Volg hier de E3 Harelbeke 2015
vrijdag 27 maart 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de E3 Harelbeke 2015

Geen Tom Boonen, geen Bradley Wiggins, maar wel Fabian Cancellara, Peter Sagan en Belgische favorieten Sep Vanmarcke en Greg Van Avermaet. De E3 Harelbeke wordt een fraaie koers, verreden in moeilijke omstandigheden.

De renners in de E3 Prijs krijgen vandaag te maken met flink wat wind. Dit zal de koers ongetwijfeld kleuren en mogelijk zorgen voor wat verrassingen. De E3 Harelbeke geldt volgens Johan Museeuw als de ‘barometer voor de Ronde van Vlaanderen’, dus wie vandaag goed is, mag volgende week hopen.

Iets na 12:00 uur vertrekken de renners voor 215 kilometer door weer en wind. Sporza en Eurosport 2 zenden de koers uit; Sporza begint om 14:15 uur, Eurosport 2 om 15:00 uur.

E3 parcours

Links
Website organisatie
Startlijst
Voorbeschouwing

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
499 Reacties
27-03-2015 16:22
[b]Koers Update°[/b] Devenyns met een versnelling vooraan.
27-03-2015 16:22
[b]Koers Update°[/b] Versnelling Vanmarcke!
27-03-2015 16:23
[b]Koers Update°[/b] Vanmarcke met een slippertje, Chavanel kan daardoor aansluiten met van Avermaet
27-03-2015 16:23
Terpstra probeert over de kasseien van de paterberg naar voren te rijden maar zonder succes
27-03-2015 16:23
[b]Koers Update°[/b] Het gaat hard nu, van Avermaet neemt het over en versnelt..
27-03-2015 16:24
[b]Koers Update°[/b] Alles nu op een lint op de Paterberg..
27-03-2015 16:24
Oss heeft wonderbenen. Als ik BMC was, zou ik die wat temmen.
27-03-2015 16:24
[b]Koers Update°[/b] Geen grote gaten maar de schifting is toch wel een beetje gemaakt! Nog 42 km.
27-03-2015 16:25
We hebben geen beeld gezien van de opgave van Boom, maar wel van een opname dat hij zelf aangaf dat hij zou afstappen.
27-03-2015 16:25
[b]Koers Update°[/b] We lijken een groep met favorieten te gaan krijgen.. meer info volgt.
27-03-2015 16:25
Iedereen is bang voor Degenkolb
27-03-2015 16:26
[b]Koers Update°[/b] We hebben nu een redelijk groot favorietengroepje, met alle grote namen.
27-03-2015 16:26
[b]Koers Update°[/b] van Avermaet met Vandenbergh in het wiel nu op kop, ze raken los..
27-03-2015 16:27
Shit waarom moet Vanmarcke nou weg slippen... zuur, zou het nu heel anders er uit hebben gezien.
27-03-2015 16:27
[url=http://nl.tinypic.com/r/357rp5w/8]Heerlijk wielrennen kijken zo.[/url]

Edit: werkt niet
Dubbeledit: nu wel
27-03-2015 16:27
Ok duidelijk geen Boom aanwezig anders had ie er wel bij moeten zitten nu. Koers is losgebarsten.
27-03-2015 16:27
Vanmarcke sterk hoor, andermaal een versnelling.
27-03-2015 16:27
[b]Koers Update°[/b] Het is weer bij elkaar, we hebben nu een groot favorietengroepje met een aantal knechten er nog bij. Devenyns nog steeds helemaal vooraan.
27-03-2015 16:28
@123p
ik zie t niet.
27-03-2015 16:28
[b]Koers Update°[/b] Een groot groepje met o.a. Stybar, Vandenbergh, van Avermaet, Vanmarcke, Sagan, Degenkolb.. meer info volgt.
27-03-2015 16:28
[b]Koers Update°[/b] Ook Thomas in het groepje der favorieten.
27-03-2015 16:28
Vanmarcke kan nu niet direct reageren op de Oude Kwaremont.
27-03-2015 16:29
[b]Koers Update°[/b] Burghardt leidt het favorietengroepje met in zijn wiel van Avermaet. Thomas gaat!
27-03-2015 16:29
Vanmarcke niet goed genoeg
27-03-2015 16:29
Stybar maakt een erg sterke indruk

Om te reageren moet je ingelogd zijn.