Vuelta 2017: Volg hier de achttiende etappe
donderdag 7 september 2017 om 13:00 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de achttiende etappe

In de Ronde van Spanje krijgt het peloton vandaag een overgangsetappe voorgeschoteld. De rit naar het klooster van Santo Toribio de Liébana brengt de renners tijdens het eerste gedeelte langs de Noord-Spaanse kustlijn. In de tweede helft van de rit zijn vier beklimmingen opgenomen, inclusief een aankomst bergop. Wordt dit een rit voor de vluchters, of zetten de klassementsrenners leider Froome onder druk?

De officiële start is om 13:15. De aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Zowel Eurosport als Sporza beginnen om 15:00 met de live-uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Vuelta 2017 etappe 18

Links
Vuelta 2017: Voorbeschouwing etappe 18 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours
Deelnemerslijst (WielerFlits)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
158 Reacties
07-09-2017 16:01
Favoriet voor vandaag is toch echt Alaphilippe of zien jullie andere kanshebbers?
07-09-2017 16:10
@ maurits
Als die groep bij elkaar blijft lijkt me Alaphilipe grootste kanshebber.
Edit: Dan moet ie er wel bijblijven
Maar Lutsenko is ook sterk dus ik verwacht een poging van hem
07-09-2017 16:11
Waarom is Alaphilippe in de achtervolging? Heb het even gemist
07-09-2017 16:12
Alaphillipe wat een geknoei man man
07-09-2017 16:13
Dit wordt een prachtige voor Tolhoek.
07-09-2017 16:14
Ze gaan Tolhoek allemaal onderschatten, zeker als gisteren een indicatie is. Alaphilppe zat er gisteren ook bij en heeft dus echt wel een jasje uitgedaan.
07-09-2017 16:16
Soler misschien die kan ook wel een stukkie omhoog.
07-09-2017 16:17
Kom op volgende beklimming actie aub :(
07-09-2017 16:22
Valt een beetje tegen deze rit tot nu toe, toen ik gisteren jullie reacties in de voorbeschouwing las dacht ik dat ik inmiddels euforisch door de tent zou rennen nu.
07-09-2017 16:23
denk dat alaphillippe gisteren te veel krachten verspeeld heeft om vandaag te kunnen winnen, lutsenko gevaarlijke klant voor winst
07-09-2017 16:27
@Wheely, zo gaat dat meestal, helaas. Wachten wachten wachten... Met grote ploegen en een o zo dominant Sky is dat helaas niet anders. Ploegen van een man of 6, dat zou prachtig zijn. Dan kunnen de echte strijders erop uit trekken en is het veel vaker oorlog!
07-09-2017 16:27
Iemand nog wakker.

Eindelijk Katusha. En een gat.
07-09-2017 16:27
Katoesja trekt er even aan...
07-09-2017 16:28
Hoppa Katusha!
07-09-2017 16:28
Katusha doet het. Straks gaat de beest Mamykin weer huishouden.
07-09-2017 16:28
lol, Katusha rijdt gewoon weg van het peloton met 5 man
07-09-2017 16:28
Katusha op kop nu en ze rijden weg van het peloton
kelderman moet wel wakker zijn nu
07-09-2017 16:29
@nickdt,
Half peloton sliep nog.
07-09-2017 16:29
Hoppa Katusha gaat openen!
07-09-2017 16:29
Hahahaha katusha met een plan! Mooi dat ze dit proberen
07-09-2017 16:29
Zo moet het. Overnemen en de pees erop. Als je Sky laat rijden gaat het op het tempo van het metertje van Froome... Wie legt me trouwens eens uit waarom die metertje niet verboden worden? Sponsorbelangen? Zou de sport toch aantrekkelijker maken, in het voordeel van iedereen?
07-09-2017 16:29
Zakarin is los, i repeat, Zakarin is los.
07-09-2017 16:30
HAHAHA 5 man van Katusha weg heeeerlijk!
07-09-2017 16:31
Met alle respect, mooie poging, maar wel de meest kansloze poging tot een coup ooit. Ze verliezen harder mannen dan het peloton.
07-09-2017 16:32
@ah-ja,
Waarom zou je metertjes verbieden? Ze geven toch geen oneerlijk voordeel? Sky rijdt trouwens niet zo op de metertjes als beweerd wordt.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.