Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
28-02-2015 14:22
Hahaha @vlek, mooi gezegd!
28-02-2015 14:23
Jammer Hofland start niet in Kuurne.
28-02-2015 14:24
Ze kunnen pas live uitzenden als de vliegtuigen in de lucht hangen. Aangezien sporza de beelden maakt, zal er bij de NOS niet eerder beeld zijn...
28-02-2015 14:24
Het is zoals Karl Vannieuwkerke zegt, heeft met techniek te maken.

Maar ik zeg altijd: als de helikopter boven je hoofd hangt, dan zijn de renners niet ver weg.
28-02-2015 14:25
Jaa live! http://nos.nl/livestream/2021898-omloop-het-nieuwsblad.html
28-02-2015 14:26
Gaat lekker in die kopgroep....
28-02-2015 14:26
geen Roompot in de kopgroep!
28-02-2015 14:27
Sporza live
28-02-2015 14:27
De NOS is begonnen op NOS.nl
28-02-2015 14:28
Tjallingii op kop. mooi
28-02-2015 14:29
Vooral Sky op kop, Lotto-Jumbo, BMC en Etixx Quickstep ook met een mannetje vooraan
28-02-2015 14:31
Ik ben erg benieuwd naar Wiggins vandaag. Zou ie al mee kunnen doen of is het toch rustig voorbereiden en pas echt meedoen in Roubaix.
28-02-2015 14:34
Leuk dat Timmer in de kopgroep zit trouwens.
28-02-2015 14:45
Denk dat Wiggins vandaag in dienst rijdt. Heeft al kopwerk gedaan in het peloton. Denk dat Stannard de man is. Valpartij geweest. Terpstra lag erbij.
28-02-2015 14:45
Ruzie in het peloton.
28-02-2015 14:46
Nickdt, dat heeft ie ook al bevestigd voor de koers.
28-02-2015 14:56
Vandenbergh even mooi aan de auto teruggebracht :')
28-02-2015 14:58
Onrustig in het peloton
28-02-2015 15:04
ot: Mooie winst van vd Breggen bij de ladies.
28-02-2015 15:06
Renaat laat zich weer gelden: in extase vanwege gevaarlijke manoeuvre van Gilbert.
28-02-2015 15:08
Geweldig dat Wiggins weer in beeld is, en een serieuze poging doet om zicht tot kasseien-renner te ontwikkelen. Van baanrenner tot ronderenner tot kasseienvreter - ik ken niemand anders met een vergelijkbare ontwikkeling.
28-02-2015 15:09
xistnc er sijpelt zelfs ietwat wittigs uit mijn beeldscherm.
28-02-2015 15:10
Zeer veel varpartijen, ondanks dat het droog is
28-02-2015 15:11
Go Stig!
28-02-2015 15:11
Aanval lotto

Om te reageren moet je ingelogd zijn.