Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015
zaterdag 28 februari 2015 om 11:26 Volg in Google

Volg hier de Omloop Het Nieuwsblad 2015

Het wielerjaar is al een tijdje bezig, maar voor velen begint het seizoen vandaag pas écht. De Omloop Het Nieuwsblad staat namelijk op het programma. Op de Vlaamse kasseien zullen de renners strijden om de eerste klassieke zege van het nieuwe jaar. In het afgelopen seizoen kregen we vaak een verrassende winnaar. Hoe gaat dat vandaag zijn?

Het peloton begint om 11:45 aan de koers. De aankomst wordt verwacht tussen 16:24 en 16:53. Sporza begint om 13:30 met de uitzending, terwijl de NOS vanaf 14:15 een livestream op de website plaatst. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Voorbeschouwing
Parcours
Website organisatie
Deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Het Nieuwsblad)
Livestream (NOS)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
305 Reacties
28-02-2015 13:06
Ik moest ook even zoeken naar de volgtopics, maar ik zie het voordeel wel. Mooie site trouwens. Wellicht qua functionaliteit ingeleverd (ik hield juist van die simpele layout), maar het ziet er gelikt en modern uit
28-02-2015 13:15
inmiddels zijn de volgtopics bij de nieuwsberichten op de homepage gezet.
28-02-2015 13:23
De kopgroep gaat nu als eerste over de kasseien
De voorsprong is ruim 6 minuten
28-02-2015 13:28
Nog paar minuten, dan live op Belg Een.
28-02-2015 13:30
Iemand enig idee hoelaat ze bij de Taaienberg verwacht worden?
28-02-2015 13:32
hopen op een goede terpstra vind ik altijd wel een sympathieke jongen. hup Holland hup !
28-02-2015 13:33
@LyndaLid om en nabij 15:12
28-02-2015 13:33
@ wielerfanaat

Thanks!
28-02-2015 13:46
pff. ga gewoon koers uitzenden, in plaats van dat van Avermaet gedoe.
28-02-2015 13:47
Ik haak nu al af bij Sporza. Erger me groen en geel aan de reacties over v. Avermaet..
Wat een volk!
28-02-2015 13:51
Het peloton heeft in het tweede uur 37,5 km afgelegd.
28-02-2015 13:52
Ja stop met dat gedoe over van avermaet, ga gewoon live!
28-02-2015 13:53
Nee, stop met het rechtlullen wat krom is en haal die koppen uit het zand!
28-02-2015 13:57
Ik had de hoop dat Sporza eerder met live beelden zou komen.
Helaas.
28-02-2015 14:03
live zal niet eerder dan half 3 zijn denk ik
28-02-2015 14:06
Waarom doen Astana en Cannondale niet mee? Jammer voor Langeveld en Boom
28-02-2015 14:08
denistel - 28 februari 2015 om 14:03
 live zal niet eerder dan half 3 zijn denk ik
Had ik me niet zo hoeven haasten om op tijd te zijn :(
28-02-2015 14:08
Astana doet volgens mij zelden mee in het openingsweekend. Cannondale zal mogelijk te maken hebben met de ploegsamenstelling sinds dit jaar. Veel renners voor dit werk hebben ze niet meer en dan wordt sneller de keuze gemaakt voor een andere type koers.
28-02-2015 14:09
pff wat een drama zeg. ik wil koers zien geen slap geouwehoer.
28-02-2015 14:12
Woehoeeee, ik heb er zin in!! Net terug van een rit, en nu lekker kijken :)
28-02-2015 14:13
Gewoon wachten op NOS, sporza is toch belgisch hea :P, die hebben bijna alleen maar aandacht voor de belgen.
28-02-2015 14:17
Spora begint hun wielerseizoen al jaren met een studioprogramma aan de finish van de Omloop. De live-uitzending van de koers zelf begint ook al jaren direct daarna. En het volgtopic op wielerflits begint ook al jaren met teleurgestelde mensen die koers willen zien.
28-02-2015 14:17
Mooi die voorbeschouwingen. Wel jammer dat ze de beklimming van de Muur niet beter in beeld brachten. En ach, de NOS zal het afwisselen met het schaatsen.
28-02-2015 14:22
@vlek. En niet iedereen weet dat allemaal al jaren! ;)
28-02-2015 14:22
We hebben straks genoeg live-beelden. Ik vind het heerlijk, lekker lullen over de koers.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.