Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
1 5 6 7 8 9 13
28-02-2015 16:05
@laatste man
Dat is puur selectief horen dat je doet, sorry.
Ik hoor Wuyts ook knappe dingen over eender wie.
28-02-2015 16:06
@hiddenz

Kom nou, alsof de anderen ook maar mogen winnen. Als ze voor zichzelf gaan rijden dan worden ze meteen door Lefevre ontslagen.
28-02-2015 16:06
Stannard is niet kansloos in een sprint, moet hij er wel aan blijven haken. Al zal Etixx dan om en om gaan demarreren.
28-02-2015 16:06
Tommeke trapt erg makkelijk vandaag. Ziet er technisch perfect uit.
28-02-2015 16:07
Kijk dan naar de NOS...
28-02-2015 16:08
Lekker 25seconde kom op van Marcke.
28-02-2015 16:08
@Knaljaas
Dan ga ik nu ook doen! Schaatsen is afgelopen..
28-02-2015 16:09
@mollemarijden
Vanmarcke rijdt idd érg sterk! Maar ze brengen wel extra steun voor Etixx mee
28-02-2015 16:09
Pfff eindelijk Ducrot. Wat een opluchting
28-02-2015 16:09
Stannard werd 6de in Milan-Sanremo in een sprintje met 7, dus of die echt snel is..
28-02-2015 16:09
19 seconde hhahah geweldig
28-02-2015 16:09
Vanmarcke is wel verschrikkelijk sterk.
28-02-2015 16:09
Straffe actie van Sep!
28-02-2015 16:10
Tja als je het nu niet over Boonen hebt als commentator, wanneer dan wel. Je kunt ook blijven mekkeren. Zet het geluid af.
28-02-2015 16:10
@Tokstar
Dat is waar maar dat maakt niet uit. Nog maar 16 seconde
28-02-2015 16:11
Vanmarcke wel heel erg sterk weer. Jammer van de lekke bandjes.
Etixx goed bezig weer!
28-02-2015 16:11
Wat een kracht heeft Vanmarcke in zijn benen zeg!
28-02-2015 16:11
De Cauwer 10 minuten geleden: Vanmarcke moet wachten. Dit kan hij niet alleen dichtrijden... Blij dat Sep dat advies niet heeft gevolgd. Dan reed hij nu op meer dan 1 minuut ipv op 13 seconden
28-02-2015 16:11
Zou geweldig zijn (als Sep er niet bijkomt) die Sky renner wint Stannard.
28-02-2015 16:11
Vanmarcke is wel echt ontzettend sterk vandaag. Lek vlak voor de Taaienberg, waar de koers altijd ontploft. Lek op het moment dat hij net zelf de beslissende forcing had gedaan. En nog rijdt hij het gat bijna dicht.

Had mooi geweest had hij op deze strook met Boonen en Terpstra kunnen strijden.
28-02-2015 16:12
Vanmarcke sterker dan groep Boonen.
28-02-2015 16:12
Vanmarcke man van de wedstrijd.
28-02-2015 16:12
Hhhaah ze zien ze nu Seppie kom op!
28-02-2015 16:13
Lotto jumbo (Belkin vorig jaar) krijgt mij te vaak en te veel lekke banden op beslissende en bepalende momenten in de koers. Ook vorig seizoen en ook nu weer voor speerpunt Vanmarcke.Kan geen toeval zijn. Materiaal niet super denk ik. Als je topsport bedrijft en in een topsportklimaat wilt acteren dan moet ook het materiaal van topkwaliteit zijn.Is kennelijk niet het geval en kost ze overwinningen.
28-02-2015 16:13
Raar dat op het vlakke de tijd toeneemt. Ik weet zeker die motor!
1 5 6 7 8 9 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.