Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
1 4 5 6 7 8 13
28-02-2015 15:53
Ettix-Quick Stepp met 3 man in de kopgroep
28-02-2015 15:55
@krypton
Kom kom..
28-02-2015 15:55
Stannard gaat geen trap te veel doen.
28-02-2015 15:55
Organisatie voorin is makkelijk, achterin zal het moeilijk zijn. Daarnaast vooraan de sterkste in koers overgebleven.

Boonen die hier eindelijk eens wint zou wel mooi zijn.
28-02-2015 15:56
We kunnen Boonen zo'n beetje gaan opschrijven. Toch straf.
28-02-2015 15:56
Het is gespeeld! Uiteraard gaat Etixx voor Boonen rijden
28-02-2015 15:56
Jup... Boonen zal dit winnen.
28-02-2015 15:56
De Tank maar ff op kop dan
28-02-2015 15:57
Dit is wel klaar. Sommige ploegen kampen vaak met pech, de Lotto's..
28-02-2015 15:58
Hoppakee, Stybar ook nog even mee.
28-02-2015 15:59
Vanmarcke wel heel sterk in deze koers! Dat beloofd nog wat voor het voorjaar, hij kan niet zoveel pech blijven houden
28-02-2015 15:59
Stybar mee met Vanmarcke en Van Avermaet.
28-02-2015 15:59
Wat een overwicht van EQS, zie die nog maar terug te pakken. Vanmarcke rijdt ook bijzonder sterk, maar met het terugkomen steeds zal hij teveel kruid moeten verschieten vrees ik.
28-02-2015 15:59
Ja dit lijkt me ook wel beslist. Vanmarcke rijdt zichzelf even kapot en daarna wordt het weer loeren naar elkaar.
28-02-2015 16:00
Komt er nog een kasseien strook ofzo?
28-02-2015 16:01
@mollemarijden
Nog 3
28-02-2015 16:01
Toch zonde dat enkele toppers ontbreken. Blijft een prachtkoers die omloop.
28-02-2015 16:02
Démare ook altijd pech in voorjaar.

Wat een arrogant gelul van Wuyts. Gaat dit het hele jaar door?
28-02-2015 16:02
@laatste man
verklaar!
28-02-2015 16:02
Lijkt inderdaad beslist, maar dat het boonen wordt lijkt me niet 100% zeker, ze zullen gaan demareren en dan gaat het erom wie de mazzel heeft dat stannard er niet meer achteraan gaat. Tenzij die er nog afgereden wordt.
28-02-2015 16:02
Greg moet meer meerijden en niet afwachten tot gilbert komt
Edit: Zoals hij nu doet haha
28-02-2015 16:03
Wuyts lijkt inderdaad nog niet echt in vorm te zijn dit jaar (inclusief veldrit seizoen).
28-02-2015 16:04
Woohw knap van Marcato in groep Gilbert!
28-02-2015 16:04
Verklaar? Dat heilige gedoe over Boonen en Etixx. Ik snap dat je als Belg hier vrolijk van wordt. Maar je hoeft je niet structureel als fan te presenteren. Ook de manier van praten over de rest.
28-02-2015 16:05
Groep Boonen heeft hulp van de motor, maar Wuyts hoor je alleen over de motor voor groep Vanmarcke.
1 4 5 6 7 8 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.