Volg hier de GP de Montréal 2015
zondag 13 september 2015 om 16:45 Volg in Google

Volg hier de GP de Montréal 2015

Het Canadese WorldTour-tweeluik wordt afgesloten met de Grand Prix Cycliste de Montréal. In Québec ging de overwinning naar Rigoberto Uran na een late uitval. Is dat vanavond ook de juiste tactiek in Montréal? Op het selectieve parcours was Robert Gesink in 2010 de allereerste winnaar. De vraag is of er vandaag weer een Nederlander aan het feest zal zijn. Gesink zelf behoort tot de favorieten. Volg hier op WielerFlits het verloop van de Grote Prijs.

De renners worden liefst zeventien keer op een lastig parcours rondom de universiteit van Montréal gestuurd, wat een totaalafstand van 205 kilometer maakt. Het zwaartepunt van de twaalf kilometer lange omloop ligt in de beginfase met de Côte de Camilien-Houde (1,8 km aan 8%). In dalende lijn gaat het dan naar de Côte de la Polytechnique (780 m aan 6%). Ook op die aankomst kunnen nog verschillen gecreëerd worden, want de laatste 560 meter gaan nog omhoog met een stijgingspercentage van vier procent.

Om 17.00 uur Nederlandse tijd zal de wedstrijdorganisator de renners loslaten. Tussen 22.00 uur en 22.30 uur wordt de binnenkomst verwacht. Vlaamse kijkers van Eurosport 2 kunnen vanaf 21.00 uur de koers volgen. In Nederland is er voetbal te zien op dat moment.

Links
Voorbeschouwing: Grand Prix Cycliste de Montréal 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
315 Reacties
1 3 4 5 6 7 13
13-09-2015 20:44
@jerteg
Hij heeft je in de gaten ;)
13-09-2015 20:44
[i]edit redactie: doe normaal[/i]
13-09-2015 20:45
Kopgroep van drie renners met iets minder dan twee minuten voorsprong op een peloton, waar Orica de koers nu stevig onder controle heeft genomen. Net alsof je opeens naar een andere wedstrijd zit te kijken.
13-09-2015 20:46
cyclinghub wekt nu bij mij gelukkig
13-09-2015 20:48
Met tien minuutjes te zien op Ketnet.
13-09-2015 20:48
Ah, dat wordt me nog eens ouderwets ergeren aan Cristophe Vandegoor.
13-09-2015 20:49
Inderdaad vlek. Saaie koers plots.
13-09-2015 20:49
Komt het nog op net 53 van Ziggo"?
13-09-2015 20:51
@omhoog

dat heeft volgens mij met regelgeving uit europa te maken. Ik heb een abo op foxsports. heb de fox go app op mn telefoon. zit nu in duitsland maar daar kan ik de app niet kijken.
13-09-2015 20:52
Stevige [s]tegen[/s]wind mee de laatste honderden meters.
13-09-2015 20:54
gesink zit niet in groep costa?
13-09-2015 20:55
Eens over blij zijn met de stream. Mag ik nog wel zeggen dat ik het leuker vind nu met die Schot erbij ?
13-09-2015 20:56
'Groep Costa'? Zit je naar een herhaling van vorig jaar te kijken?
13-09-2015 20:56
op cyclinghub is het niet te volgen! (bij mij dan)
13-09-2015 20:57
Grivko is vooraan komen aansluiten. Voorsprong nog 1m30 op het peloton.
13-09-2015 21:00
Zo dat is een bui!

Overigens op Ketnet helemaal niks.
13-09-2015 21:01
lekker dan, weer geen beeld! Slecht weer!
13-09-2015 21:01
@xistnic
Kan beeld doet het nu
orica leidt peloton
Kolpt? of heb ik vorig jaar
13-09-2015 21:01
http://cyclinghub.tv/livestream.php
13-09-2015 21:02
Cyclinghub: Error loading player:
No playable sources found.
Fixalen werkt ook niet.
Ziggo 53 Ketnet is ook een fabeltje gebleken? Over 20 min. begint daar T...
13-09-2015 21:05
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_wielrennen/Comp_najaar_2015/1.2436148
13-09-2015 21:05
Mooie muziek op Ketnet hoor.
13-09-2015 21:06
[s]Peloton binnen de halve minuut van de koplopers, dus de tijdsverschillen in beeld kloppen weer eens niet[/s].

Ik klets. Toen moest het peloton nog een kilometer, dus de 2 minuten in beeld klopt prima.
13-09-2015 21:07
https://chrome.google.com/webstore/detail/unlimited-free-vpn-hola/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=nl voor als je net zoals ik een nederlander bent
13-09-2015 21:07
Hier lijkt ook geen livestream of ziggo 53 te werken
1 3 4 5 6 7 13

Om te reageren moet je ingelogd zijn.