Dan zou je wel heel erg sterk zijn.
28-02-2015 16:17
Als Vanmarcke dit doet op de carrefour de l'arbre dan wordt het smullen.
28-02-2015 16:17
@panne
sportief van je!
28-02-2015 16:17
@Panne
Dat zie ook nog gebueren
28-02-2015 16:18
En op het vlakke zijn de 3 vooraan natuurlijk in het voordeel tov beste kasseienman in koers S.Vanmarcke
28-02-2015 16:18
@panne: jammer, dat antisupporteren
Geniet gewoon van een mooie koers....
28-02-2015 16:18
Pfff, als Vanmarcke alle bochten zo rijdt, dan snap ik die lekke banden wel.
28-02-2015 16:18
Zou Marc Coucke al naar Wilfried Peeters aan het telefoneren zijn.
28-02-2015 16:18
Handgeklokt achterstand van maar 17 seconden groep van Marcke!
28-02-2015 16:18
Mwoah sportief, sportief. Ik zou me gewoon helemaal doodlachen. Da's ook wat waard toch?
Rare gedachte dat ik niet van de koers kan genieten en tegelijkertijd hopen dat dit gebeurt :s

28-02-2015 16:19
Laatste kasseienstrook
28-02-2015 16:19
Tja als Vanmarcke de aansluiting al kan maken dan zit hij alsnog met 4 ettix mannen om mee af te rekenen.

Wel mooie strijd zo.
28-02-2015 16:19
We kunnen het ook zo zien: Vanmarcke de sterkste renner, maar winnen zie ik hem niet doen
1 6 7 8 9 10 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.