Vuelta 2015: Volg hier de loodzware koninginnenrit
woensdag 2 september 2015 om 13:11 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de loodzware koninginnenrit

Vier cols van de eerste categorie, een van de buitencategorie en een van de tweede categorie. Dat is wat de renners in de relatief korte (138 kilometer), maar loodzware elfde etappe van de Ronde van Spanje te verstouwen krijgen. Lukt het Tom Dumoulin om in het hooggebergte de aanvallen op zijn rode leiderstrui te weerstaan?

Van deze rit – misschien wel de zwaarste ooit in de Vuelta- hoef je als tv-kijker niets te missen. Zowel Eurosport als Sporza zenden de etappe live uit vanaf de start in Andorra la Vella om half 2. Bij de NOS is de koers te volgen via een livestream. De aankomst wordt tussen 17.25 uur en zes uur verwacht. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 11

Livestream NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
419 Reacties
1 6 7 8 9 10 17
02-09-2015 16:37
heb zo de indruk dat de 3 movistar mannen voorin zich laten uitzakken om dan als gekken te werken voor Quintana
02-09-2015 16:37
Haha, sporza met een complottheorie dat het hele peloton zo saai fietst in protest tegen deze monsteretappe xD
02-09-2015 16:37
En het gaat regenen.
02-09-2015 16:38
Froome gelost!
02-09-2015 16:39
Froome en Sammy Sanchez gelost.
02-09-2015 16:39
Hier schijnt de zon nog met heel af en toe een drupje.
02-09-2015 16:39
die komt wel weer terug, om dan op het laatste klimmetje echt te lossen.
02-09-2015 16:41
@Zjoske, leuk! Ben benieuwd of je nog leuke foto's hebt!
02-09-2015 16:41
Roche ook eraf volgens mij.
02-09-2015 16:41
Zo kun je dus ook je hele ploeg op kop zetten om je slechte vorm te maskeren.
02-09-2015 16:42
Dan sleur je kilometers op kop als Team SKY....
02-09-2015 16:42
Dit komt echt niet goed, zeker met die afdalingen.
02-09-2015 16:43
Froome al 40s achter het peloton
02-09-2015 16:43
@hoofdisvrij, dat was dus geen sleuren maar tempo drukken
02-09-2015 16:43
en Terpstra heeft een berg overgeslagen volgens Sporza..
02-09-2015 16:43
Waar komt Terpstra in godsnaam vandaan? :p
02-09-2015 16:44
Terpstra er nog bij en Froome en Roche eraf. En nu maakt ie tempo in het peloton.
02-09-2015 16:44
Op 45 Kilometer Froome gelost en het hele peloton uit elkaar. En maar blijven roepen dat het een saaie etappe is. koekenbakkers.
02-09-2015 16:44
Waar komt Terpstra ineens vandaan?
02-09-2015 16:44
Niki heeft ergens een zijweggetje genomen !
02-09-2015 16:45
Hoezo een saaie etappe
Froome moet lossen en Terpstra komt even op kop rijden ?
02-09-2015 16:45
Terpstra lost nu.
02-09-2015 16:45
Froome :(

Erg jammer, doet toch wat af aan de beloofde clash tussen de grote
02-09-2015 16:45
Froome valt wel zwaar tegen, wie had twee weken terug gedacht dat Dumoulin beter dan hem zou zijn in Andorra?
02-09-2015 16:45
Het zou mij niet verbazen als Froome zometeen opgeeft.
1 6 7 8 9 10 17

Om te reageren moet je ingelogd zijn.