WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen
zondag 27 september 2015 om 14:30 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor elite mannen

De slotdag van het WK Wielrennen 2015 is aangebroken, en nadat alle categorieën hebben gestreden om hun goud, gaan vandaag de elite heren op jacht naar de regenboogtrui. Nederland mikt op Niki Terpstra, maar op dit terrein in Richmond is een duidelijke favoriet aanwijzen onmogelijk. Het zal een groot deel van de wedstrijd regenen. Wie volgt Michal Kwiatkowski op en pakt de regenboogtrui? Volg het verloop van de wedstrijd op WielerFlits.

De start van het WK is om 15.00 uur Nederlandse tijd. Zestien rondjes op het lokale parcours door Richmond later – in totaal 261,4 kilometer – zal net na de klok van 21.30 uur gefinisht worden.

Meerdere tv-kanalen zullen de koers live uitzenden. De NOS komt om 14.55 uur met een livestream op haar website en zal vanaf 20.10 uur uitzenden op NPO2. Sporza is er vanaf 15.00 uur al bij op afwisselend Eén en Canvas. Op de YouTube-stream van de UCI is vanaf 14.30 uur al beeld.

Noot: Er is zes uur tijdsverschil met Richmond (15.00 uur in Nederland, is 09.00 uur in Richmond)

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)
Weekendinterview: Niki Terpstra (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Livestream (NOS.nl)

Live Timing (Tissot)

Livestream UCI

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
496 Reacties
1 6 7 8 9 10 20
27-09-2015 19:25
Wat is dat voor gebouw waar ze onderdoor fietsen?
27-09-2015 19:26
KOn ff niet kijken, wat gebeurt er precies?
27-09-2015 19:26
Die malloot op die mountainbike rijdt gewoon bijna het peloton in.
27-09-2015 19:27
@koning
Daarnet afscheiding van een grote groep met enkele grote namen.
Alles terug samen nu, Belgen geven door.
27-09-2015 19:29
Waarom rijden de Belgen eigenlijk in het blauw? Belgen staan toch bekend als Rode Duivels?
27-09-2015 19:30
Wat is de kleur helm van Langeveld en terpstra?
27-09-2015 19:30
@edjahh
Is toch al eeuwen zo :p? Rode Duivels is het voetbal..
27-09-2015 19:31
Aangenaam. Dag België, dag Nederland
27-09-2015 19:31
Gesink gaat. Niemand gaat mee.
27-09-2015 19:31
De Litouwers rijden ook nog goed van voren.
27-09-2015 19:31
@jerteg: alleen Nizzolo volgens Ducrot
27-09-2015 19:31
@tokstar true, vroeg het me alleen af... Zit dr een idee achter?
27-09-2015 19:31
Gesink stopt alweer hahaha
27-09-2015 19:32
@edjahh
geen idee ;)... Vind het in ieder geval nog wel mooi.
27-09-2015 19:32
"Kijk eens hoeveel Australiërs daar zitten" ... haha! Twee ...
27-09-2015 19:33
Terpstra heeft een witte helm en Langeveld een groene maar welke ze in deze wedstrijd dragen weet ik niet, heb ze nog niet in beeld gezien.
27-09-2015 19:33
Ingeschakeld op 100km: Gesink en Mollema verrichten beulswerk maar moeten zichzelf niet de vernieling in rijden
27-09-2015 19:33
Boonen lijkt me goed te zijn.
27-09-2015 19:35
Toch jammer dat de kopgroep niet net iets meer kwaliteit had. Twee jaar geleden hield het NetAppduo het peloton nog flink lang bezig.
27-09-2015 19:36
oa Alaphillipe, 2 Duitse helpers, Bystrom en de twee helpers van Sagan op achterstand.
27-09-2015 19:36
Phinney nu mee vooraan
27-09-2015 19:37
Maes had Gesink moeten laten rijden en wachten op andere aanvallen of de Duitsers uit hun kot lokken.
27-09-2015 19:42
Gesink hield zelf in omdat ie alleen was. Had weinig nut om door te rijden.
27-09-2015 19:43
Boivin en Phinney; beide brons in 2010. :)
27-09-2015 19:43
Oss, Van Emden, Ducker eruit.
1 6 7 8 9 10 20

Om te reageren moet je ingelogd zijn.