Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015
vrijdag 15 mei 2015 om 21:45 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015

De tijdrit in de Tour of California was gepland rond het Big Bear Lake, maar het weer gooide roet in het eten. De organisatie heeft snel gehandeld en een nieuw parcours uitgetekend in de buurt van het Six Flags Magic Mountain-pretpark. De tijdrit is nu 6,6 mijl (10,6 kilometer) lang. Kan Robert Gesink een slag slaan in het algemeen klassement ten opzichte van zijn concurrenten? Volg het hier op WielerFlits.

De eerste renner gaat om 22.00 uur Nederlandse tijd van start. De leider, Toms Skujins, wordt rond 00.45 uur aan de aankomst verwacht.

Eurosport gaat om 23.00 uur live met de uitzending. Ook zal vanaf dan een livestream te zien zijn op de Tourtracker.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours (profiel)

Tourtracker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
189 Reacties
15-05-2015 23:25
@mooiman

Vind Jos juist relaxed zitten, hij vindt het wel prettig die aandacht ;)
15-05-2015 23:25
Haha, ja, je merkt het bij Sporza ook vaker dat ze reacties op wielerflits lezen. Mooi toch.
15-05-2015 23:26
4 TLJ 's bij de eerste 17.
15-05-2015 23:27
Zie ik dat nou goed? Devolder op 40 seconden? Is Stijn zo slecht of is Jos nou zo goed?
15-05-2015 23:27
Robert rijdt beter behoudend met nat wegdek, risico's vermijden, zijn dag komt nog wel. 10km is hem sowieso niet op het lijf geschreven, Sagan is int voordeel in natte omstandigheden.
15-05-2015 23:28
Teunissen reed niet op tijdritfiets maar goed :P
15-05-2015 23:28
Ik denk niet dat het wegdek merkbaar nat is...
15-05-2015 23:30
Cavendish strafseconden vanwege stayeren?
15-05-2015 23:31
Ik vind het wel leuk dat Bobbie het vaak over het materiaal heeft, nuchter doch gepassioneerd.
15-05-2015 23:32
ach welnee hij haalde meteen in. Reed er even achter. Zoiets doet iedereen.
15-05-2015 23:32
Komen er nog gevaarlijke concurrenten voor van Emden?

Denk alleen Sagan of toch nog iemand over de hoofd gezien?
15-05-2015 23:32
Ben er live bij jongens! Mark my words, Van Emden gaat winnen, want het gaat regenen over een kwartiertje..
15-05-2015 23:32
Laatste 10 starters hebben 2 minuten verschil, dus Henao heeft een voordeeltje tov Gesink. Alle beetjes helpen...

Haha Feilluu, ik ben jaloers! Ja, niet op de regen natuurlijk...
15-05-2015 23:34
Ik kon het natuurlijk niet laten om een dagje Six Flags te combineren met de ToC :)
15-05-2015 23:34
@xistnc
Het grote voordeel wat hij had van de tijdrit op hoogte is er niet meer dus mag het? ;)
15-05-2015 23:35
Nog 60 man dat moet finishen... Jos heeft nog een lange zit als het meezit ;)
15-05-2015 23:35
Net even met Van Emden gesproken, hij denkt zelf dat 12:35 gaat winnen
15-05-2015 23:35
Ik ga nog steeds voor Alaphilippe, let maar op!
15-05-2015 23:36
Of hij wordt tweede, na onze vriendelijke ltj man. Zou wel consistent zijn van 'm.

Edit
@Feilluu wat tof!!!! Veel plezier!
15-05-2015 23:37
Leuk Feilluu, veel plezier!
15-05-2015 23:38
@Feilluu
Wat zei je tegen hem... "Spreek Nederlands met me"?

Bennati prima 2e tijd, schrijf Sagan maar op. Tenzij die regen van Feilluu...
15-05-2015 23:40
Haha ja xistnc had al een maandje of 5 geen nederlands gesproken dus was wel grappig.
Koen de Kort herkende me nog van 2 jaar geleden toen ik een uur met hem stond te lullen na een etappe in Santa Rosa.
15-05-2015 23:41
Jose gaat nu vragen van haar vader beantwoorden. Geweldig!
15-05-2015 23:43
Kan je ook #Samenwinnen met een ITT?
15-05-2015 23:43
Ten dam jonguh, trappen! Ben benieuwd.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.