Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
1 3 4 5 6 7 13
28-02-2015 15:40
@krypton dat mag jij vinden,maar die doet een stuk minder kopwerk.
28-02-2015 15:41
Twee of drie Roompotters gezien in de eerste groep.
28-02-2015 15:42
@Onie

Rijden er twee, teruggekomen met de groep van Haussler (reden er iets voor).
28-02-2015 15:43
Alleen tankink en vanmarcke van lottojumbo in eerste peloton. Jammer dat van asbroeck en tjallingi en wijnants door lekke band vanmarcke nu al weggevallen
28-02-2015 15:44
Stybar en Vanmarcke maken ook de sprong.
28-02-2015 15:46
3 lotto jumbos nog in de voorste groep iig

Vanmarcke, tankink en..?
28-02-2015 15:47
Die derde gele is volgens mij een kampioenstrui.
28-02-2015 15:47
Vanmarcke smijt ook met zijn krachten
28-02-2015 15:48
De Australische kampioenstrui van Haussler is vrij geel inderdaad.
28-02-2015 15:49
Vanmarcke en Boonen hebben zin in ieder geval!
28-02-2015 15:50
Ah ok, excuus.

Vanmarcke wel een ijzersterke wedstrijd. Hopelijk niet te vroeg teveel gesmeten met krachten
28-02-2015 15:50
Vanmarcke lek!
28-02-2015 15:50
Nou, dat was het voor Lotto-Jumbo...
28-02-2015 15:50
Weer lek vanmarcke, geen geluk
28-02-2015 15:50
Van marcke lek na een mooi stukje!
28-02-2015 15:50
Vanmarcke nogmaals pech. Het is ongelofelijk...
28-02-2015 15:50
Vanmarcke weer lek, gelukkig net in een bocht met een Jumbo-wiel.

Demper ook lek op die plek.
28-02-2015 15:51
[i]Edit redactie: niet doen[/i]
28-02-2015 15:52
Lol, daar is Quick-step.. Met sterke beer Stannard :p
28-02-2015 15:52
Vandenbergh, Terpstra, Boonen en Stannard op kop. Spaans motortje ervoor. Terpstra en Boonen de sterkste.
Die zien ze normaal niet meer terug met deze wind.
28-02-2015 15:52
Ploegentijdritje
28-02-2015 15:53
Hopelijk kan er achterop iets worden opgezet tegen de ettix overmacht.

Wel heel zuur voor sep die lekke band
28-02-2015 15:53
Stannard heeft het al zwaar. Nieuw Gewissje in aantocht?
28-02-2015 15:53
Pff Wuyts..

Vanmarcke veel pech. Etix mazzelt vooralsnog.
28-02-2015 15:53
De motor is weer eens de voorste pion in het treintje van Etixx...
1 3 4 5 6 7 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.