Volg hier de vierde etappe van Tirreno-Adriatico 2021
zaterdag 13 maart 2021 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van Tirreno-Adriatico 2021

Op de vierde dag van Tirreno-Adriatico staat de bergetappe over de Passo Capannelle naar het skioord Prati di Tivo op de agenda. Daar ligt de aankomst na een slotklim van veertien kilometer. Weet Wout van Aert hier stand te houden? Bespreek hier het koersverloop!

Op zaterdag krijgen de renners de zwaarste etappe in deze Tirreno-Adriatico voorgeschoteld, met onderweg de Sella di Como, de Passo Capannelle en de slotklim van Prati di Tivo. Dit is een toeristisch bergdorpje aan de voet van Gran Sasso, een bergmassief op de grens van de provincies L’Aquila en Teramo.

De slotklim van zaterdag kent, in tegenstelling tot heel wat andere cols in Italië, geen buitenaardse stijgingspercentages. De zwaarste stroken wachten in het begin. Het is zeker mogelijk om op een grote plaat naar boven te rijden, al zullen er aan de streep wel verschillen ontstaan.

Om 12.00 uur wordt het startsein gegeven. De finish wordt verwacht tussen 15.58 en 16.31 uur. De etappe is aansluitend op Parijs-Nice, rond 15.05 uur, live te volgen via Eurosport 1. Ook is de rit te zien via de Eurosport Player en GCN+.

Links
Voorbeschouwing: Tirreno-Adriatico 2021

Website organisatie
Deelnemers
Parcours

Nederlanders in Tirreno-Adriatico
Belgen in Tirreno-Adriatico

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Race center)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
94 Reacties
13-03-2021 15:48
Heerlijk stoïcijns ook hoor, ha ha.
13-03-2021 15:48
Wat een beest die WvA. Pogiboy is wel ontketend
13-03-2021 15:49
Waarom rijd Bernal niet?
    13-03-2021 15:50
    Die rijdt wel.
    13-03-2021 15:50
    Omdat Bernal moet lossen.
13-03-2021 15:49
Eindwinst gaat moeilijk worden, maar hij stevent zo wel op een podiumplek af (en dat zou al een succes zijn).

Edit: Huh, Kroon kent Carr niet?
    13-03-2021 15:50
    Volgens mij wil hij dat Jeroen wat verteld over Carr.
13-03-2021 15:50
Je vermoedde dat hij ver kom komen maar dit is toch uniek weer
13-03-2021 15:50
Wout lost bernal weer eens
13-03-2021 15:50
Allemachtig... bernal eraf....
13-03-2021 15:51
Pogacar loopt nu wel ver weg.
13-03-2021 15:52
Je weet dat ze zo allemaal uit zn rug knallen maar hij doet het gewoon fantastisch
13-03-2021 15:52
Nu weten we dus waarom Bernal niet naar de Tour gaat. Hij is bang van van Aert.
13-03-2021 15:52
hmmm, die Ineos-strategie werpt vruchten af...
13-03-2021 15:52
Wout loste Bernal ook al eens tijdens de tour, toch?
13-03-2021 15:52
Yates sterk
13-03-2021 15:53
Pogacar kan die 400 watt niet volhouden.
13-03-2021 15:53
Helaas wordt het gat net te groot. Blijft knap van Van Aert, maar bewijst ook meteen waarom hij moet knechten voor Roglic. De enige die Pogacar zou kunnen volgen denk ik
13-03-2021 15:53
Niet vergeten dat hij 3 dagen geleden een massasprint won tegen Ewan...
    13-03-2021 16:01
    te gek voor woorden eigenlijk
13-03-2021 15:53
Van Aert mag al tevreden zijn. Pogie aan het sterven ook...
13-03-2021 15:54
Daar kletsen ze al uit zn rug. Had dan wat meegeholpem
    13-03-2021 15:56
    Idd. Stelletje viezerikken.
13-03-2021 15:54
Sloveniedag vandaag
13-03-2021 15:54
Van Aert doet mij echt enorm aan Dumoulin denken. Het zou voor beide mooi zijn als Dumoulin nog op niveau terugkomt.
13-03-2021 15:56
Waarom doet Roglic niet een kopbeurt?
13-03-2021 15:56
Wuyts al aan het huilen?
13-03-2021 15:56
Wout mag heel trots op zichzelf zijn, podium zit er nu in.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.