Vuelta 2016: Volg hier de twintigste etappe
zaterdag 10 september 2016 om 12:03 Volg in Google

Vuelta 2016: Volg hier de twintigste etappe

De Vuelta-etappe van vandaag mag je eigenlijk niet missen. De klassementsrenners krijgen de laatste kans om nog plaatsen te stijgen. Dat gaat waarschijnlijk voor een spectaculaire koers zorgen, zeker gezien het parcours. De aankomst ligt namelijk op de mythische Alto de Aitana.

Deze 21 kilometer lange beklimming kent een gemiddelde stijging van 5,9%. Kan Chris Froome hier nog een ultieme gooi doen naar de rode trui? En strijdt Robert Gesink weer om de etappezege? Bespreek hier het verloop de koers. De wedstrijd gaat om 12:18 van start en is live te volgen bij Sporza (13:45), de NOS (14:00) en Eurosport 1 (16:00).

Links
Voorbeschouwing etappe 20 – WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS.nl)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
278 Reacties
10-09-2016 14:12
Wat een koers, Gesink wel enorm veel energie verspild.
10-09-2016 14:13
Froome praat met Contador!
10-09-2016 14:14
Sky en Movistar rijden elkaar kapot
10-09-2016 14:14
Gesink zou beter in de luwte bij Froome gaan zitten, deze dag laten ze echt niet aan de minderen.
10-09-2016 14:14
Ondertussen rijdt LLS gewoon ff een minuutje weg.
10-09-2016 14:15
Die van movistar reageren fel op demarrages van skyrenners. Ze lijken ook te kijken wie van sky gaat om te bepalen wie van movistar reageert.
10-09-2016 14:17
Slecht moment, pech voor Bennett. Allerlei groepen ertussenin.
10-09-2016 14:25
Gesink nu de slag gemist. Kan ook niet eeuwig blijven geven.
10-09-2016 14:25
Calmejan in de achtervolgende groep.

Bennett terug.
10-09-2016 14:25
Gesink gegrepen?
10-09-2016 14:26
Zie hem ook niet in peloton
10-09-2016 14:27
Jammer voor Gesink, nu maar knechten voor Bennett.
10-09-2016 14:28
Best kans dat Gesink zich heeft laten terugzakken voor Bennett.

Edit: Gesink in achtervolgende groepje.
10-09-2016 14:28
Of zit gesink nog voor die Groep met Frank?
10-09-2016 14:29
Gesink zit er toch?! :) in tussengroep.
10-09-2016 14:29
Movistar eindelijk het verstand gebruikt. Nodeloos veel energie verbruikt aan groepjes die voor de strijd tussen Quintana en Froome amper relevant waren.
10-09-2016 14:29
Gesink zit in het achtervolgende groepje.
10-09-2016 14:29
Ah ik zei het en nu zie ik hem
10-09-2016 14:29
Hahaha zit Gesink er nou toch bij? Ongelooflijk wat die man veel heeft gegeven!
10-09-2016 14:29
Waar komt die Gesink plots vandaan?
10-09-2016 14:29
Waar komt Gesink nu vandaan??
10-09-2016 14:29
Waar kwam Gesink vandaan dan? Ik zweer dat ik hem daarnet niet in de groep of daarachter zag zitten
10-09-2016 14:30
Gesink in achtervolgende groep
10-09-2016 14:30
Bouwman en Keizer teruggekeerd volgens mij.
10-09-2016 14:30
@vlek,
Ze reden achter skyrenners aan. Dat kan zeker relevant zijn.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.