Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
28-02-2015 16:35
Ze vallen nog geen eens aan. Gokken gewoon op de sprint van Boonen.
28-02-2015 16:36
@tendam
Kasseienrit Tour, had Sep op cruciaal moment pech. Was kang niet de enige natuurlijk dus daar heb je gelijk in.
28-02-2015 16:36
@ Laatste man > Dat zou misschien nog wel eens, gek genoeg, een hele aardige tactiek kunnen zijn want dan gaat Boonen er echt wel heen hoor.
28-02-2015 16:36
@hiddenz

Nee, men speelt niet op Boonen...
28-02-2015 16:37
Daar gaat Boonen!
28-02-2015 16:37
T is gebeurd
28-02-2015 16:37
Omdat Boonen per se wil winnen. Dit is niet slim van Stannard en die kon ook niet beter.
28-02-2015 16:37
Stannard ook helemaal door de gehaktmolen gehaald dus..
28-02-2015 16:37
Keurig gedaan. Die mag hij bijschrijven.
28-02-2015 16:37
Spannend!
28-02-2015 16:37
Oe..
28-02-2015 16:37
Die Stannard haha.

Etix, wat nu??
28-02-2015 16:37
Netjes Stannard!
28-02-2015 16:37
Ohw mooi zeg van Stannard
28-02-2015 16:38
Stannard! Wat een held!
28-02-2015 16:38
Dat was Boonen..
28-02-2015 16:38
Echt? Stannard komt terug
28-02-2015 16:38
@hoofdisvrij, waarom reageer je tweemaal op mij?
28-02-2015 16:38
hhhahaha lekker voor hun
28-02-2015 16:38
Lol... WTF?
28-02-2015 16:38
Boonen wat een fout, kracht verspild voor niks
28-02-2015 16:38
Blunder Vandenbergh
28-02-2015 16:38
Zo... dat is toch lichtelijk pijnlijk voor Boonen..
28-02-2015 16:38
Vandenbergh heeft het wieler IQ van een stoeptegel
28-02-2015 16:38
hahahahahahahahaha!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.