Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
28-02-2015 15:11
Roompot er nog bij? Hoeveel?
28-02-2015 15:12
De Albaniër eruit helaas. Ik dacht het Roemeentje wel nog voorin gezien te hebben, maar kan me vergissen.
28-02-2015 15:15
Eerste keer dit jaar gezegd, typische sjas patat
28-02-2015 15:16
Stannard mag zich gelukkig prijzen met Wiggins als 'knecht.'
28-02-2015 15:20
Sky neemt toch het heft in handen, ook in de eerste klassieker
28-02-2015 15:20
123poetertjes, jij bent toch redelijk bekend met Grosu?
28-02-2015 15:21
Veel zand op de weg, hopelijk levert dat geen gevaarlijke situaties op.

@Jeje
Grosu is inderdaad één van mijn favoriete renners. Een half uurtje geleden reed hij in ieder geval nog voorin, toen heb ik hem herkend. Klein, vrij gedrongen mannetje.
28-02-2015 15:23
Hopsa heel Jumbo vlak voor de Taaienberg langs de kant. De pech gaat gewoon door....
28-02-2015 15:25
Lekker begin van de Lotto's aan het Vlaamse voorjaar... Kopmannen ziek en pech.
28-02-2015 15:25
Wat denk je dat hij voor renner wordt, nu nog complete sprinter maar gezien zijn waardes zou hij misschien ook wat anders aankunnen?
28-02-2015 15:25
MTN lijkt mij heel sterk
28-02-2015 15:29
Wie van Lotto Jumbo is blijven zitten in het eerste peloton dan?
28-02-2015 15:30
Tankink.
28-02-2015 15:31
@Jeje
Lastig te zeggen. Vorig jaar heeft hij me positief verrast als sprinter, met de [url=http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_Slovenie_2014_Stage_4_novo_mesto]Ronde van Slovenië[/url] waar hij op een centimeter geklopt werd door Viviani als hoogtepunt. Hij moet zich nog bewijzen in koersen van 180+ kilometer, die zijn nog te zwaar. Als hij Nieuwsblad uitrijdt zou dat al heel wat zijn.
Hij is ook vrij aanvallend ingesteld, misschien gaat hij wel in die richting als hij tekort blijkt te komen als sprinter. Maar hij is nog jong.
28-02-2015 15:32
Haussler zit te ver en vooralsnog niemand van Roompot te bekennen?
28-02-2015 15:34
Van Marcke lek gereden en op achterstand jammer vond al weinig Lotto j's
Die zijn natuurlijk Van Marcke aan het terugbrengen. Denk dat Tankink en die nieuwe van Topsport (Tom) voorop meerijden in de groep Bonen.
28-02-2015 15:35
Ik kan de volgtopics niet vinden, behalve via laatste reactie, kan iemand mij nog even duidelijk uitleggen hoe ik ze vind?
28-02-2015 15:35
Van marcke terug
28-02-2015 15:35
Oke bedankt, ben ook wel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen :)
28-02-2015 15:35
Vanmarcke volgens mij terug
28-02-2015 15:37
Timmer sterkste van de kopgroep vandaag, toch mooi om te zien
28-02-2015 15:38
@Sven241
Nou ik vind Brammeier toch wel een stukje sterker...
28-02-2015 15:39
Wat tamme editie voorlopig.
28-02-2015 15:39
Gevonden volgtopic via schermpje re boven!
28-02-2015 15:40
@vlek
Belooft misschien voor de finale? Hoop ik althans :)

Om te reageren moet je ingelogd zijn.