Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015
vrijdag 15 mei 2015 om 21:45 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in de Tour of California 2015

De tijdrit in de Tour of California was gepland rond het Big Bear Lake, maar het weer gooide roet in het eten. De organisatie heeft snel gehandeld en een nieuw parcours uitgetekend in de buurt van het Six Flags Magic Mountain-pretpark. De tijdrit is nu 6,6 mijl (10,6 kilometer) lang. Kan Robert Gesink een slag slaan in het algemeen klassement ten opzichte van zijn concurrenten? Volg het hier op WielerFlits.

De eerste renner gaat om 22.00 uur Nederlandse tijd van start. De leider, Toms Skujins, wordt rond 00.45 uur aan de aankomst verwacht.

Eurosport gaat om 23.00 uur live met de uitzending. Ook zal vanaf dan een livestream te zien zijn op de Tourtracker.

Links:
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours (profiel)

Tourtracker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
189 Reacties
15-05-2015 23:43
Dit bericht is verwijderd
15-05-2015 23:45
Ten Dam gaat al highfivend over het TT-parkoers?
15-05-2015 23:47
Zou mooi zijn als Lotto-Jumbo hier zou winnen. Goed voor het moraal van de ploeg.
15-05-2015 23:49
Hmmm, ik heb mezelf een Bianchi beloofd zodra ze een tijdrit winnen. Deels in de veronderstelling dat dit toch niet zou gebeuren, gezien vorig jaar...

Maar met Kelderman in Andalusie was het bijna zover en nu weer. Oeps. Maar toch, hup Jos!
15-05-2015 23:49
Wordt het Oss of Jos?
15-05-2015 23:50
Klootje, Kijk gewoon op de app als jose je teveel wordt
15-05-2015 23:50
Wolken worden langzaamaan wat lichter! Mijn eerdere voorspelling van regen zal ik misschien terug moeten nemen.
15-05-2015 23:50
@gertjan20

Zou idd mooi zijn, maar ik vrees dat we echt moet hopen op ronde van zevenbergen
15-05-2015 23:50
Vorig jaar eindigden Oss en Jos nog precies gelijk bij de tijdrit in de Enecotour :)
15-05-2015 23:51
Dit bericht is verwijderd
15-05-2015 23:52
En nu komt de zon zelfs een heel klein beetje door! Van echt donkere wolken naar zon in 20 minuten.... Only in Cali..
15-05-2015 23:53
Oss heeft het ook niet gehaald.
15-05-2015 23:54
Missen ze nog bijna de finish van Oss, qua tijd althans. Komt 13s tekort.
15-05-2015 23:54
@mooiman

Ik ben ook bang, vooral voor 2e plaatsen. Gesink morgen achter Henao en vandaag misschien nog iemand er onder. Afwachten maar.
15-05-2015 23:56
Zoidl net gestart, ook een kanshebber.
15-05-2015 23:56
Allaphillip ja, die rijdt ook hard en was goed de afgelopen weken. Wat Teunster zegt.
15-05-2015 23:57
Ten Dam redelijk, klein minuutje achter Van Emden.
15-05-2015 23:57
Het is nu aan de top 20 van het klassement, te beginnen met Matthew Busche. Deze twintig renners hebben nog geen tijd verloren.
15-05-2015 23:57
Ten Dam verliest een minuutje op Jos, maar gaat wel in de USA met pensioen hoor ik net.
15-05-2015 23:58
Jensie! 'Get to the choppa'.
15-05-2015 23:59
Quiches en brownie gebakken, vrouw naar bed,mlekker met een biertje binnen handbereik de tijdrit kijken.
16-05-2015 00:01
Dit bericht is verwijderd
16-05-2015 00:01
Het is goed dat Gesink al lekker opwarmt voor de tijdrit. Na zijn beenbreuk en bijbehorende beenpin is het noodzakelijk dat zijn been goed warm is.
16-05-2015 00:01
Benjamin King gun ik wel een succesje, na de dood van Ben E. King en B.B. King...
16-05-2015 00:04
Dat zou inderdaad een mooi eerbetoon zijn Poeksel.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.