Vuelta 2017: Volg hier de achttiende etappe
donderdag 7 september 2017 om 13:00 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de achttiende etappe

In de Ronde van Spanje krijgt het peloton vandaag een overgangsetappe voorgeschoteld. De rit naar het klooster van Santo Toribio de Liébana brengt de renners tijdens het eerste gedeelte langs de Noord-Spaanse kustlijn. In de tweede helft van de rit zijn vier beklimmingen opgenomen, inclusief een aankomst bergop. Wordt dit een rit voor de vluchters, of zetten de klassementsrenners leider Froome onder druk?

De officiële start is om 13:15. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Zowel Eurosport als Sporza beginnen om 15:00 met de live-uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Vuelta 2017 etappe 18

Links
Vuelta 2017: Voorbeschouwing etappe 18 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst (WielerFlits)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
158 Reacties
07-09-2017 16:55
Als Aru een vooruit geschoven pion voor lopez is, dan wordt het nog leuker.
07-09-2017 16:55
Mamykin, de baas. Jammer dat we 'm zo weinig gezien hebben deze ronde.
07-09-2017 16:56
Alberto en Angel López!
07-09-2017 16:57
Volle bak koers nu, leuk
07-09-2017 16:57
Yeah. It giet oan
07-09-2017 16:57
Kruijswijk is goed! Net als Kelderman
07-09-2017 16:59
Waar zit Kelderman, bij Nibali / de Rus in het wiel?
07-09-2017 16:59
Mooi, hoor!!! Vamos, Alberto!!! VAMOSSS
07-09-2017 16:59
Kruijswijk lijkt toch prima in orde
07-09-2017 17:01
Het lijkt, net als gister, alsof Kelderman bewust het wiel kiest van Kruijswijk
07-09-2017 17:01
Armée is méér dan de nieuwe Montfort.
07-09-2017 17:02
Dat je als Poels niet voor jezelf gaat koersen. Gelukkig Nieve volgend jaar al weg. Nu nog Poels.
07-09-2017 17:02
Hahaha die drie Skys die de aanval gewoon volgen
07-09-2017 17:03
nou, volgens mij heeft Kruijssie het toch wel erg lastig.
07-09-2017 17:04
Mooie etappe, hoor! Althans, de laatste 10-20 km's. Wordt morgen waarschijnlijk ook weer zo een etappe
07-09-2017 17:05
Slotklim is in het profiel weer ten onrechte gemiddeld. Van de laatste 2km zijn de eerste 900m zijn 7-8%, dan 800 zo'n 12-13%.
07-09-2017 17:05
Net of we naar een klassieker aan het kijken zijn met allemaal kleine bosjes renners. Prachtig!
07-09-2017 17:06
Wat is Contador toch een prachtrenner. Blijven beuken totdat je erbij neervalt! (of de Sky-bots).
07-09-2017 17:06
@Mollemarijden: tja, dan sluiten gewoon weer Castroviejo, De La Cruz, Bernal en Sivakov aan in het treintje.
07-09-2017 17:06
Die Contador geweldig. Maar nu stoppen en wachten tot de slotklim. En daar paars econde proberen te apkken
07-09-2017 17:07
Heb ik het al gezegd vandaag? Hup Wilco!!
07-09-2017 17:11
Ok, proficiat Tina de Louw met je 8-letterwoord.
07-09-2017 17:13
Zakarin zag er bij de versnellingen op de laatste klim minder goed uit dan Wilco. Maar goed, die heeft wel een echte eind punch. Maar die van Wilco is ook niet slecht als hij in orde is. Ach, we gaan het zien...
07-09-2017 17:14
Aru pakt gwn 2 minuten zo
07-09-2017 17:16
Armee lekker bezig hoor

Om te reageren moet je ingelogd zijn.